Почистване на инжектори с добавка?

Публикувай отговор
Тонии
Мнения: 87
Регистриран на: 17 Май 2013 09:15

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от Тонии » 21 Дек 2014 11:48

королчо написа:Чакайте и аз да споделя. Королата от подписа я купих на 74000 км., като човекът ми каза, че последните му 30-ина хиляди са почти само градско. При подаване на газ, първоначално се "спъваше", не ускоряваше гладко. Малко се притесних, защото до този момент не бях карал тойоти и си помислих, че това поведение е типично за тях. Все пак колата беше на 74000, а не на 274000 (на колкото продадох предната си кола, вървяща чудесно). Но така или иначе паричките бяха дадени. Първо почистих ЕГР клапана, от където отстраниха две шепи сажди (две от трите дупки не се виждаха). Имаше промяна, но не голяма. Започнах да слагам "добавка", често пътувах и извънградско. Не знам кой от двата факта оказа по-силен ефект, но сега колата е на 94000 и няма следа от първоначалното и поведение. Сега ускорява и върви много леко и безпроблемно. А добавки съм слагал само, когато съм зареждал в България, когато карам в чужбина, нямам време да си играя и карам без.
Работил съм като таксиметров шофер,сега имам малка транспортна фирма. Имам богат опит с много видове добавки към моторните масла,добавки за скорости ,добавки за диференциал и горивни добавки за бензин и дизел. За почистване и подобряване на смазването!Опита ми показва,че едно масло е ПО-КАЧЕСТВЕНО спямо това колко повече добавки има към базовото масло !
Опита ми показва,че едно гориво е ПО-КАЧЕСТВЕНО спямо това колко повече добавки има към него. В белите държави сипват горивните добавки в резервоара на бензиностанциите , а в БГ се налага да ги сипваме допълнително в резервоара на автомобила защото са спестени .

Колко много доводи ти дадох? Колко много колеги ти дадоха своите доводи ? Ето ти поредния колега с довод !
Единствения логичен извод е :

Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,защото после ще давате много повече за ремонт. И разправиии с демонтаж,майстори,... bash.gif

Който е УМЕН го ползва, не всеки е длъжен-разбирай умен tooth.gif

НЕ се гордея с това че горивото в БГ е по-лошо от това в белите държави. Но това е ФАКТ !

королчо
Мнения: 28
Регистриран на: 25 Май 2014 20:43

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от королчо » 21 Дек 2014 12:14

И аз знам, че извънградското е балсам за дизелите, а и често пътувам, така че за последните 80-90 хил. км. не съм имал проблеми с двете си дизелови коли. Разбира се при покупката им съм ги подбирал да са читави. И най-важното - НИКОГА от Италия. Между другото, разходът ми на гориво в Бг и Европа се различава с 0,2 п 0,3 л/100 км., като не знам дали е от пътищата или от горивата. Вървежа е същият (в Бг сипвам само от Ромпетрол). След 1 месец пак ще бръмна до далечна европейска страна и ще следя по-внимателно.
Малко отклонение - при ползването на нови, служебни БМВ-та, официалният вносител каза да сипваме обикновен дизел и да не сипваме добавки. Може и експеримент да си е правил, защото колите се ползваха 1 год. и ги подмениха, такава бе уговорката.
Аз въпреки всичко си слагам добавки, макар и не абсолютно редовно.
Последно промяна от королчо на 21 Дек 2014 12:30, променено общо 1 път.
Toyota AYGO 1.0 2006
Toyota COROLA 2.0 D4D 2009
Toyota HIACE D4D 2007

Аватар
iovkito
Мнения: 2841
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 57 пъти

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от iovkito » 21 Дек 2014 12:28

Тонии написа:
Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,
По днешни цени на горивата , толкова ми е пътят от Добрич до Бургас например. Предпчитам да си направя една разходка , а не да ги дам за нещо , което не е сигурно дали има някакъв ефект.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Тонии
Мнения: 87
Регистриран на: 17 Май 2013 09:15

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от Тонии » 21 Дек 2014 13:20

Като не си сигурен в ефекта не взимаш страна в спора. А "разходката до Бургас ,може да ти излезе през носа до София и обратно" ако имаш проблеми с инжекторите.
Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,защото после ще давате много повече за ремонт. И разправиии с демонтаж,майстори,... bash.gif

Който е УМЕН го ползва, не всеки е длъжен-разбирай умен tooth.gif

НЕ се гордея с това че горивото в БГ е по-лошо от това в белите държави. Но това е ФАКТ !

Аватар
lederman
Мнения: 544
Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от lederman » 21 Дек 2014 13:48

Тонии написа:
Работил съм като таксиметров шофер,сега имам малка транспортна фирма. Имам богат опит с много видове добавки към моторните масла,добавки за скорости ,добавки за диференциал и горивни добавки за бензин и дизел. За почистване и подобряване на смазването!Опита ми показва,че едно масло е ПО-КАЧЕСТВЕНО спямо това колко повече добавки има към базовото масло !
Опита ми показва,че едно гориво е ПО-КАЧЕСТВЕНО спямо това колко повече добавки има към него. В белите държави сипват горивните добавки в резервоара на бензиностанциите , а в БГ се налага да ги сипваме допълнително в резервоара на автомобила защото са спестени .

Колко много доводи ти дадох? Колко много колеги ти дадоха своите доводи ? Ето ти поредния колега с довод !
Единствения логичен извод е :

Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,защото после ще давате много повече за ремонт. И разправиии с демонтаж,майстори,... bash.gif

Който е УМЕН го ползва, не всеки е длъжен-разбирай умен tooth.gif

НЕ се гордея с това че горивото в БГ е по-лошо от това в белите държави. Но това е ФАКТ !
Това не са никакви аргументи(доводи), а мнения. От кога бившите таксиметрови шофьори си позволяват да определят кой колко е умен ? Това са стандартни подходи от рекламите за "лапни-шарани", който се влияят от чуждо мнение, поради липса на собствено.
Един умен и образован човек, сам може да си направи сметката кое му е по-изгодно, а не да вярва на "вЕрвай ми, аз съм шофер и много ги разбирам тия работи" ....
Поздрави :thumbsup:
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.

Аватар
iovkito
Мнения: 2841
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 10 пъти
Получена  благодарност: 57 пъти

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от iovkito » 21 Дек 2014 15:03

Имаме достатъчно модератори вече във форума.За мен не е нормално някой да повтаря едно и също нещо (до последната запетайка) в два поредни поста. Или наистина се мъчи да ни убеди в нещо , което ние не вярваме (като телевизионните реклами) или е с някакви умствени проблеми.
Тонии написа: Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,защото после ще давате много повече за ремонт. И разправиии с демонтаж,майстори,... bash.gif

Който е УМЕН го ползва, не всеки е длъжен-разбирай умен tooth.gif

НЕ се гордея с това че горивото в БГ е по-лошо от това в белите държави. Но това е ФАКТ !
Тонии написа:
Не пестете дребни суми за горивни добавки от порядъка на 20-25 лв.,защото после ще давате много повече за ремонт. И разправиии с демонтаж,майстори,... bash.gif

Който е УМЕН го ползва, не всеки е длъжен-разбирай умен tooth.gif

НЕ се гордея с това че горивото в БГ е по-лошо от това в белите държави. Но това е ФАКТ !
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
Airfan
Мнения: 1452
Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
Местоположение: Пловдив
Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
Обратна връзка:

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от Airfan » 21 Дек 2014 16:36

Добавки се сипват и в Нефтохим преди да ги продадат. Само че те са наясно какво сипват и какъв ефект ще има, а ние не сме наясно какво е сипано и това, което наливаме какво ще му причини. Та те така...
Изображение Изображение

geniya
Мнения: 305
Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
Местоположение: Асеновград
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от geniya » 21 Дек 2014 18:17

Поради ожесточения спор ЗА ИЛИ ПРОТИВ добавките в нафтата, поствам едно мнение на колега от друг форум.За достоверността на информацията не мога да нося отговорност:

Ето и извадката от немския форум с добър превод

Като особено последния факт с който Мерцедес му зачетоха теста за надеждност за невалиден, защото той го изтърпя без проблем, но през цялото време е имало 2Т масло в нафтата и така E320CDI 2007г. успява с порцията която аз ви дадох по горе 1:200
Ето и още интересни факти:

"Благодарение на мерките за контрол на замърсяването нафтата в ЕС е почти лишена от сяра и съдържа до 5% био-дизел. Сярата има способности на смазка при системи за впръскване под високо налягане. Без сяра, намаленото смазване на новите дизели вече показва отрицателно въздействие върху дългосрочната устойчивост на инжекторите и помпата за високо налягане. Производителите на помпи за високо налягане са реагирали като подменят някои от движещите се части с Teflon, или друг подходящ материал. Въпреки това, дългосрочната надеждност все още не е постигната, както със стария (съдържащ сяра) дизел.
Изследователските центрове на добре известните немски автомобилни производители са провели някои дългосрочни тестове на дизел добавки, за да разберат дали някой от тях ще имат влияние върху дългосрочната надеждност на дизеловия двигател.
Резултатите от това проучване: всички дизелови добавки в момента на пазара е не си струват парите!

НО: 2-тактово масло, което ние използваме в нашите моторни триони, косачки или във 2-тактови моторни двигатели е доказано, че има изключително положителен ефект върху дизелови двигатели, ако това 2-тактово масло се добавя към дизеловите в хомеопатични дози 1:200. На практика: 0,300 литра на 2-тактово масло в 70l дизелов резервоар. 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизеловото гориво и ще смазва движещите се части на впръскващата система - помпа и инжектори .
Освен това, 2-тактово масло ще се пази чист дизеловия двигател, тъй като то изгаря напълно като самия дизел.
С други думи, 2-тактовото масло е с много по-ниско съдържание на пепел, както дизела, когато изгори. Това е доказан факт и DPF (дизелови частици (сажди) филтър) не се запушва.
Една допълнителна информация: в Германия, трябва да се представят колите на всеки 2 години с TUV - Технически надзор на организацията - които проверяват, наред с другото, и замърсяването на бензиновите и дизеловите двигатели.
Измерените димности от дизелов двигател, без използване на 2-тактово масло е 0,95.
Същият фактор, с използване на 2-тактово масло е 0,47 - намаляване на почти половината от частици сажди.
Освен това,с употребата на 2-тактово масло в дизеловото гориво ще се увеличат километрите от 3-5%.

До всички:

Налейте 0,3 литра 2-тактово масло с всеки резервоар . Вие ще забележите изненадващо голяма разлика в гладкостта на работа на Вашия двигател , нивото на шума е намалена, особено когато двигателят е студен, и икономията на гориво ще се увеличи освен описаните други предимства. Ако сте забравили да налеете малка доза 2-тактово масло - няма проблем. Просто налейте в следващия момент.
Всеки, който е използвал 2-тактово масло в неговия дизелов двигател, е потвърдил, че работи по добре.

Да не се използва напълно синтетично 2-тактово масло, тъй като е прекалено скъпо и не е наистина необходимо такова високо качество за вашите цели.

Използването на 2-тактово масло в дизеловото гориво при нормални обстоятелства не се вижда, тъй като 2-тактовото масло ще се абсорбира от дизела и се формира на емулсия..
Както вече казах, ние трябва да преминаваме на всеки 2 години тех. преглед на изг. газове - TUV, както и на емисионните стойности - измерени са далеч добри показатели с използване на 2-тактово масло, отколкото без. Не е имало случай, в който производителят на колата да е отказал гаранционна поддръжка на автомобили използвали 2-тактово масло(разбира се, без да знае това).
Демонтиране на изпитвани дизелови двигатели след употреба на 2-тактово масло показа, че тези двигатели са били в извънредно чисти и в топ състояние. Така че защо производителя да откаже гаранционно обслужване ?"

Може би всички знаем, че Mercedes Benz проведе през 2007 г., тест за надеждност, с Mercedes E-клас 320 CDI от Париж до Пекин. Поради факта, че качеството на дизеловото гориво в Източна Европа, Русия и Китай, не отговаря на изискванията, DIN, и Mercedes не е искал да поеме риска техните двигатели да дефектират поради лошо качесто на горивото, общото турне е било придружено от дизелов резервоар за гориво от ЕС. Избрани клиенти на Mercedes могат да кандидатстват за участие в определени части на този тест-тур, адвокати и нотариуси трябва да удостоверят верността на този тест за надеждност.
Въпреки, че Mercedes не харесва излязлия наяве факт, че дизеловите горива, използвани за този тест съдържат 2-тактово масло с цел смазване и запазване чисти двигателите по време на този маратон.
Защо на производителите на автомобили да не се позволи официално хомеопатичните допълнение на 2-тактово масло в дизеловото гориво, има много причини, най-вече от правно естество. Освен това, кой автомобилен производител има интерес от прекомерната надеждност на двигателите им? Техните сервизи ще имат големи проблеми поради липса на работа.
Междувременно "2-тактово масло за дизели" издание привлече интереса на редица университети в Германия, тъй като това 2-тактово масло се е доказало, че има невероятни свойства, ако се добави в малки дози към дизелово гориво (1:200) , особено положително е въздействието върху замърсяването на въздуха, намаляването на консумацията на гориво и подобряването на дългосрочната надеждност на дизеловите двигатели. В дискусиите за и против, ще отнемат известно време. Но веднага след като академичен доклад бъде публикуван от един от нашите университети, това ще се промени много бързо.
Между другото: всички производители на автомобили отхвърлиха добавките на гориво в колите си, и предупреждават, че гаранцията може да бъде засегната. Никой не казва, че гаранцията ще бъде отхвърлена за 2-тактовото масло като свойства не е добавка. Такива дози 2-тактово масло в дизеловото гориво е много трудно да се анализират, както всеки (химически) анализ е с основна функция за идентифициране на вещества, които са вредни. Но 2-тактово масло доказа ,че не е вредно изобщо, точно обратното!"

Оказва се, че никаква от добавките не върши работа, ефект има само от бездимно 2Т масло mellow.gif
__________________
Toyota Corolla Verso 2004, 2.0D4D 116hp -----------> Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF/

Аватар
georgi.mehana
Мнения: 68
Регистриран на: 08 Юли 2014 21:26
Местоположение: Пловдив

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от georgi.mehana » 21 Дек 2014 19:58

Спирам добавките зимата и само масло. Ако стане нещо Мерцедес ли ще плаща. shutup.gif
Toyota Corolla Verso 2.0 D4D 2005г.

Аватар
Airfan
Мнения: 1452
Регистриран на: 28 Сеп 2013 01:31
Местоположение: Пловдив
Автомобил: 2013 Avensis T27 1.8 Vmatic
Обратна връзка:

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от Airfan » 21 Дек 2014 20:48

Това за сярата е вярно, за другото не съм компетентен.
Изображение Изображение

Тонии
Мнения: 87
Регистриран на: 17 Май 2013 09:15

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от Тонии » 21 Дек 2014 21:21

Airfan написа:Добавки се сипват и в Нефтохим преди да ги продадат. Само че те са наясно какво сипват и какъв ефект ще има, а ние не сме наясно какво е сипано и това, което наливаме какво ще му причини. Та те така...
Дядо казваше " футбола е проста игра за умни хора, а обратното ... е мъка ". В тази връзка ти казвам ,на всеки етикет,на всяка горивна добавка, подробно е описано какво съдържа,как се прилага,концентрация,дозиране и т.н.Та те така...много подробно си наясно какво е сипано и това, което наливаме какво ще му причини-помогне,почисти. :thumbsup:

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4928
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 153 пъти
Получена  благодарност: 142 пъти

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от slowtraveler » 21 Дек 2014 21:44

Тонии написа:...В тази връзка ти казвам ,на всеки етикет,на всяка горивна добавка, подробно е описано какво съдържа,как се прилага,концентрация,дозиране и т.н.Та те така...много подробно си наясно какво е сипано и това, което наливаме какво ще му причини-помогне,почисти. :thumbsup:
С една дума знаеш какви присадки са добавени 'заводски' към горивото?!! Да ти кажа - лично съм виждал че се добавят (вярно преди доста време) , ама какво ще е взаимодействието между такива 'заводски' добавки и допълнително добавените - не бих се осмелил да предполагам...
Навярно и заради това дори производителя на автомобила пише черно на бяло : не използвайте НИКАКВИ присадки... И то не защото е невъзможно дадена конкретна присадка да има известен положителен макар и краткотраен ефект, а защото не можеш да гарантираш какъв ефект би имало взаимодействието/химията, и дългосрочния ефект от дадена присадка...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
TATI
Мнения: 2750
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 7 пъти
Получена  благодарност: 45 пъти
Обратна връзка:

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от TATI » 21 Дек 2014 21:45

@Тонии
В последните си мнения споменаваш доста често епитети, които не е редно да се споменават, при положение че не познаваш списващите тук. Моля, да се въздържаш от такива определения към хора, които пряко не познаваш.
При положение, че ти си доволен от добавките, които ползваш, ползвай си ги, но не налагай мнението си спрямо останалите!
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Тонии
Мнения: 87
Регистриран на: 17 Май 2013 09:15

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от Тонии » 22 Дек 2014 00:10

Епитетите са взаимно пропорционални. Извинявам се ако някой се е припознал,засегнал.Бях обвиняван в производител на добавки,в петролен шейх и какво ли не. Исказвам личното си мнение натрупано от ЛИЧНИЯ ми опит.Никой не може да промени впечатленията ми относно качеството на горивото в БГ сравнено с това в белите държави. Колеги моля ви когато пишете да погледнете в коя тема сте.
Почистване на инжектори с добавка?
Очаквам да чуя личното ви мнение натрупано от личния ви ОПИТ с някоя от горивните добавки за Почистване на инжектори ! :thumbsup:

Аватар
zi_zi_top
Мнения: 4204
Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
Местоположение: София
Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
Получена  благодарност: 11 пъти

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Мнение от zi_zi_top » 22 Дек 2014 08:17

Личният ми опит (около 30 години) ме е довел до твърдото и непоколебимо НЕПОЛЗВАНЕ на добавки!
Мой много добър познат, който работи като технолог в БГ производител на добавки ме посъветва също да ползвам т. нар. премием горива от големите вериги и в никакъв случай да не добавям други добавки, защото може да се получи дори обратен ефект от смесването им с фабричните.
Всеки има глава на раменете си и сам решава за какво да си дава парите и какви ядове да си създава! :thumbsup:

П.С. Един приятел преди време сложи някаква добавка за бензин на Вектра, която наближаваше 50 000 км и си прецака доста части по горивната система. Не помня подробности, но като чуем с него такава реклама доста смях и псувни падат. laugh.gif
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 108 госта