Съвет за АГУ corolla 1.3

iliev
Мнения: 15
Регистриран на: 23 Апр 2013 21:33

Re: Съвет за АГУ corolla 1.3

Мнение от iliev » 29 Юли 2013 20:17

Колега чакам ,защото както казах по-рано ще монтирам средата на Август просто нямам възможност сега

strahomen1
Мнения: 160
Регистриран на: 13 Яну 2013 19:49
Местоположение: Габрово
Благодарил/а: 4 пъти
Получена  благодарност: 8 пъти

Re: Съвет за АГУ corolla 1.3

Мнение от strahomen1 » 21 Ное 2014 10:56

Вземи махни плочката на газовата и я покарай така 100-тина км. и тогава кажи че няма разлика..

Здравейте!Искам да попитам за една моя идея,дали според вас ще има плюсове и евентуално минуси.
Та,вместо тази плочка която е с доста по малко ФИ от въздуховода и естествено намаля дебита на въздуха,де се вкара една медна тръбичка (надупчена )която да бъде от вътрешната страна на въздуховода по самата страна.Цел-През нея да постъпва газта и да се разпръсква през дупките по многоточково wink.gif .И едновременно с това да не пречи на постъпването на достатъчно въздух,за да няма това спъване от малкото въздух.
Carina 4AFE - 1994
Corolla 4EFE - 1998
Prius 2011
Forester 2.0XT - 2004

Аватар
saho
Мнения: 379
Регистриран на: 19 Сеп 2010 07:45
Местоположение: гр. Петрич

Re: Съвет за АГУ corolla 1.3

Мнение от saho » 30 Ное 2014 23:04

Затова е измислен инжекциона. При наличие на над 100 вида вие слагате още обикновенни - архаични уредби. Няма проблем слагайте настройвайте всеки ден и си вярвайте, че сте спестили от една инжекция за има няма 700 лв.
Toyota Corolla E12 2006 1.4 vvti 2006 FOBOS
Toyota Avensis T25 1.8 vvti 2008

Аватар
Bass_Man
Мнения: 5557
Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
Местоположение: София
Благодарил/а: 1 път
Получена  благодарност: 1 път

Re: Съвет за АГУ corolla 1.3

Мнение от Bass_Man » 03 Дек 2014 01:32

Най-големия плюс на обикновенната уредба е че дори и в най-големия студ може да си палиш директно на газ и да тръгнеш! Което за зимата на къси разстояния може да се окаже единственото смислено решение. И в крайна сметка не е толкова лошо решение за хора които не са претенциозни и не им трябва максималното от двигателя. Също обикновенната уредба е подходяща и за хора които карат прекалено малко и няма скоро да си избият уредбата. Много по-добро решение ми се вижда от келяв инжекцион по който постоянно нещо трябва да се сменява и донастройва. Наскоро видях една кола с ГИ на около 300 000км на която от около 150 000 не бяха сменявани филтри ........... тамън и бяха направили ремонт на главата ..............

Всеки човек трябва да си направи сметка на разходите и да си прецени решение по неговия джоб. Фобос 4 не го препоръчвам на никой.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 75 госта