Страница 18 от 19

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 30 Юни 2016 21:34
от Akima
babata написа: какво е SCV?
Търсачката ни работи - пример:
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... &hilit=SCV

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 01 Юли 2016 01:16
от Airfan
Дори и да има подгряване, което дълбоко ме съмнява, на 30 градуса няма какво да се подгрява на дизела и причината за кофтито работа на двигателя не е в свещите. Ще набиеш едни излишни пари и нерви ако ги пипаш и няма да си решиш проблема.

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 01 Юли 2016 09:48
от slowtraveler
Съгласен съм с Airfan...
Мисля и тук колеги бяха потвърждавали, че дори зимата колата си работи нормално при една, че и при две изгорели свещи...

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 01 Юли 2016 11:58
от memorex
babata написа:
Toyo_driver написа: провери си първо подгревните свещи и след това ако
Мии, то колата бе на диагностика в оторизиран сервиз. Ако има проблемна подгряваща свещ, щяха да я видят/да ми кажат.
Toyo_driver написа:... стойности до +-3 са в нормите според менюалите на тойота
Това го четох някъде по темите и точно това ме спира за момента да скачам в 2 нови дюзи. А и другото, което ми казаха, "по-добре смени четирите, защото новите ще надуват старите и пак ще се получи същото".
Akima написа:...може да пробвате с агресивния вариант - при такива отклонения...
Това ми казаха и в Тойота, но аз никога не съм ползвал добавки и не съм "фен" - направо си ме е страх, но на фона на цената на дюзите...е по-лекия вариант. Най-много дюзите да се оскъпят с цената на добавката sad.gif

поздрави
Димитър
Няма какво да те е страх от добавката която се коментира.Аз съм я ползувал няколкократно при подобни симптоми идващи най-вече от некачественото ни гориво.След добавката се сменя горивния филтър,чисти се ЕГР и дебитомер.
Относно диагностиката трябва да си сигурен че са я правили и да имаш разпечатка на файла иначе е бошлаф работата само с казване.
Дюзите и по-точно корекциите се гледат на загрял двигател.При студен е нормално да има големи отклонения които понякога идват и от изгоряла свещ,защото на модерните дизели свещите сработват и лете на студен мотор за да се оптимизира изгарянето и намалят емисиите.При един дизелов двигател нормално изгаряне и възпламеняване е различно от просто пали и без свещи.Така че, замери си свещите за всеки случай.Бих казал че е важно също и да се провери сензора за налягането в рейла .

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 01 Юли 2016 13:12
от slowtraveler
Отново за подгрева на свещите и защо смятам, че няма да са те проблема - информацията е взета от Пежо, но нещата общо взето са еднакви при повечето съвременни дизелови двигатели
Поради факта, че инжектора впръсква много фина мъгла под високо налягане, запалването е много лесно и не се изисква прекалено дълъг подгрев.

ЕКУ контролира свещите така:

Температура на антифриза / време за предварителен подгрев:

- 30 °C 16 seconds
- 10 °C 5 seconds
0 °C 0,5 seconds
10 °C 0,25 seconds
18 °C 0 seconds
40 °C 0 seconds

По време на стартиране на двигателя, свещите са захранени при следните случаи:
Температурата на антифриза е < 20°C.
Двигателя работи над 70об/мин за 0.2сек

Post-heating / последващия подгрев позволява работата на подгревните свещи да продължи след стартиране на двигателя...

Postheating се използва за намаляване на емисиите през първите няколко минути след стартиране на двигателя.

Температура на антифриза / време за последващия подгрев
- 30 °C 3 minutes
- 10 °C 3 minutes
0 °C 1 minute
10 °C 1 minute
18 °C 30 seconds
40 °C 0 seconds

Следните параметри могат да прекъснат подгрева :
Температурата на антифриза е < 20°C (б.пр. това малко не го разбрах - дали не е >20С??? ).
Моментния разход на гориво е над 35 mm3.
Двигателят се върти с над 2000 rpm.
Тъй-като в момента температурите са над 25С (последната сутрин гледам температура на маслото 27С, при условие, че автомобила е стоял на място над 12 часа) предполагам, че в най-добрия случай пост-подгрева работи не повече от няколко единици секунди - в момента на стабилизиране на двигателя след стартирането му.
Та затова си мисля, че все пак причината трябва да се търси другаде, а не в свещите... Което не пречи да се проверят де - то лятото колко е - утре вдругиден ще е свършило tongue.gif

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 01 Юли 2016 20:32
от babata
memorex написа: Аз съм я ползувал няколкократно
От коя си ползвал? Аз вече купих, че утре имам пътуване и да използвам... Взех Бардал 6 в 1, че уж ще почиства цялата горивна система... Ще пиша впечатления от резултата.

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 01 Юли 2016 22:13
от iovkito
Резултат няма да има. Нови дюзи има в представителството на Denso в София - 1900 лв с ДДС .

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 05 Юли 2016 17:56
от babata
babata написа: Взех Бардал 6 в 1
Не знам дали е съвпадение или добавката действа, но вече трети ден пали на студен мотор доста по-добре. Пак леко притритриса, но доста по-слабо и се успокоява по-бързо. Разлика във вървежа и разхода не съм забелязал.
"Сместа" я нправих от 0,5 лт от добавката /1 тубичка/ и 30 лт дизел, като засега съм изгорил около 20 лт.

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 02 Май 2017 16:38
от sith
Здравейте. Искам да пробвам една почистваща добавка за дюзи, която се налага да се третира директно, но не знам кои маркучи да откача и ще ви помоля за малко помощ . Ако може да ми кажете кои 2 да откача и да сложа в добавката Ю
20170224_150657_1.jpg
20170224_150657_1.jpg (266.07 KiB) Преглеждано 3920 пъти

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 15 Май 2017 09:07
от nitsodar
Колега, правих същото миналата година и при мен имаше положителен резултат. Ето ти линк към темата,в която питах същото. Погледни на снимките - мисля,че много добре съм показал маркучите. Успех! :thumbsup:
Промивка на дюзи с PROTEC

Добавка за Тойота Аурис ABRO

Публикувано на: 12 Окт 2017 17:47
от obelixbg
Здравейте четох из форума ,но никъде не намерих да пише за добавката за дизел ABRO.Интересуваме следното ще пътувам на дълъг път и смятам да почистя малко двигателя с тази добавка ABRO ,но нищо не знам за нея ако някой е ползвал подобна добавка нека каже ще съм много благодарен

Toyota Auris 1.4 D4D е колата

Изображение

Изображение

Ако темата не е за този раздел се извинявам предварително.

Благодаря съшо така на помогналите предварително.

Добавка за Тойота Аурис ABRO

Публикувано на: 13 Окт 2017 01:58
от Akima
 ! Съобщение от: Akima
Има такава тема.

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 13 Окт 2017 09:51
от slowtraveler
 ! Съобщение от: slowtraveler
Мненията са преместени в правилната тема...

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 01 Дек 2017 02:11
от stadamov
Здравейте Колеги. От две години съм собственик на Корола версо 2.0 Д4Д 116 к.с.До сега колата не ми е създавала проблеми ,но от известно време забелязах, че колата започна доста да изпушва при по-сериозно сръчкване/гъст черен дим/.След диагностика се оказа , че корекцията на 3-та дюза е +2.9 .Майстора я определи като "пътник", но ми предложи първо да пробвам по-ефтиния вариант с директно промиване на дюзите.Не бях много оптимистично настроен ,но реших да пробвам.Купих добавка на PROTECH ,която по принцип е дават да се слага в резервоара, смесих я с 1 л.нафта ,налях в една отрязана пластмасова бутилка и в нея вкарах маркуча на горивния филтър и на излишната нафта,като по този начин захраних двигателя директно от бутилката.Запалих мотора и го оставих да работи на празен ход докато изгори сместа /около 1,5ч/.След като възстанових схемата , обратно при майстора за диагностика.Ефекта беше поразяващ - 3-та дюза от +2,9 корекция беше станала +0,8 . Реших да споделя тоя свой опит , защото понякога срещу 20 лв. можем да си спестим сериозни разходи и главоболия.

Почистване на инжектори с добавка?

Публикувано на: 01 Дек 2017 08:28
от slowtraveler
Навярно е по-коректно да се каже ' срещу 20лв можеш да ОТЛОЖИШ с известно време разходите'...
И навярно първо бих направил оценка колко е наработила тази дюза, защото поне според мен от чистенето на дюзите има смисъл ако дюзата е сравнително нова (въпреки, че тогава тя обикновено въобще не прави проблем)..
Ако дюзата (по-точно работната и част - разпръсквача) вече е амортизирана, то зацапването на дюзата става и заради недоброто горене, което се получава заради недоброто разпръскване на нафтата, което пък образува сажди, налепи и т.н... Да, почистването може да я посъживи, но от друга страна износената дюза ще продължи да разпръсква лошо, и скоро пак ще е в изходна позиция...