Страница 16 от 19

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 26 Дек 2014 20:19
от Тонии
ТАТИ: Дублиране на мнения не се толерира!

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 26 Дек 2014 20:54
от iovkito
Кажи честно , не ти ли писна ? Навъртя си всичките постове в тази тема , в която се мъчиш да ни убедиш колко са добри тези трите добавки. Който иска да налива , който иска да не налива , егати драмата.

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 27 Дек 2014 01:00
от slowtraveler
Тонии си изпроси бан (все още временен - ден почивка)....
При повторение на тези действия ще бъда принуден да го удължа до безкрайност mad.gif
Ревовете, че спора бил неравнопоставен не се приемат - Тони/Ники, или както се казва там, си знае защо... bash.gif

А ако някой все още не се е убедил, че се опитват да ни вземат за рибки, може да прочете за 'суперприсадката', производителя на която признава вината си и е осъден за няколко милиона долара за подвеждаща реклама (недоказан, но рекламиран ефект)...
http://www.ftc.gov/news-events/press-re ... tc-charges
Но честно казано очаквах поне някаква коректност от тукашния им дистрибутор (ако въобще става въпрос за официален, а не за самозван такъв де) след първоначалните забележки (март месец тази година)...
Появата на еднотипни теми в доста форуми през 6-7 месеца няма как да остане незабелязана. И санкционирана в повечето (да не кажа всички) от тях...
Поради което търпението тук наистина също започва да се изчерпва....
Според мен този груб подход прави мечешка услуга на дистрибутора - дори и някога да съм се замислял дали пък да не направя експеримент и да купя от тази марка, действията на представителите твърдо ме отказаха да купувам каквото и да е от марката Дуpa люб...

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 27 Дек 2014 13:08
от geniya
Никой ли нямa мнение по постa ми по-горе?Тонии Ви рaзсея мaй...

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 27 Дек 2014 17:00
от slowtraveler
Според мен е възможно такъв ефект ако при дизелака има нещо подобно на сензора на детонации както при бензинката (или сензор за вибрациите)...
Демпферния маховик променя изцяло реакцията/вибрациите при работата на двигателя... И е възможно в даден сектор/ъгъл на завъртане на коляновия вал (в момента на работа на дадената дюза/цилиндър) маховика да 'хлопва', с което обратната връзка да си мисли, че дадената дюза не работи добре и да и коригира параметрите...

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 27 Дек 2014 21:37
от lederman
Разликата е незначителна... Може да е предизвикана от много неща ...
Не вярвам да е от маховика. Просто съвпадение.

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 27 Дек 2014 22:10
от geniya
lederman написа:Разликата е незначителна... Може да е предизвикана от много неща ...
Не вярвам да е от маховика. Просто съвпадение.
Разликата мисля, че си е доста близо 1.И НЕ, не е съвпадение, нали всеки ден я карам колата и познавам поведението и.Важното, че след смяна на съединителя резултата е добър.За информация да вметна, че монтирах кит на VALEO с твърд маховик. :thumbsup:

Технически проблем на авенсис 2.0 D4D

Публикувано на: 11 Яну 2015 18:51
от DSlavov
Нормално ли е изпушването на сиво-син дим от ауспуха на моменти, без значение ниски или високи обороти. Казаха ми, че това е от DPF-а, който по този начин се самопочиствал.Това нормално ли е, може ли да има някакъв проблем? Трябва ли да сменя филтъра за твърди частици?

Re: Технически проблем на авенсис 2.0 D4D

Публикувано на: 12 Яну 2015 15:51
от golddigger11
DSlavov написа:Нормално ли е изпушването на сиво-син дим от ауспуха на моменти, без значение ниски или високи обороти. Казаха ми, че това е от DPF-а, който по този начин се самопочиствал.Това нормално ли е, може ли да има някакъв проблем? Трябва ли да сменя филтъра за твърди частици?
Ако ще смяняш DPF филтъра по-добре си купи друга кола или просто хвърли от терасата около 5 хиляди :) а сигурен ли си че, изобщо колата ти има DPF филтър :) да не се окаже с катализатор ? Другото което е за тези филтри те се самопочистват наистина амм трябва да си някаде на извън градско със скорост поне 100-120 и доста по високи обороти за да започне реакцията за най-ниската скорост за започване на реакция за която съм чувал е 80км/ч на място процеса на регенерация не стартира така че на ниски, високи обороти и на едно място пушилката няма как да е от DPF-a. Процеса на регенерация на филтъра не е нищо повече от запалване на саждите които са се натрупали в него :) имаш ли представа за каква пушилка става въпрос като се запалят саждите? - пушека няма да сиво-син а ще е по-скоро маслино черен.

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 22 Яну 2015 03:21
от Bass_Man
В духа на добавките да попитам защо хората си слагат солидни маховици след като производителя не е препоръчал подобно нещо и след като е съвсем ясно и известно че вреди на автомобила? Значи като е за масла и добавки само каквото каже производителя но като опрем до големи компоненти за хиляди левове вече производителя да си гледа работата и нищо не разбира! Същото нещо и с катализаторите не знам някъде производител да е дал предписание след определни километри да се маха и да се кара с тръба на негово място! В това число и филтри за твърди частици, парктроник, аларма, ксенони, дневни слветлини, LED светлини, оптичен и силов тунинг, смяна на музика, слагане на навигация, таблет или някаква друга мултимедия и тн и тн. въобще тези производители за нищо ги нямате!

Относно дуралюб не знам как въобще някой може да се връзва на тези глупости.

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 22 Яну 2015 20:14
от Ивалин
Bass_Man написа:.... не знам някъде производител да е дал предписание...за парктроник, аларма, ксенони, дневни слветлини, LED светлини, оптичен тунинг , смяна на музика, слагане на навигация, таблет или някаква друга мултимедия и тн и тн. въобще тези производители за нищо ги нямате!
По принцип за целият пост съм съгласен и само за тези точки които съм цитирал, нещо не съм.
Това са неща които ако искаш от производителя да се монтират ще оскъпят значително колата....политика на производителите. Карам уж луксозен автомобил, но някои неща които искам ги няма или не са толкова добри колкото "оригиналните китайски". Визирам специално оригиналната навигация. От както го карам веднъж не е засякла GPS сигнал, проверил съм и антена и връзката до нея. От друга страна в ebay втора ръка почват от $800, заместващ китайски модул Core duo 1,2GH 1GB ram 8GB intmem Android 4.4.2 3G WI-FI и други екстри $190. Оригиналното стерео е двукомпонентно (демек усилвателя е отделно от панела) и може да чете само AudioCD, MC и FM/AM. Съжалявам но относно комфорта ми относно мултимедията нещо не мога да се разбера с производителите. От същата страна е и мониторите в подглавниците (да знаеш само щерката колко им се кефи), ако ги искаш оригинални си -$700, моите са китайчета за $200 и освен всичко което имат ОЕМ имат и игри.

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 27 Яну 2015 02:07
от Bass_Man
Разбира се че е така колега! Аз иронизирам поради прекалено голямото лицемерие в някой моменти! За едното производителя трябва да се съблюдава на 100% за друго няма никакво значение какво казва. Аз не съм видял производител да предписва да се ползват евтини заместващи резервни части вместо оригиналните! Както не съм видял и производител на принтери да препоръчва пълнене на тонери и глави на 1/10 от цената на оригиналния консуматив! Въпроса е да си постваме само мнения и да си мърморим!

Re: Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 27 Яну 2015 08:19
от slowtraveler
Bass_Man написа:... Аз не съм видял производител да предписва да се ползват евтини заместващи резервни части вместо оригиналните! Както не съм видял и производител на принтери да препоръчва пълнене на тонери и глави на 1/10 от цената на оригиналния консуматив! ..
Е там нещата са по-мътни... Просто не можеш да гарантираш качеството и дали това качество няма да повлияе на общото представяне на агрегата...
Навярно си чувал от доста места 'абе пълних я главата, ама тя нещо калпава излезе, въпреки, че е оригинална - спря след третото пълнене - ебати боклука е този принтер' :whistle:
Ти ако си производител, би ли рекламирал възможността да слагаш неизвестни по качество детайли, при условие, че тези детайли могат да уронят престижа и да станат антиреклама за цялото ти изделие...
Затова производителя търси компромис - достатъчно евтини доставки на поносима цена и гарантирано поносимо качество...

Re: Технически проблем на авенсис 2.0 D4D

Публикувано на: 27 Яну 2015 16:11
от jim_beam
DSlavov написа:Нормално ли е изпушването на сиво-син дим от ауспуха на моменти, без значение ниски или високи обороти. Казаха ми, че това е от DPF-а, който по този начин се самопочиствал.Това нормално ли е, може ли да има някакъв проблем? Трябва ли да сменя филтъра за твърди частици?
колега и аз наскоро карах зад една такава тойота,облачета бяло-синкав пушек излизаха от аспуха през 2-3 сек.не мисля,че това е нормално.ако не се лъжа тойота издадоха сервизен бюлетин по този повод,май ъпдейт на екюто се предвиждаше,възможно е да има некоректна фунция на дпф-а или 5-та дюза за смяна.най-добре се обади на няколко различни сервиза белким улучиш някой компетентен.

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 29 Юни 2016 20:08
от babata
Издържах чак до 8 страница на темата и прехвърлих на последната...където коментарите продължаваха да се разминават със заглавието на темата.
И така. Да влезем в руслото на заглавието с малко предистория.
От Тойота Плевен ми констатираха 2 бр. тръгнали дюзи. По спомен ми казаха компенсация на 2-ри цилиндър +2,5 и на 4-ти +2. Закарах я за диагностика със следните симптоми:
1. При палене на студен двигател, пали с малко/нормално въртене, но първите 10-ина секунди, работи като на 3 цилиндъра и оборотите подскачат, след това се поуспокоява, но при подаване на газ притриса и след минута работа и помен няма от това, но на място има леки вибрации на волана.
2. В ниските обороти, като я натисна и чука като аванс на бензинка.
3. Като ускорявам - 1-ва, 2-ра, т.н., между превключването на скоростите, оборотите сякаш остават високи /не почват да спадат с отпускане на педала на газта/ и при по-бързо/по-рязко отпускане на съединителя, направо се усеща "удар" в трансмисията. За това специално ми казаха, че "този модел е така" /перефразирано/. Много бих се радвал някой да сподели, така ли работи двигателя на дизелов Авенсис.

И сега вече на въпроса. Препоръчаха ми да пробвам с добавка за почистване на дюзи, като не ми препоръчаха тяхна - на Тойота, а Бардал, защото е "по-агресивна". Въпроса е какво да взема? В магазина, в който се предлага Бардал, ми препоръчаха тази добавка на Bardahl/дано не го приемете за реклама/, точно за почистване на дюзи. Аз четох за Bardahl 6 in 1, че е добра, но в магазина ми казаха , че че привантивна, а другата Bardahl еднократна за почистване. Коя ще ми препоръчате, ако някой е ползвал от тях?

поздрави
Димитър