Страница 1 от 1

Захранване за радар детектор и честоти

Публикувано на: 10 Окт 2017 12:15
от tora
От няколко месеца купих един такъв уред (whistler gt-435xi), който ползвам често, съответно захранен от запалката - Аурис Е15 2009г . И понеже кабела се мотае пред пътника си мисля за постоянно захранване от друго място, но не мога да преценя, от къде ще е най интелигентно да стане това. Над сенниците има осветление, дали ще е удачно от там?
И друго с което още не съм наясно, кои честоти да му оставя нефилтрирани, да останат само реално ползваните от пазачите. В упътването съответно нищо не пише. Забелязах, че прави и пълна скала със сигнала, когато в близка кола имат подобна джаджа. Из форума четох, че стационарните камери не се индикират, но на Лукойл по пътя за Тракия от и към Стара Загора си пищи с пълна до 9 индикация, докато на Нова Загора мълчи.

Захранване за радар детектор и честоти

Публикувано на: 10 Окт 2017 12:20
от iovkito
На моя whistler съм изключил всичко , което може да бъде изключено. Остават да работят само K и Х . За съжаление K не може да се изключи , на някои по-скъпи модели е възможно. Още не съм си прекарал захранването , но ще го направя скоро . Ще взема от лявата колонка , през която съм си прекарал кабелите за електрохроматичното огледало.

Захранване за радар детектор и честоти

Публикувано на: 10 Окт 2017 12:30
от slowtraveler
Досега винаги съм успявал да захраня устройствата или през електрохроматичното огледало, или през куплунга горе над панела с лампите (обикновено там има куплунг с доста ток за опции включително и шибидах... На всичките ми автомобили досега е имало такова захранване горе...

Захранване за радар детектор и честоти

Публикувано на: 11 Окт 2017 10:57
от Freedom
На всичките си досегашни автомобили съм вземал захранване от щекера към плафона за осветление на купето. Там отиват постоянен + и маса. Третият кабел е със захранване през модула за управление. На Whistler-а съм му включил всички филтри и въпреки това лови сигнали от датчиците за мъртав ъгъл в огледалата на другите коли. С Cobra-та в служебната нямам този проблем.