Страница 2 от 2

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 25 Ное 2017 13:03
от dokkito
Според мен проблема не е в лед технологията , а дали има смисъл от нея в такъв вид осветление. Скъпа , капризна от към напрежение , ток и висока температура. С правилно разсейване на светлината не би трябвало да има проблем със заслепяването при задни светлини. Лед светлините са скъпа инвестиция , която не е нужна на всяка цена. Пример за това е стандартнита крушка, която има живот над 5 години поставена в стопове , габарити и мигачи.

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 25 Ное 2017 18:50
от slowtraveler
Не съм съгласен, че е капризна система към ток и напрежение (модула с драйвера, а не самостоятелния диод). Напротив - заради драйвера, едва ли ще разбереш по яркостта дали имаш промяна в напрежението - драйверът поддържа еднакво светене в широк диапазон...
Дали заслепяват - да, има модели, които заслепяват... Но не всички. Например на Маздата стопове и габарити бяха LED, и там не се усещаше заслепяване - светеха ярко, но не и дразнещо, защото бяха разпределени на известна площ, а не цялата светлина да излиза от ограничено пространство.
За мигача - знам, че предния ми LED мигач ВАДИ ОЧИ - няма начин да не го забележиш... Пусна ли го - виждам ярък отблясък в знаците и дърветата на 30м от светофара, при условие, че пред мен чакат 5 автомобила с включени мигачи, и на нито един от тях не виждам какъвто и да е блясък.. Дали 'икономисвам' стопове и мигачи - не винаги... Ако има автомобил зад мен се случва да изключа мигача да не ми щрака.. Но иначе - често си остава да мига... Не ме дразни, нито ме дразнят стоповете пред мен - фаровете ми са по-ярки и 'маскират' стоповете.

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 25 Ное 2017 20:34
от dokkito
Като казвам капризни към ток и напрежение имам в предвит за самия светодиод. За да го запазиш светодиода идва и оспъпяването на лед светлината. Затова смятам , че е скъпа инвестиция , която не е нужна на всяка цена. За заслепяването проблема не е в светодиода , а правилното разпределяне на светлината.

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 25 Ное 2017 21:06
от peterhr
За тази цел, трябва колата да се сеща че е тъмно и да намалява силата на светене на стопове. Или силата на светене на мигача.
Че с тия автоматици напоследък, не може да се отпусне спирачката.

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 25 Ное 2017 22:05
от slowtraveler
За мигача не знам, ама предните габарити работят и като ДРЛ и си променят интензитета...

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 25 Ное 2017 22:41
от dokkito
При намаляването на габарит , стоп и мигач при свречеряване добре. При нощно време и мъгла? Ко прайм. Сега и датчик за мъгла и т.н. По- правилно е като се прави лед модул е то да бъде съобразен, а не просто да свети силно.За ДРЛ-ла е оправдано.

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 26 Ное 2017 13:27
от peterhr
LED-а за DRL е ясно, че при пускане на къси или габарити, той светва като габарит. Иначе реално ще вади очите на тези отпред. Просто DRL свети само и насочено напред, както са и дългите светлини.

Но аз казвах за задните светлини, че могат да се направят да светят различно силно в различни режими. Като има мъгла, ако си пусна задните светлини за мъгла, може задните габарити да минават на 100% светене, независимо навън дали е тъмно или не. Вече всички имат датчици за осветеност. Могат да видят дали е тъмно или светло. Могат да светят различно силно.

Използване на LED и лампи с нажежаема жичка

Публикувано на: 26 Ное 2017 14:35
от dokkito
Разбирам ви и не искам да мислите , че съм против лед технологията. Просто е скъпо tooth.gif