Страница 1 от 1

Решен чест проблем: Омасляване на двигателя 1KR-FE 1.0 - Aygo, C1, Peugeot 107, Yaris, Sirion

Публикувано на: 22 Апр 2017 23:30
от toyota777
Омасляването на задната страна на трицилиндровия 1.0 двигател също и под щеката за масло на тойота е чест и фабричен проблем имат го 80% двигателите.
Нашите "кадърни" майстори обикновено затягат болтовете на капака на веригата и проблема си остава или пък сменят гарнитура на капака на клапаните и проблема пак си остава защото ги мързи да разглобят и да погледнат от къде тече.
Въпреки че изглежда, че тече от гарнитурата на капака на веригата всъщност това е заблуждаващо. 99,99999% от случаите тече от гарнитурата на всмукателния колектор през който минава доста масло от картерната вентилация. Някои гаражни талибани дори смятат, че няма как да тече масло от всмукателния колектор щото бил за въздух само wacko.gif.
ето видео как се сменя: https://youtu.be/3xY4TaK9Ejc
garnitura.jpg
garnitura.jpg (76.81 KiB) Преглеждано 1640 пъти
Няма симптоми колата си върви ок, 1,0 няма дебитомер има МАП сензор(и с това не са наясно гаражните шамани и почват: не е от там щото то няма да върви ще харчи и ала бала пълни некадърници). Ако имаше дебитомер щеше да има симптоми, но няма.

Решен чест проблем: Омасляване на двигателя 1KR-FE 1.0 - Aygo, C1, Peugeot 107, Yaris, Sirion

Публикувано на: 23 Апр 2017 09:51
от мехаННика
Това че споделяш това си откритие е чудесно. Не разбирам защо с такъв език. Сега бира ли да ти отворим, или да прекръстим ЮЗУ-то на твое име? Всеки с достатъчно време и части може да стигне до този извод, но не всеки е длъжен да ти реши проблема само за да не бъде обявен за некадърник. А кой какво знае е друг въпрос, никой не се ражда научен и бързината на учене зависи много от това къде се намираш. Поздравления за споделеното с колегите и полека с квалификациите и общия знаменател.

Решен чест проблем: Омасляване на двигателя 1KR-FE 1.0 - Aygo, C1, Peugeot 107, Yaris, Sirion

Публикувано на: 23 Апр 2017 12:15
от slowtraveler
Що бе - човека явно говори за неговите си 'гаражни' майстори... Едва ли има предвид хората във всички сервизи в БГ...
Безспорно има добри специалисти в България...
Но за съжаление има и пълни некадърници...
Точно тези некадърници принуждават част от колегите да търсят свое решение, а когато успеят - се смятат за сервизни богове (и за още по-голямо съжаление - това си е истина ако се сравнява с 'ниската летва' на некадърните 'професионалисти') :)

Решен чест проблем: Омасляване на двигателя 1KR-FE 1.0 - Aygo, C1, Peugeot 107, Yaris, Sirion

Публикувано на: 23 Апр 2017 17:39
от мехаННика
Никъде не видях да пише "маАла,квартал, село, град, окръг ". И аз открих паралелното свързване в електротехниката когато бях на 12г и съм скачал от радост, после баща ми ми обясни че не е съвсем така.

Решен чест проблем: Омасляване на двигателя 1KR-FE 1.0 - Aygo, C1, Peugeot 107, Yaris, Sirion

Публикувано на: 29 Сеп 2017 19:33
от toyota777
всъщност след смяна на въпросната гарнитура пак имаше леко омасляване hmm.gif
писах в друга тема как се сменя на кратко 9 болта и 1 маркуч . може да обедините двете теми за да не стане спам rolleyes.gif

изглежда омаслява и от гарнитурата на капака на веригата точно където са трите болта
развих болтовете почистих с спрей за карбуратори и сложих силикон за гарнитури по ръба където се срещат панелите. изчаках 1 час да стегне силикона и ги затегнах .... сега няма проблеми.
силикона е от кауфланд 2.50лв струва
5359_1.jpg
5359_1.jpg (40.13 KiB) Преглеждано 1540 пъти