Страница 24 от 41

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 09 Дек 2017 18:43
от Akima
Enzo написа: Р2002
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... 02#p309796

Търсачка, четене, търсачка и пак четене, а не торба с пари, проба, грешка, торба с пари... :thumbsup:

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 10 Дек 2017 09:18
от slowtraveler
Това не изключва изискването да търсиш добро обслужване в сервиза и да търсиш 'възмездие' - т.е. коректно решаване на проблема...
Според мен на тези километри едва ли е ДПФ...

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 10 Дек 2017 20:27
от Enzo
Видях стария ДПФ и беше пълен със сажди. Казаха ми че колата е карана предимно градско за да е в такова състояние ДПФ филтъра.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 10 Дек 2017 20:51
от slowtraveler
DPF винаги е пълен със сажди - това му е функцията. Също както част от функцията му е да се самопочиства - когато се нагреят до 600С саждите изгарят и се преобразуват основно в газ...
(при мен доколкото се сещам идеалното запълване бе около 36%, регенерацията почва при около 78%, и приключва на 7%, но при нормално извънградско шофиране я поддържа на около 36% без регенерация)...

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 01 Яну 2018 11:05
от nix1128
Сега поправихме помпата, но проблема все още го има. Има въздух в системата. Също така имам от време на време прехълцване при рязко ускорение от 900 -2000-2500 оборота. Нещо като предъпрване съвсем леко осезаемо. Имаше си го и преди ремонта. Колата също така понякога пали от 2-3тия път. Рядко, но го прави главно при студено време -5 +5 градуса сутрин. Това е само при първо палене и то 1 път от десет запалвания сутрин през седмицата. Майстора ми се съмнява в някой инжектор . Изхожда от това че помпата е поправена и не би трябвало да дава проблем. След тестове с прозрачни маркучи , изолиране на помпата, колата не успява да запали. След закачане на помпата и нов тест, пали но има въздух по макручите.

Въпрос, може ли инжектор да бъде проблема?

2. Какво ще се случи ако нищо не правя по колата и просто я карам.

3. Не ми се иска да вадя пари за нова помпа но ако си взема ми казаха че се сменяла и пома заедно с инжектори. Верно ли е?

Става дума за д-кат 2011 т27 авенсис

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 01 Яну 2018 13:36
от iovkito
Кой поправи помпата и въобще кой реши , че ѝ има нещо? Тази кола на ход ли се докара от Германия или с автовоз? Как взе , че се счупи от стоене , а преди това е работила добре ? Бях написал нещо преди няколко страници и точно така стана. Много малко майстори в България им разбират на тези коли и вероятността да се попадне на такъв е много малка. Като този майстор е бил толкова сигурен в помпата , защо колата не работи след "ремонта" и защо прави същото , което правеше и преди него?

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 01 Яну 2018 17:45
от nix1128
Както обясних малко трудно взе да пали последния месец. След като отиде на оглед се видя че отново отича гориво ,демек помпата не задържа гориво което да подаде към дюзите така ми се обясни. След нови тестове се предположи че е или помпата или е дюза.

За сведение понякога колата стои и по 3 дни и пали от 1 път в студено време, понякога в интервал от 8 часа се мъчи 2-3 пъти.

Въпрос, може ли инжектор да бъде проблема?

2. Какво ще се случи ако нищо не правя по колата и просто я карам.

3. Не ми се иска да вадя пари за нова помпа но ако си взема ми казаха че се сменяла и пома заедно с инжектори. Верно ли е?

Имам пълно доверие на автомонтьора си така че не ми губете времето с провокативни въпросчета.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 01 Яну 2018 18:07
от iovkito
1. Ако имат добри компенсации , на дали е от дюза.
2. Ще продължи да си върви както и досега , няма какво да се счупи.
3. Помпата и инжекторите нямат нищо общо. Лошото е , ако помпата е вкарала стружки в инжекторите , но при тойота засега е нямало такива издънки (при ауди имаше такива помпи). При такъв проблем , колата спира да върви , защото дюзите се напълват със стружки и не подлежат на ремонт.
Ако сте толкова сигурни в диагнозата , от някоя блъсната помпа и дюзи за тест и ще се разбере какво я мъчи колата.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 02 Яну 2018 07:14
от nix1128
Бях на тестове и в Тойота. Замериха показанията на инжекторите на място и като тест драйв в движение. Диагнозата беше че са в ''перфектно" състояние. Показателите на всички инжектрори бяха на минус -1-2 в движение. Казаха ми че рядко са виждали толкова добри показатели.

Отново на въпроса, е ли възможно през дюзата на инжектора да мине въздух. Защото следващата стъпка е свалянето само на тях и проверката им поотделно, а не ми се иска особено.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 02 Яну 2018 19:58
от Toyota Yarispz
Май не може всички инжектори да са -1,-2... ако не се лъжа сбора на положителните и отрицателни стойности трябва да е приблизително нула!

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 29 Яну 2018 20:19
от Me4oKyX
Мдам .... сбора на плюсови и минусови трябва да е около 0 - иначе ще тресе колата, ще работи много неравномерно .... И като цяло проблемните дюзи са плюсовите, не минусовите .... Таааа, скокни някъде пак да ти видят дюзите.... а най-добре - направо ги сваляй и ги пращай на стенд, щото пиезо дюзите са доста особени и капризни :whistle:

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 20 Мар 2018 17:58
от stambeto88
Здравейте колеги незнам дали тук е мястото да питам, но все пак ще пиша. Притежател съм на Тойота Авенсис 2.2 , 177 конски сили D-CAT 2006 година.Та проблема ми е следния от известно време при шофиране в градски условия колата изпушва много яко и мирише на неизгоряла нафта, забравих да спомена, че живея в Германия, така че не ми се вярва да е от качеството на нафтата, та този проблем се проявява само и само в градско шофиране извънградско не. Изчетох сума си инфо по форумите слагах добавки, каране с високи обороти на магистрала за 20 мин та да се включи регенерацията на ДПФ филтъра, но ефект никакъв като вляза в града същата история пушене яко отзад мъгла колите ми пресвяткат все едно съм на лунапарк. Ако някой колега се е сблъсквал със същия проблем и го е отсранил ще съм благодарен, ако сподели какъв е бил проблема и как се отстранява.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 28 Мар 2018 19:03
от gonzo79
Здравейте.

Моля за съвет.
След като колата стоя доста време в сервиз,веднага щом я взех колата започна да се държи странно (загуба на мощност ,виене на туррбо и след това светна и check лампата)
Закарах я на сервиз и на диагностиката излиза DPF.(опитахме регенерация с " магистралата" но ефект няма.)

Какво да направя?
Варианти:

1.Сваляне на Филтъра и измиване с препарати (евентуално ако проблема е някъде другаде да разбера)
2.Софтуерно премахване на филтъра ( задължително ли е и хардуерно да се премахне и самият филтър или може и да се остане?)(оригиналния софтуер може ли да се архивира и при проблем да се вирне пак?)
3.Емулатор (при този вариант задължително ли се маха и филтъра ?)

При физическото остраняване на филтъра нали на се пипа катализатора ?
Емулатор или Софтуерно предимства и недостатъци?

имали разлика в цената на ему и софта?

Toyota 2.2 d4-d 136hp. 2ad-ftv 2008.

предварително благодаря за отговорите ...

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 28 Мар 2018 22:17
от memorex
Аз бих се уверил първо че има автомобила филтъра за твърди частици.Първо по рама и после физически.

D-CAT двигатели - DPF филтър - проблеми,решения и премахване

Публикувано на: 12 Май 2018 10:17
от zuzko
Здравейте,
Имате ли представа от цената на двигател за авенсис 2,2 дизел втора ръка, че моя замина?