Страница 7 от 7

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо

Публикувано на: 28 Ное 2017 14:43
от Kinkov
Предварително благодаря за разбирането

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо

Публикувано на: 29 Ное 2017 00:07
от dokkito
Здравейте. Изчетох цялата тема, защото ми бе интересна. Моят двигател е 3zz-fe и е възможно да е бил от проблемните бройки. Карам я вече 4000 км. и нямам видима разлика в нивото на маслото по щеката. Сега идва и въпросът ми за щеката. Нямам маркирано по щеката и белязката за нивото на маслото е 16 мм. При това положение излиза че мотора не е влизал за ре коол или щеките за 1zz-fe и 3zz-fe са различни? Автомобила е внос от Италия с един собственик. Произведен е 02.2003г.

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо

Публикувано на: 29 Ное 2017 08:21
от slowtraveler
Значи просто си се разминал с проблема... Относно щеката - правилното измерване не беше ли от 'дръжката' (т.е. от района на уплътнението) до марката? Иначе за марката - Авенсисът ми бе 3ZZ-FE и новата щека бе мацната с боя..

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо

Публикувано на: 29 Ное 2017 09:41
от dokkito
В по- горни постове попаднах на снимков материал на стара и нова щека. От тях разбрах , че щеката е с еднаква дължина, но с изместени белязки за нивото на маслото и маркировка на дръжката. В самите снимки е подчертано за 1zz-fe. Щом при вас с 3zz-fe е маркирано по същия начин явно процедурата е еднаква. Или двигателя е произведен без проблемът, или е решен гаранционно. Колата е на 140000 км. , а може и повече. Не се знае джамбаза колко е върнал. tooth.gif

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо

Публикувано на: 29 Ное 2017 09:53
от slowtraveler
Да Доки - възможно е... При всички случаи моята нова щека бе мацната с боя, но не съм сигурен за дължината - ако само са преместили марката, а не ползват щека с различна дължина - значи всичко е ясно...

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо

Публикувано на: 02 Дек 2017 07:33
от Japanese_fever
Целият ремонт на прословутия 1ZZ-FE (1.8L, 4 цил.) двигател на Тойота, който е слаган на Авенсис, Корола и Селика (а може и на други модели):

https://www.youtube.com/watch?v=A595LR4SQpI

Човекът просто пробива две допълнителни дупки за масления сегмент на всяко бутало и слага нови сегменти.



Същият неприятен проблема има и при двигателя 2AZ-FE (2.4L, 4 цил.), който в САЩ е слаган на Тойота Кемри, Scion tC и xB.

Кратко обяснение на какво се дължи проблемът и при двата двигателя:

https://www.youtube.com/watch?v=PgdZSXOslDM

Като цяло това е един голям позор за Тойота достоен за харакири.

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо

Публикувано на: 03 Яну 2020 20:12
от Рони
Здравейте, моята селика също гори масло и то много над допустимото.
Колко би ми излязъл ремонта?
 ! Съобщение от: slowtraveler
Моля прочетете правилата на форума

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо

Публикувано на: 06 Мар 2020 17:05
от ReZZiLiaN
зависи.. между 900/1300 лв.

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо

Публикувано на: 16 Яну 2021 17:00
от Silis
Здравейте колеги! Внимавах при избора на Селика, но попаднах на такава с висок разход на масло. Харесвам я и имам намерение да отстраня проблема. Търся връзка с "мехаННика" от този Тойота Форум. Благодаря предварително!

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо

Публикувано на: 25 Яну 2021 20:15
от Karataa
моята корола версо със същия проблемен мотор,гореше 1 на 2000 км...и след намесата на сашо механника-да е жив и здрав,сега мърка с масло 5-40 пълна синтетика и не го бара граммм....тои е човека,след неговата намеса карам различна кола....Саше,да си жив и здрав братле bow.gif

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо

Публикувано на: 22 Мар 2021 18:34
от VeniR91
Все исках да се включа в тази тема мое мнение но според такъв ремонт излиза между 2000-3000 лева