Страница 17 от 19

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 29 Юни 2016 20:59
от Toyo_driver
Митко, провери си първо подгревните свещи и след това ако има нужда си вземи бялото шише на бардал(наистина си е за чистене). Между другото стойности до +-3 са в нормите според менюалите на тойота. :thumbsup:

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 29 Юни 2016 21:31
от Akima
babata написа:Коя ще ми препоръчате, ако някой е ползвал от тях?
Аз съм консервативен по отношение на "течните магии", а и не обичам дизели, но истината е, че може да пробвате с агресивния вариант - при такива отклонения. :whistle:
И нека да не съм черноглед, но накрая пак ще си купите нови инжектори... sad.gif
23670 INJECTOR ASSY
23670-09180 4
23670-09190 CATALYTIC CONVERTER-W(DIESEL PARTICULATE FILTER) (09/2006 - 11/2007) 4
23670-09270 CATALYTIC CONVERTER-W(DIESEL PARTICULATE FILTER) (12/2007 - ) 4 € 847.33

23670-09280 (12/2007 - ) 4 € 804.40
Поздрави. :thumbsup:

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 29 Юни 2016 23:06
от babata
Toyo_driver написа: провери си първо подгревните свещи и след това ако
Мии, то колата бе на диагностика в оторизиран сервиз. Ако има проблемна подгряваща свещ, щяха да я видят/да ми кажат.
Toyo_driver написа:... стойности до +-3 са в нормите според менюалите на тойота
Това го четох някъде по темите и точно това ме спира за момента да скачам в 2 нови дюзи. А и другото, което ми казаха, "по-добре смени четирите, защото новите ще надуват старите и пак ще се получи същото".
Akima написа:...може да пробвате с агресивния вариант - при такива отклонения...
Това ми казаха и в Тойота, но аз никога не съм ползвал добавки и не съм "фен" - направо си ме е страх, но на фона на цената на дюзите...е по-лекия вариант. Най-много дюзите да се оскъпят с цената на добавката sad.gif

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 00:06
от jim_beam
От опит знаем,че не винаги диагностиката с обд показва дефектни свещи.Затова колегата ти е дал идеята да разкачиш шината и да ги мериш една по една,но нищо не пречи да започнеш от по-скъпия вариант с дюзите...

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 08:01
от babata
jim_beam написа: че не винаги диагностиката с обд показва дефектни свещи
Ако има дефектна свещ, пак ли симптомите са същите при палене на студен двигател?

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 08:13
от slowtraveler
Ами горе-долу са същите - неравномерна работа на някой цилиндър докато загрее...
Обаче ако и сега - лятото го прави този номер при над +20С, едва ли ще е свещ - просто при съвременните дизели с директно горене и високи налягания, свещите започват да се включват при температура по-ниска от +10С, като до около +0С времето за подгрев е минимално...

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 08:51
от babata
slowtraveler написа: Обаче ако и сега - лятото го прави този номер при над +20С, едва ли ще е свещ
Да, сега го прави. Колата я купих преди 2 месеца и от тогава е така. Ако са свещи - добре, но ще ги проверя почивните дни.
Офтопик
не че знам къде са, ако някой може да помогне с някоя картинка и да ми каже как се свалят...Доколкото знам е хубаво да се закачат директно на акумулатора и да се видят къде светят - сиреч, да им свети върха.

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 09:33
от biro
Този двигател на авенсис не работи както го описваш. В ниските при ускорение не чука, при превключване на предавките оборотите падат, на студен двигател и на топъл оборотите са стабилни.
С добавки няма да оправиш дюзите, може да закърпиш положението, а може би не.
На колко км е колата, реални ли са? Ако е нов внос от Италия, няма нужда да ми отговаряш.
Вземи нови дюзи, почисти дебитомера и ЕГР-а и доволен ще останеш.

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 11:09
от slowtraveler
Не бих те съветвал да започнеш със сваляне на свещите - виж колко теми има за скъсана подгревна свещ....
Иначе са лесни за откриване - яка шина/кабел, преминаваща през четирите свещи...
Но както писах по-горе - много се съмнявам това да е заради свещи - вероятно проблема е другаде....

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 12:12
от Akima
Свещите биха дали грешка, ако са "всичките туш".
Насочвате колегата в грешна посока - прекалено топло е времето.

Чистете EGR,"мийте" инжектори,проверете SCV и тогава купувайте скъпи компоненти на стара кола.

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 19:21
от babata
Akima написа: проверете SCV
Извинете за лаишкия въпрос, но какво е SCV? /не си падам много по ремонти, но като няма кой да се ангажира с категорична диагноза.../

И относно добавките, коя от двете ще препоръчате, ако някой е ползвал...тъй като за мен е по-лесния вариант:
Bardahl - еднократно за почистване на дюзи
Bardahl 6 in 1 - еднократно за почистване на горивната система

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 20:10
от memorex
babata написа:
slowtraveler написа: Обаче ако и сега - лятото го прави този номер при над +20С, едва ли ще е свещ
Да, сега го прави. Колата я купих преди 2 месеца и от тогава е така. Ако са свещи - добре, но ще ги проверя почивните дни.
Офтопик
не че знам къде са, ако някой може да помогне с някоя картинка и да ми каже как се свалят...Доколкото знам е хубаво да се закачат директно на акумулатора и да се видят къде светят - сиреч, да им свети върха.
поздрави
Димитър
Според компетентно изказване от тойота сервиза свещите работят и на топло време т.е винаги когато е необходимо без значение каква е температурата навън.Важно е каква е температурата на маторя/охл.течност

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 20:40
от jim_beam
И на 2АД е така,винаги има подгряване.
Колега свали отгоре пластмасовия капак върху мотора и ще видиш отпред 4-те свещи и шината,която ги свързва.развиваш гайките и махаш шината.взимаш един мултицет,вкл. на съпротивление и мериш от свещта към маса(корпуса на мотора или коя да е метална част).Дефектните свещи имат безкрайно съпротивление,здравите към 1ом.Нито има нужда да отвиваш свещи,проста работа.Ако има изгорели е ясно вече.Айде пробвай и дай резултат да видим.
Това с причукването като аванс надали е проблем,и аз го имам откакто беше нова.Огледай при студен двигател дали няма силна вибрация при кутията на възд.филтър,че и оттам се предава в купето.

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 21:19
от babata
jim_beam написа: Дефектните свещи имат безкрайно съпротивление,здравите към 1ом
Първо ще ги мерна, но знам, че може да си имат нормално съпротивление, но да не греят на върха, а посредата или към корпуса. Това поне съм го виждал. Но ще ги измеря :thumbsup: , преди да ги свалям.
 ! Съобщение от: Akima
Измерете ги, че замерването боли...

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 21:26
от iovkito
Не се изсилвай много , да не ги изкараш на парчета. :thumbsup: