Ремонт на двигател на Celica A60 1.6 4A-G I4 /AA63/ - 1983

batefori
Мнения: 16
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:45

Ремонт на двигател на Celica A60 1.6 4A-G I4 /AA63/ - 1983

Мнение от batefori » 07 Юли 2010 15:36

Здравейте момчета!!!
Ще са ми нужни доста напътствия и търпение от ваша страна biggrin.gif май...
Проблема: Карам Celica 83-та.Много си я харесвам,ако и да е старичка...
Ама сдаде нацяло!Хайде,за калници кърпежи ще се справя някак,макар че уж времено и давам някъв вид уж докато посбера средства за по качествено и основно.
Ама разправят,временото било най постоянно..

Проблема ми е следния.Трябва си ремонт на двигателя,и то арабийски.
Как го пише по дебелите книги.
Хубаво,ама аз живея във Варна от година.
Ни знам къде що годе евтини части има,а за майстор да не говорим.
Тук хване ли някой нещо да ми прави,значи 98% е прецакал нещата.Всъщност,имам доверие на едного на Каменар,ама човека само с френски автомобили.
Абе каза ми че не ще да се хваща.А и аз май предпочитам каквото мога сам да си бутна.До сега винаги така е било.

Та казвайте моля ви,къде да си правя гарнитура за главата,от къде да си взема сегменти (предпочитам български по ред причини) лагери и т. н.
Моторчето е 1600,двувало,два карбуратора .... и харчи в момента само 25-27 на 100!!! Благодаря предварително!!!
Последно промяна от Akima на 18 Юни 2015 06:19, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.Преместена в правилния раздел.

петър
Мнения: 188
Регистриран на: 25 Фев 2008 22:47
Местоположение: Стара Загора/Плевен

Мнение от петър » 07 Юли 2010 16:11

.... и ти ли имаш ТА-40????...

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 07 Юли 2010 20:55

А може би RA61? unsure.gif

Части се намират, препоръчвам ти оригинална гарнитура за главата и сегменти, останалото по може да е какво да е, но ти си решаваш. Иначе като за работа не е сложен двигателя, класика отвсякъде, всеки що годе грамотен майстор не би се затруднил. По специфичните неща са карбураторите, там разстрои ли се нещо, става сложно, че вече не останаха специалисти по тези системи. Успех с ремонтите!

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Re: Ремонт на ,,малко'' стара Celica

Мнение от diver » 07 Юли 2010 22:00

batefori написа:...Трябва си ремонт на двигателя,и то арабийски
batefori написа:от къде да си взема сегменти (предпочитам български по ред причини
Леко съм объркан, предпочиташ арабийски ремонт или такъв с български части?!
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

петър
Мнения: 188
Регистриран на: 25 Фев 2008 22:47
Местоположение: Стара Загора/Плевен

Мнение от петър » 07 Юли 2010 22:11

ами да и аз за това го попитах,може вообще да не е в Двг-то проблема,а в карбовете,моита ми гори около 8,това е с 2ТB,пък и не съм чувал тия двигатели да са проблемни.
Xeku чак сега видях възстановката на твоита Супра,много добра работа,и аз съм замислил подобен проект за Та 40,и един въпрос извън темата знаеш ли колко литра побира резервоара--50 или??

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 08 Юли 2010 00:43

Води се 60.4 литра (16 галона), но моят май събира с няколко литра повече! cool.gif

diver
Мнения: 3528
Регистриран на: 18 Авг 2007 10:35
Местоположение: София

Мнение от diver » 08 Юли 2010 08:08

Xeku написа:Води се 60.4 литра (16 галона), но моят май събира с няколко литра повече! cool.gif
По родните бензиностанции е цело чудо че са само няколко литра повече....Последно 30 литровата газова на жената, беше събрала 42 литра laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Изображение
maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.

batefori
Мнения: 16
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:45

Мнение от batefori » 08 Юли 2010 12:51

http://www.youtube.com/watch?v=UC3bSRjx ... re=related Значи момчета,едната ми е такава.Едно към едно!За нейния двигател става дума.Та той сега е на другата ми тойотка.Тя изглежда така http://www.youtube.com/watch?v=BGMU3RnVTWA Много си я обичкам,ама кинтите не стигат до никъде!!!Чак ме е яд че прая мангалски работи по нея..... Е,тук вече се запознах с две здрави фенчета.... Понададоха ми някой нещица,за което им благодаря сърдечно!А карбораторите ми ги прави един майстор в София.Намита се от Сливница по Ботев,посока централна гара и първата пряка в ляво.Да има 50-100 метра и работилницата му е в дясно,гараж на едно блокче.Та там със записване,па чаках нещо като 2-3 седмици... Тогава ходих при него,щото си мислех че 15 газ е много... Сега направо се плаша за къв разход иде реч.А и семеринг тряба се сменя,че мята масло за страх!Лампичката на маслото мига като коледна лампичка-демек помпа... Абе двигатела си плаче за много нещо... А навсякъде ми искат пари като че си купувам кола.Предивреме ми искаха за стартер 350 лв втора ръка.Един колега ми предложи врета преди месец за 350... Направо се чудя за кво иде реч!И без друго не сме много хората дето могат да му я купят... Ама-жив и здрав!

batefori
Мнения: 16
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:45

Мнение от batefori » 08 Юли 2010 12:55

А,ето и номер на двигатела 2Т6173981

петър
Мнения: 188
Регистриран на: 25 Фев 2008 22:47
Местоположение: Стара Загора/Плевен

Мнение от петър » 08 Юли 2010 16:52

От евро 07 можеш да си намериш и поръчаш гарнитури и някои др.неща,знам че много нямат добро мнение за тях,но при мен всичко е били ок,и в нета има,а иначе ако Микунитата са заминали,можело да се заменят с вебери,иначе и аз като теб чакам още да ми се обади един добър майстор да ги настрои,и докато го чаках си намерих една схема на Карб-те и сам се мъчих,засега ми е добра сместа,само остана едно прекъсване докато е студена първите 3-4 мин,затова я оставям намясто да поработи.

batefori
Мнения: 16
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:45

Мнение от batefori » 09 Юли 2010 17:04

Благодарство батка!Единия от трита магазина във Варна даже се сещам къде е на Евро 07!От другата страна има магазин ,,Дом на накладката'' или май на ... Как ще да е.Пада се на Смирненски 31.Преди седмица не,ама две някъде от там си купих предни накладки Лукас за ....23 лв!!!Чак не повярвах мили хора.Оригинални са си на Лукас.Проклетия ми телефон се прецака,иначе щях да ви ги качна да видите.Две женици преобърнаха компа,после склада... И всичко това за 4 броя накладки за 23 лева!Е как да не отида там втори път??? :thumbsup: Сега трябва да сваля спирачната помпа,да я разглобя и да занеса буталцето на едного,зовящ се Васко гумичката. Това на околовръстното... А в Сф на Княжево само я свалих и я занесох там на един майстор.Човека я направи джам за 15 мин. и ми вика-10 лв.Викам му-на ти 15,че то 10 да ти оставя срам.Тоя човечец излезе до колата и я сложи за некви 5 минути с обезвъздушаване там на помпата.Педал не съм бутнал тогава да рече помпи и т.н. Чак яд ме фаща че не съм си в София... Тука нещо всичко е ходене по мъките.

batefori
Мнения: 16
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:45

Мнение от batefori » 16 Юли 2010 15:43

И така.На ход съм с първата простотия пичове.Само нема ми се смейте много biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif !!!Значи,наложително е да сложа макар и времено (надявам се) спирачна помпа и серво от (Боже,прости ми!!!!) WW поло.Тъй,ама аз тия коли като не ги уважавам,не ги и познавам!!!Та помпата на полото за разлика от моята има изводи за 4 бр.трабички.Предполагам по една към всяко колело.Та въпроса ми е,ако запуша двете леви примерно,дали само с десните ще се получи? И нещо друго.Дадоха ми помпата разглобена от сервото.Там вътре,в сервото,има една ...ми кво е ,де да го знам.Неква клапичка очевидно.Представлява нещо като шайба,която обаче има изпъкналост към периферията(или вдлъбва,зависи от де ще я гледаш)Та вдлъбнатото на къде трябва да е?Към помпата или към сервото?
Xeku,гледах ти суприцата... Перфектен си човече.Ще ми се да я видя и на живо!Поздрави!!!

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 17 Юли 2010 02:00

Не разбрах много добре въпроса ти за "нещото" вътре в сервото, надявам се картинката да ти помогне. Помпата се пада отляво, а спирачния педал отдясно. wink.gif
Прикачени файлове
brake buster.jpg
brake buster.jpg (106.62 KiB) Преглеждано 4252 пъти

Uncle Dido
Почетен Администратор
Мнения: 3710
Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
Местоположение: София, но е от Бургас
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Uncle Dido » 17 Юли 2010 02:20

В този случай Хеки ти е показал схема на серво-усилвател.

Помпата се свързва с ей-тия болтове, дето са на снимката отляво.

Няма проблем, ако затапиш едните изходи на помпата и използваш другите - тези, които са ти удобни.

Но на твое място бих използвал тройници. Два щуцера излизат от помпата, влизат в едно и тогава отиват към цилиндрите.

Но съм сигурен, че имаш два към предните апарати и един към задните - и след задния мост се раздвоява. По всяка вероятност влизат в т. нар. "кантар" - разпределител на спирачното усилие към задните апарати - дали е натоварена колата, дали използваш спирачките на заден ход или при спиране направо и т.н.

Проследи внимателно пътя на маркучите и тръбите.

batefori
Мнения: 16
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:45

Мнение от batefori » 17 Юли 2010 12:42

Нещото което ме интерисува на картинката се намира на втората навивка от ляво на дясно.В моя случай обаче очевидно се намира на друго място.В другия,десния край на прожината... Ми ако няма нещо допълнително,което да не са ми дали,ще е на проба.Най напред на едната,после на другата страна.Ма се ми се чини,че това нещо трябва да затваря и отваря отвора за създаване на вакуум там...Ама във всеки случай,никак не иде... wacko.gif Бе неква немска инжинерна мисъл дълбока

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 38 госта