Страница 2 от 3

Toyota Corolla E12 1.4 бензин..Сутрин не пали!??

Публикувано на: 15 Юни 2016 21:14
от tarikat89
До тук установено :
-компресия и на 4рите цилиндъра еднаква 11.5
-налягане на помпата 3.2бара
-всички видове датчици работят перфектно и нормално
-сложих нова ламбда сонда,евентуално заради разхода.
Единственото което установихме е,че има някоя бобина която си заминава и леко има претрисане на около 2000 оборота
Утре имам уговорка с човек от тойота да е прегледа ,да видим и той какво ще каже
И уж всичко е наред пък не пали колата.
Утре сутринта ще карам дюзите да ги проверят и почистят.

Toyota Corolla E12 1.4 бензин..Сутрин не пали!??

Публикувано на: 17 Юни 2016 12:07
от rjd
Пробвай с други свещи. NGK разбира се. Ако не се оправи, отивам утре на парада.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена ?

Публикувано на: 17 Юни 2016 22:57
от tarikat89
Koлата се оправи.
След всички диагностики и тестове колата се оказа перфектна и само с една пикаеща дюза.
След ултразвука всичко се оправи.
Колата почна да пали,вече не мирише никъде и нищо на бензин - разхода падна веднага.
И като цяло съм доволен сега.
Благодаря на всички за съветите и помощта. smile.gif

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена ?

Публикувано на: 17 Юни 2016 23:37
от slowtraveler
Явно че все пак дистанционната диагностика проработва от време на време. tooth.gif
Въпреки това предполагам, че дюзата няма да изкара много...

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Публикувано на: 18 Юни 2016 20:33
от tarikat89
Веднага щом пак направи проблем,ще ги сменя и четирите.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Публикувано на: 17 Окт 2016 19:42
от tarikat89
Здравейте,
Колата се покара няколко месеца безпроблемно и днес пак наново с допълнителни симптоми.
Не мирише на бензин! А пали и гасне поне 3-4пъти и след това запалва само с много газ и с големи черни пушилки като стар дизел и прекъсване. Маслото и то не мирише на бензин. Като изчисти след около минута ражота на обороти после си работи нормално. При подаване на плавно газ колата вдига безпроблемно до 6000оборота, но ако и подам рязко газ падат оборотите и почва да прекъсва и леко попрепушва черно. След като зягря колата до 80градуса прекъсването стана почти не доловимо и карах колата върви си нормално набира нормално до към 100км/ч с долавяне на леко прекъсване в по малките обороти.
Възможно ли е да е нещо от свещи или бобините. Или сега е по зле работещи дюзи и от предния път, в който нямаше прекъсване и пушеци

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Публикувано на: 17 Окт 2016 22:54
от slowtraveler
Глъхненето при рязко подаване на газ ми прилича на липса на гориво / бедна смес...
Ама пушека??..... no.gif

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Публикувано на: 17 Окт 2016 23:03
от tarikat89
А проблема с дюзите е и още по сериозен защото никъде по магазините не могат да ми ги поръчат и доставят,презвънях всичко в Пловдив днес

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Публикувано на: 27 Окт 2016 22:52
от Dobrin
Plamen 954 написа: мпература на охладителната течност и температура на въздуха) в момента на студено палене, стойностите би трябвало да съответст
Колеги намерихте ли решение на проблема. Аз имам подобен проблем. Моля някой да сподели.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Публикувано на: 29 Окт 2016 22:11
от tarikat89
Купил съм други дюзи и другата седмица ще ги сменя и ако се оправи ще търся вариант с монтаж на допълнителен филтър на бензина.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Публикувано на: 01 Ное 2016 23:11
от tarikat89
След смяна на дюзите проблема си остана. Колата при рязко подаване на газ препуква и прекъсва. Иначр пушъци имаше само първите един два пъти след като почна наново проблема. И от тогава няма никакъв пушек освен от конденза.

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Публикувано на: 02 Ное 2016 09:30
от slowtraveler
Да не би проблема да е в сензори, отговорни за горивната смес? Ламбда, МАП/МАФ (забравил съм с какво е...)...
Или ниско налягане/нисък дебит на горивото...

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Публикувано на: 02 Ное 2016 22:00
от tarikat89
Lamda-та е нова. Налягането на помпата е 3.2бара. А въпросния дебитомер не знам как да го проверя..

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Публикувано на: 10 Ное 2016 21:22
от tarikat89
Колата беше 2 дена в сервиз да е четат и видят как пали..
Момчето от сервиза казва ,че колата всичко си е перфектно освен ,че компютъра се е самообучил да подава по малко гориво.И сутрин по време на първо палене впръсква нещо 5милисекунди ,а трябвало около 15-20..и според него колата иска често каране да се пренастрои компютъра и щяла да се оправи..
А иначе вече положението е по зле и от преди.
Сменени дюзи с напълно работещи и безпроблемни,почистени на ултразвук преди да се монтират. И всеки казва,че всичко е перфектно по колата,а колата не иска да пали сутрин и сега от както е с други дюзи сутрин колата върти многооо и не иска да запали. На второ въртене колата завърта и пали веднага,поработва малко и след това почва все едно да прекъсва и ако и подам газ леко и се оправя всичко и от там нататък си работи перфектно и си върви супер колата. Но паленете е като форд през зимата който не иска да запали :D
Кажете какво да е правя тази колата,взех е с голям мерак,а нещо взе да ми се изпарява всякакво желание да е гледам даже тая кола .... sad.gif
Къде да е закарам,какво да сменя,самооо и само да почне да си пали нормално?

И ще помоля ако може да модератора да премахне от заглавието ,че проблема е "РЕШЕН" понеже не е :) Благодаря!

Corolla E12 1.4 4ZZ-FE VVTi 97HP 2003 - не пали сутрин / студена - РЕШЕН - инжектори

Публикувано на: 18 Ное 2016 21:14
от spiridoncho
Колега, абе някой чете ли и на тази кола какви температури дава сутрин преди първото палене? И двата датчика са от значение ETC и Air intake. То хубаво са и правили диагностика, ама като знам как всички диагностици обичат да гледат параметри само на топло, а някой датчик да е изсвирясал на студено.
Дросел и стъпков мотор чистени ли са? Провери си camshaft сензора.