Здравейте,
На авенсиса имам вибрация при плавно подаване на газ между 1400 и 1800 оборота. Четох, че кутията на въздушния филтър може да е причина за вибрацията.
Поставих шайби на трите болта, които държат кутията и стегнах здраво, но вибрацията се усили.
Разхлабих болтовете и сега е по-добре но не е изчезнала напълно.
За по удобна работа разкачих тръбата от капака на въздушния филтър и от турбината като на снимката:
В това положение реших да запаля да видя има ли вибрации да не би да не е от кутията на въздушния филтър. При подаване на газ излиза дим десния край на черната тръба, който се свързва към турбината. Това нормално ли е?
Защо има омасляване на маркуча, който свързва тази тръба с двигателя? Металната тръба на турбината е леко омаслена от вътре.
При разкачени тръби както е на снимката няма вибрация.
Доливам около литър масло между две смени - 15 000км.
Дим от тръбата на въздушния филтър
- lederman
- Мнения: 544
- Регистриран на: 20 Май 2010 14:25
- Местоположение: София
- Получена благодарност: 1 път
Дим от тръбата на въздушния филтър
Това е вентилацията на картерните газове. Май това е нормалното положение но нека по-знаещите се изкажат ...
Вибрациите са нормални за нафтовите ни печки , а тропането се оправя като подложиш пореста гума между кутията на филтъра и калника (или там каквото има ).
Вибрациите са нормални за нафтовите ни печки , а тропането се оправя като подложиш пореста гума между кутията на филтъра и калника (или там каквото има ).
Поздрави
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
T25 2AD-FTV /2007
Началната грамотност, е овладяване на четенето и писането в едно с разбиране на смисъла на написаното.
В процеса на писане се цели оформяне на съдържанието за постигане на определена комуникативна цел.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта