Страница 6 от 7

проблем при запалване

Публикувано на: 10 Фев 2017 14:54
от 2maxi2
jim_beam написа:
2maxi2 написа: 600 лв клапана и 40 лв труд
от колегата тук ли или от тойота е тая цена?
и при моята го имам тоя проблем от няколко год. май,но си карам така.да видим докога ще е...
Колата ,я оставих да във VLADOVSERVIC- Димитровград. Там откриха проблема и поръчали клапана от Пловдив ,но не е закупен от Тойота а от магазин на Bosch.

проблем при запалване

Публикувано на: 12 Фев 2017 18:16
от 2maxi2
Малко помощ за инициализацията на SCV клапана с кламера?
Двигателя трябва ли да бъде загрял?
Слагам кламера, давам на контакт и изчаквам 3 мин. Изключвам от контакт ,махам кламера и запалвам двигателя.
Това ли е правилната последователност?

проблем при запалване

Публикувано на: 12 Фев 2017 21:20
от arti
Да. Аз го правих на студен двигател и от тогава (месец и половина) нямам проблеми. След като запалиш трябва да оставиш колата да загрее над 60 градуса (да отвори термостата и да започне да топли големия маркуч.. аз по това познах поне) не трябва да форсираш колата, а да оставиш да загрее сама... без газ. Успех!

проблем при запалване

Публикувано на: 12 Фев 2017 22:55
от Iliyа Damyanov
arti написа: Да. Аз го правих на студен двигател и от тогава (месец и половина) нямам проблеми. След като запалиш трябва да оставиш колата да загрее над 60 градуса (да отвори термостата и да започне да топли големия маркуч.. аз по това познах поне) не трябва да форсираш колата, а да оставиш да загрее сама... без газ. Успех!
Не казват , че съм прост а ми казват , че трябвало да ми се обеснява повече. В тая връзка не ми става ясно как се прави при студен двигател като го оставиш да загрее над 60 градуса ?

проблем при запалване

Публикувано на: 12 Фев 2017 23:14
от jim_beam
в указанието от тойота пише,че преди да започнеш да правиш процедурата по инициализацията двигателя трябва да е загрял,ето:

fully warm up the engine...

качил съм файла на предната страница,толкова ли е трудно да го отворите и прочетете!

проблем при запалване

Публикувано на: 12 Фев 2017 23:17
от arti
Iliyа Damyanov написа:
arti написа: Да. Аз го правих на студен двигател и от тогава (месец и половина) нямам проблеми. След като запалиш трябва да оставиш колата да загрее над 60 градуса (да отвори термостата и да започне да топли големия маркуч.. аз по това познах поне) не трябва да форсираш колата, а да оставиш да загрее сама... без газ. Успех!
Не казват , че съм прост а ми казват , че трябвало да ми се обеснява повече. В тая връзка не ми става ясно как се прави при студен двигател като го оставиш да загрее над 60 градуса ?
След като сложих кламера контакт 3 минути и тогава запалих колата и я оставих да загрее... кое е неясното ?

проблем при запалване

Публикувано на: 16 Фев 2017 19:44
от noemis
Здравейте,
И аз имах проблеми с паленето на Авенсиса(2.2 д4д). Поръчах подобрения клапан(04226-26020), но ми беше доставен (04226-0L010).
Номера го видях, че е друг след като ми беше сложен клапана.
И въпроса ми е дали тази част е за мойта кола.
Номера на помпата ми е:
22100-0R011
Hu29400-0870

проблем при запалване

Публикувано на: 27 Окт 2017 18:57
от asdias
noemis написа: Здравейте,
И аз имах проблеми с паленето на Авенсиса(2.2 д4д). Поръчах подобрения клапан(04226-26020), но ми беше доставен (04226-0L010).
Номера го видях, че е друг след като ми беше сложен клапана.
И въпроса ми е дали тази част е за мойта кола.
Номера на помпата ми е:
22100-0R011
Hu29400-0870
А с (04226-0L010) който са ти доставили реши ли се проблема с паленето

проблем при запалване

Публикувано на: 29 Окт 2017 20:20
от noemis
Ами не знам, ще чакам да застудее и ще видим. След като го смених и вече нямаше много отрицателни температури.

проблем при запалване

Публикувано на: 04 Ное 2017 16:32
от tireks50@abv.bg
Тая процедура с кламера става ли на 2.2 136 к.с.

проблем при запалване

Публикувано на: 20 Яну 2018 00:33
от donibrasco
Здравейте, проблемът с трудното палене в студеното време съпътства и мен. Стартера върти яко и дори и не приклявка, все едно няма гориво, да ама почва да мирише на сурова нафта, подам спрея за старт и пали на четвърт.., майстор ми казва, че нямам подгрев. Проверихме свещите като ги замерихме на място с лампа, излиза че са здрави, проверихме релето-и то здраво, по кабелите от релето до свещите има връзка... Остана датчика за температура на въздуха да лъже и да не задейства релето, а от там и подгрева да не включва... Закачих техстрийма и на "air intake" пише 14С, а навън реално беше 0С.. ето и скрийншот от техстрийма, ако може да ми дадете някаква насока:
Screenshot_1.png
Screenshot_1.png (55.73 KiB) Преглеждано 3035 пъти
Ще пробвам и инициализация, макар че нямам симптомите - палене и гаснене.

проблем при запалване

Публикувано на: 20 Яну 2018 10:04
от biro
Двигателят ти е почти загрял, за това intake air е 14 градуса.
Все пак провери дали има напрежение на свещите при включване на контакт.

проблем при запалване

Публикувано на: 21 Яну 2018 18:03
от donibrasco
biro, значи слагам уреда на акумулатора на минуса и на шината, подава се на контакт и не отчита напрежение... Температура е 0С, трябва да изчакам да стане по студено ли?!

проблем при запалване

Публикувано на: 21 Яну 2018 18:37
от slowtraveler
Колегата има предвид, че според скрийншота двигателят вече е бил загрял (работил 16минути, антифризът +72С), и е възможно входящият въздух да е бил топъл...
Затова направете такъв скрийн-шот на студен двигател - когато не е пален, и когато е студено...

П.С. Техстрийма не показва ли командата към свещите?

проблем при запалване

Публикувано на: 21 Яну 2018 19:07
от biro
И това имам в предвид, но другото е, че може да липсва напрежене на подгревните свещи - изгорял предпазител, дефектни проводници или реле.
За да се елиминира проблем с температурен сензор направете диагностика на студен двигател. И ако показва нормална температура, тръгвате по пътя на захранването на свещите.

П.с. На 0 градуса също трябва да има напрежение на свещите.