Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Потребителски аватар
tarikat89
Мнения: 70
Регистриран: 09 май 2008 19:41
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив

Toyota Corolla E12 1.4 бензин..Сутрин не пали!??

Мнениеот tarikat89 » 15 юни 2016 21:14

До тук установено :
-компресия и на 4рите цилиндъра еднаква 11.5
-налягане на помпата 3.2бара
-всички видове датчици работят перфектно и нормално
-сложих нова ламбда сонда,евентуално заради разхода.
Единственото което установихме е,че има някоя бобина която си заминава и леко има претрисане на около 2000 оборота
Утре имам уговорка с човек от тойота да е прегледа ,да видим и той какво ще каже
И уж всичко е наред пък не пали колата.
Утре сутринта ще карам дюзите да ги проверят и почистят.
Toyota Corolla 1.4 vvt-i 97к.с. 2003година хечбек
Mazda 6 2.0 141к.с. бензин 2003година

rjd
Мнения: 19
Регистриран: 29 дек 2015 22:56
Репутация: 1
Местоположение: Стара Загора

Toyota Corolla E12 1.4 бензин..Сутрин не пали!??

Мнениеот rjd » 17 юни 2016 12:07

Пробвай с други свещи. NGK разбира се. Ако не се оправи, отивам утре на парада.

Потребителски аватар
tarikat89
Мнения: 70
Регистриран: 09 май 2008 19:41
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена ?

Мнениеот tarikat89 » 17 юни 2016 22:57

Koлата се оправи.
След всички диагностики и тестове колата се оказа перфектна и само с една пикаеща дюза.
След ултразвука всичко се оправи.
Колата почна да пали,вече не мирише никъде и нищо на бензин - разхода падна веднага.
И като цяло съм доволен сега.
Благодаря на всички за съветите и помощта. smile.gif
Последна промяна от Akima на 03 юли 2016 18:35, променено общо 1 път.
Причина: Правопис.Моля прочетете правилата.
Toyota Corolla 1.4 vvt-i 97к.с. 2003година хечбек
Mazda 6 2.0 141к.с. бензин 2003година

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12841
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 355
Местоположение: Варна

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена ?

Мнениеот slowtraveler » 17 юни 2016 23:37

Явно че все пак дистанционната диагностика проработва от време на време. tooth.gif
Въпреки това предполагам, че дюзата няма да изкара много...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
tarikat89
Мнения: 70
Регистриран: 09 май 2008 19:41
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Мнениеот tarikat89 » 18 юни 2016 20:33

Веднага щом пак направи проблем,ще ги сменя и четирите.
Последна промяна от Akima на 03 юли 2016 18:36, променено общо 1 път.
Причина: Променено заглавие.
Toyota Corolla 1.4 vvt-i 97к.с. 2003година хечбек
Mazda 6 2.0 141к.с. бензин 2003година

Потребителски аватар
tarikat89
Мнения: 70
Регистриран: 09 май 2008 19:41
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Мнениеот tarikat89 » 17 окт 2016 19:42

Здравейте,
Колата се покара няколко месеца безпроблемно и днес пак наново с допълнителни симптоми.
Не мирише на бензин! А пали и гасне поне 3-4пъти и след това запалва само с много газ и с големи черни пушилки като стар дизел и прекъсване. Маслото и то не мирише на бензин. Като изчисти след около минута ражота на обороти после си работи нормално. При подаване на плавно газ колата вдига безпроблемно до 6000оборота, но ако и подам рязко газ падат оборотите и почва да прекъсва и леко попрепушва черно. След като зягря колата до 80градуса прекъсването стана почти не доловимо и карах колата върви си нормално набира нормално до към 100км/ч с долавяне на леко прекъсване в по малките обороти.
Възможно ли е да е нещо от свещи или бобините. Или сега е по зле работещи дюзи и от предния път, в който нямаше прекъсване и пушеци
Toyota Corolla 1.4 vvt-i 97к.с. 2003година хечбек
Mazda 6 2.0 141к.с. бензин 2003година

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12841
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 355
Местоположение: Варна

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Мнениеот slowtraveler » 17 окт 2016 22:54

Глъхненето при рязко подаване на газ ми прилича на липса на гориво / бедна смес...
Ама пушека??..... no.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
tarikat89
Мнения: 70
Регистриран: 09 май 2008 19:41
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Мнениеот tarikat89 » 17 окт 2016 23:03

А проблема с дюзите е и още по сериозен защото никъде по магазините не могат да ми ги поръчат и доставят,презвънях всичко в Пловдив днес
Toyota Corolla 1.4 vvt-i 97к.с. 2003година хечбек
Mazda 6 2.0 141к.с. бензин 2003година

Потребителски аватар
Dobrin
Мнения: 47
Регистриран: 12 фев 2009 12:49
Репутация: 0
Местоположение: Хасково

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Мнениеот Dobrin » 27 окт 2016 22:52

Plamen 954 написа:Източник мпература на охладителната течност и температура на въздуха) в момента на студено палене, стойностите би трябвало да съответст

Колеги намерихте ли решение на проблема. Аз имам подобен проблем. Моля някой да сподели.
TOYOTA COROLLA 1.4 VVTI
TOYOTA AURIS 1.4 D4D

Потребителски аватар
tarikat89
Мнения: 70
Регистриран: 09 май 2008 19:41
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Мнениеот tarikat89 » 29 окт 2016 22:11

Купил съм други дюзи и другата седмица ще ги сменя и ако се оправи ще търся вариант с монтаж на допълнителен филтър на бензина.
Toyota Corolla 1.4 vvt-i 97к.с. 2003година хечбек
Mazda 6 2.0 141к.с. бензин 2003година

Потребителски аватар
tarikat89
Мнения: 70
Регистриран: 09 май 2008 19:41
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Мнениеот tarikat89 » 01 ное 2016 23:11

След смяна на дюзите проблема си остана. Колата при рязко подаване на газ препуква и прекъсва. Иначр пушъци имаше само първите един два пъти след като почна наново проблема. И от тогава няма никакъв пушек освен от конденза.
Toyota Corolla 1.4 vvt-i 97к.с. 2003година хечбек
Mazda 6 2.0 141к.с. бензин 2003година

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12841
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 355
Местоположение: Варна

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Мнениеот slowtraveler » 02 ное 2016 09:30

Да не би проблема да е в сензори, отговорни за горивната смес? Ламбда, МАП/МАФ (забравил съм с какво е...)...
Или ниско налягане/нисък дебит на горивото...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Потребителски аватар
tarikat89
Мнения: 70
Регистриран: 09 май 2008 19:41
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Мнениеот tarikat89 » 02 ное 2016 22:00

Lamda-та е нова. Налягането на помпата е 3.2бара. А въпросния дебитомер не знам как да го проверя..
Toyota Corolla 1.4 vvt-i 97к.с. 2003година хечбек
Mazda 6 2.0 141к.с. бензин 2003година

Потребителски аватар
tarikat89
Мнения: 70
Регистриран: 09 май 2008 19:41
Репутация: 2
Местоположение: Пловдив

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Мнениеот tarikat89 » 10 ное 2016 21:22

Колата беше 2 дена в сервиз да е четат и видят как пали..
Момчето от сервиза казва ,че колата всичко си е перфектно освен ,че компютъра се е самообучил да подава по малко гориво.И сутрин по време на първо палене впръсква нещо 5милисекунди ,а трябвало около 15-20..и според него колата иска често каране да се пренастрои компютъра и щяла да се оправи..
А иначе вече положението е по зле и от преди.
Сменени дюзи с напълно работещи и безпроблемни,почистени на ултразвук преди да се монтират. И всеки казва,че всичко е перфектно по колата,а колата не иска да пали сутрин и сега от както е с други дюзи сутрин колата върти многооо и не иска да запали. На второ въртене колата завърта и пали веднага,поработва малко и след това почва все едно да прекъсва и ако и подам газ леко и се оправя всичко и от там нататък си работи перфектно и си върви супер колата. Но паленете е като форд през зимата който не иска да запали :D
Кажете какво да е правя тази колата,взех е с голям мерак,а нещо взе да ми се изпарява всякакво желание да е гледам даже тая кола .... sad.gif
Къде да е закарам,какво да сменя,самооо и само да почне да си пали нормално?

И ще помоля ако може да модератора да премахне от заглавието ,че проблема е "РЕШЕН" понеже не е :) Благодаря!
Toyota Corolla 1.4 vvt-i 97к.с. 2003година хечбек
Mazda 6 2.0 141к.с. бензин 2003година

Потребителски аватар
spiridoncho
Мнения: 316
Регистриран: 16 юли 2016 12:07
Репутация: 46
Местоположение: София

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Мнениеот spiridoncho » 18 ное 2016 21:14

Колега, абе някой чете ли и на тази кола какви температури дава сутрин преди първото палене? И двата датчика са от значение ETC и Air intake. То хубаво са и правили диагностика, ама като знам как всички диагностици обичат да гледат параметри само на топло, а някой датчик да е изсвирясал на студено.
Дросел и стъпков мотор чистени ли са? Провери си camshaft сензора.
Celica TS 2001@ Morel sound system!

Изображение Изображение


Върни се в “Двигатели”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта