2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

bobi1kenobi1
Мнения: 37
Регистриран на: 02 Сеп 2016 18:28
Местоположение: Приморско

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Мнение от bobi1kenobi1 » 10 Окт 2016 10:18

Колеги, колата се оправи. worthy.gif Днес сутринта тръгнахме за сервиза и всичко беше ок. Изчистих грешката и никакви ядове. Да ми е.а и добавките, ако съм вярвал че ще имат такъв голям ефект....
Много ви благодаря за информацията и отговорите.
Сега ще търся фунийка с цетка guns.gif
Avensis 2,2 Dcat 177hp. 2007

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Мнение от jim_beam » 10 Окт 2016 18:39

Честито,станахме 2 калитковците! :)
Фунийка с цедка надали ще ти помогне,понеже дюзите са много финни.важно е да сменяш горивния филтър навреме!
Между другото това запушване ми се получи малко след като бях сложил добавка.
Извода за мен е добавка и след като изгориш резервара веднага смяна на филтъра.Освен това риска става по-голям ако резервара се оставя често на резерва.
Между другото ти си с пиезо-дюзи,които са много капризни към горивото,внимавай къде зареждаш!
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

bobi1kenobi1
Мнения: 37
Регистриран на: 02 Сеп 2016 18:28
Местоположение: Приморско

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Мнение от bobi1kenobi1 » 11 Окт 2016 22:10

Това за дюзите го знам. Като я избирах преди месец и нещо я вкарах в Тойота да я тестват. Бяха перфектни. За горивата зареждам на Еко в Бг и то от тая за самолети ( авио дизел). В Черна Гора заредих пак на ЕКО. Бяха два пистолета за дизел. Сега както се сетя, след нас се бяха наредили поне 5 или 6 таксита. Може да си са знаели за проблема на бензиностанцията и да са чакали някой да обере водата...
Това ако беше в Бг. щях да ги гоня, ама там....
Като се приберем ще дам дюзите за почистване и ще сменя горивния филтър.
Айде да налягаме виното че утре следват Плитвичките езера.
Avensis 2,2 Dcat 177hp. 2007

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Мнение от slowtraveler » 11 Окт 2016 22:24

Лека разходка... А филтъра го смени при първа възможност - предполагам със смяната му ще си решиш проблемите...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
ikobek
Мнения: 28
Регистриран на: 01 Дек 2016 22:16
Местоположение: Пловдив

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Мнение от ikobek » 05 Яну 2017 18:42

Здравейте Колеги! Не исках да отворя нова тема. Днеска по време на изпреварване колата изгуби мощност. Светнаха трите лампи. Изгасих колата. Запалих и тръгнах. Нямаще загуба на мощност, но все още светят лампите. wacko.gif wacko.gif Моля за помощ. Ще направя диагностика, но в момента не разполагам с кабела. Рисковано ли е така да карам?
колата е авенсис 2.0 Д4Д

RYRY
Мнения: 6
Регистриран на: 21 Юни 2016 17:28
Местоположение: София

Светнаха Check Engine+TRC+VSC

Мнение от RYRY » 24 Яну 2017 19:09

Здравейте,

И аз имам проблем с тези системи.
Колата е Копола Версо 2.0 D4D 116 к.с. 2005 г
Светна ми чека за двигателя, след диагностика в ТМ казаха подгревни свещи.
Смених ги. Междувременно смених и Yaw rate сензорна (беше заминал) изчистихме грешката. И нещата се оправиха за около 2 седмици.
След това отново чека светна, и TRC изчезна, но единствения чек , който свети е engine.
Бутона за изключване на trc не реагира и при изчистена грешка на двигателя.
А vsc не се е включвало никога дори и лампата не свети.
Има ли този модел vsc?

Каква може да е причината отново да показва грешка за подгревните свещи, при положение, че ги смених?
Ясно е, като оправя грешката със свещите trc ще проработи, но защо и при изчистена грешка нямам vsc, и каква може да е причината бутона за trc да не функционира?

Тинк
Мнения: 84
Регистриран на: 28 Авг 2016 09:39
Местоположение: България
Благодарил/а: 1 път

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Мнение от Тинк » 14 Фев 2017 11:22

Колеги, аз преживях историята с трите лампи. :D

Оказа се, че ламаринката с която италиянците са запушили EGR-а се е пробила име запушила клапана.
Да е жив и здрав мехаННика, който ми оправи колата. :thumbsup:
Да помечтае малко е дошъл човек на тоя свят.

Аватар
Akima
Мнения: 7100
Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
Местоположение: Варна
Автомобил: Altezza
Благодарил/а: 29 пъти
Получена  благодарност: 56 пъти

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Мнение от Akima » 14 Фев 2017 15:19

RYRY написа: Каква може да е причината отново да показва грешка за подгревните свещи, при положение, че ги смених?
Неправилен модел свещи или реле... :whistle:

Дайте точен DTC код във формат PXXXX.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

RYRY
Мнения: 6
Регистриран на: 21 Юни 2016 17:28
Местоположение: София

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Мнение от RYRY » 17 Фев 2017 23:21

Колеги,

Чека се оказа бушона за свещите
Вече не свети, след смяна на бушона, но копчето за изключване на trc все още не работи.
Дайте идея защо

n3gara
Мнения: 9
Регистриран на: 15 Ное 2016 21:36
Местоположение: сандански

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Мнение от n3gara » 22 Фев 2017 19:13

Здравейте,
имам същия проблем като заглавието на темата.Та по същество,днес си монтирах рециклирана рейка,всичко вървеше добре ,сложих рейката нагласих всичко ,но пича дето ми помагаше направи два,три оборота на волана преди да го закача към рейката ,и така да се каже Е*а майката на лентовия кабел.Сглобих всичко и тръгнах за регулаж на предницата.Колата показва същите грешки .Дали е възможно ако сменя лентовия кабел да се оправи , щото все едно карам трабант, та даже и по лошо :( . ohmy.gif
Rav4 d4d 136 2007

Аватар
biro
Мнения: 2628
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 60 пъти

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Мнение от biro » 23 Фев 2017 10:09

Не е от лентовия кабел, трябва да се калибрира сензора за позиция на волана. Аз сменях рейка и се получи същото нещо при мен. С кабел за диагностика установих, че когато волана е изправен, компа отчита 86 градуса ъгъл на волана.
Калибрирането го правих с мостче между пинове в OBD буксата, последователно подаване на контакт, натискане на спирачки. Обаче не си спомням каква беше точно процедурата. Някой ако знае да помага.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
Freedom
Мнения: 387
Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
Местоположение: Бургас
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Мнение от Freedom » 23 Фев 2017 14:38

Процедурата е следната:
0. Волана се изправя
1. Дават се на късо пинове CG и TS на OBD2 буксата - на авенсис Т25 те са с номера 4 и 12
2. Задържа се натиснат бутона TRC OFF
3. Включва се на контакт
4. Натиска се спирачката 3 пъти бързо в рамките на 2 секунди.
5. Ако калибрирането е успешно - се чува звуков сигнал като при поднасяне и включване на системата VSC.
6. Пуска се TRC OFF, изключва се от контакт, маха се късото съединение между CG и TS

n3gara
Мнения: 9
Регистриран на: 15 Ное 2016 21:36
Местоположение: сандански

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Мнение от n3gara » 23 Фев 2017 16:42

Здравейте отново , мерси за изчерпателните отговори ,но ето какъв е бил проблема:Вчера поръчах нов кабел , днес дойде ,сложих го , и какво да вида без никаква разлика...От там звъня на един пиятел и му казвам :"Пич пробитата ми джипка ше блокира бачка на 3 цилиндъра кво да правя не мога да се прибера...".Пича ми каза споко са ше дойда да я вида .Дойде чу за какво става въппрос каза ми свали си кората ,свалих я и една от буксите за дюзите незнайно как беше излезнала...Та сложих я и повече проблеми нямам. Иначе новия лентов кабел си беше центриран и нямах проблеми при монтиране или каквото и да е било там след като го сложих.Поздрави ! :)
Rav4 d4d 136 2007

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Мнение от slowtraveler » 23 Фев 2017 19:38

Съвсем се объркАх.... За коя рейка става въпрос, че колата почнала да работи на три цилиндъра заради дюза?!
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

n3gara
Мнения: 9
Регистриран на: 15 Ное 2016 21:36
Местоположение: сандански

2.0 1CD-FTV / 2.0 1AD-FTV / 2.2 2AD-FTV / 2.2 2AD-FHV - Светнаха Check Engine / MIL, VSC & TRC - ОБЩА

Мнение от n3gara » 23 Фев 2017 20:22

Сменях кормилната рейка, обаче за да стигна до маншона на връзката между волана и рейката ,свалих кората на двигателя ,за да махна въздушния филтър и съответно да мога да стигна по тоя проклет маншон от горе.Та при махането на кората съм закачил някое кабелче и съм откачил буксата на 2ра дюза и хич не съм забелязъл.След това се случва горе споменатата история. :D Поздрави ! :)
Rav4 d4d 136 2007

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 24 госта