Страница 2 от 2

Нафта в маслото

Публикувано на: 20 Яну 2018 11:02
от Toyo_driver
Според мен относно повишеното картерно налягане Недков е прав, майстора си е търсил работа tooth.gif
Обаче като ви чета постовете май говорите за различните видове dichtung-и:

90904-30008 - дихтунгa на излишната нафта
244181_0.jpg
244181_0.jpg (4.31 KiB) Преглеждано 2140 пъти
11176-27011 - термошайба под дюзите
215892_0.jpg
215892_0.jpg (2.44 KiB) Преглеждано 2140 пъти

Нафта в маслото

Публикувано на: 21 Яну 2018 20:10
от Ники72
Интересно, тази термошайба под дюзите ми изглежда като тефлонова и определено е нов елемент в цялостната картинка. Идеята ми беше да сменя дихтунгите под дюзите (до сега знаех само за медни такива) , тези за обратната нафта и гумени уплътнители . Не си давам много зор щото не мога да попадна на майстор който като ми говори да ме убеди че знае какво и как трябва да се направи. Взех да се замислям сам да си свърша работата но ме спират някои неща които искам да знам предварително като например с каква сила на динамометричния ключ трябва да затегна болта на дюзата и после капака също и т.н.

Нафта в маслото

Публикувано на: 22 Яну 2018 09:54
от martod
Ники72 написа: Интересно, тази термошайба под дюзите ми изглежда като тефлонова и определено е нов елемент в цялостната картинка.
Не знам дали е тефлонова, алуминиева или алпака, :D ама щом е "термо" би трябвало и реотанче да има вградено . :)
Споко, не е нов елемент, в България на места и на презерватива викат нахуйник, :D но това не означава, че е ново понятие . На места този дихтунг ще го срещнеш и като "гарнитура" или "уплътнение инжектор", но това да не те притеснява, стана въпрос все за дихтунга на дюзата .

Нафта в маслото

Публикувано на: 22 Яну 2018 10:02
от Kiki
Тази дихтунга е медна. Нищо че изглежда бяла. Просто е галванизирана, сигурно за да не хваща патина.
Рязал съм една стара от любопитство, за да видя, дали наистина е медна.

Нафта в маслото

Публикувано на: 01 Фев 2018 07:40
от Ники72
Може ли някой по–запознат да ми каже с какви килограми на динамометричния ключ да затегна болтовете на дюзите, даже ще е по–добре линк към някакво ръководство от където да погледна. Благодаря на всеки който се отзове с полезна информация.