Страница 2 от 2

Toyota Rav4 III 177 hp обороти и бял дим

Публикувано на: 27 Авг 2017 08:40
от мехаННика
Сигурно ли е че петата дюза е изолирана? Защото сурово гориво може да попадне в ауспуха само от там.

Toyota Rav4 III 177 hp обороти и бял дим

Публикувано на: 27 Авг 2017 18:54
от romul25
Здравейте колеги. Диагнозата е правилна. Гарнитура на главата!! Сега ще чакам да се освободят и ще я пратят в някакъв сервиз в кв. Хладилника за шлайфане и тн. Ще чакам да ми кажат за смяна н. гумички евентуално и по мое желание семеринги.

Toyota Rav4 III 177 hp обороти и бял дим

Публикувано на: 27 Авг 2017 20:06
от todor87
romul25 написа: Здравейте отново.
Днес се свързаха с мен от сервиза. Оказа се, че не може да се направи диагностика на колата, тъй като е сменен софтуера при премахването на DPF и не могат да направят нищо. Вече си мисля, че ще се разделя с равката. Благодаря на всички за съпорта.
Това няма как да е истина щом колата работи и се движи. Може нещо ОБД буксата да не е наред. Ако ти е ОК буксата, диагностика не го бива. Дано правилно са установили, че е гарнитура. Успех.

Toyota Rav4 III 177 hp обороти и бял дим

Публикувано на: 28 Авг 2017 12:20
от romul25
todor87 написа:
romul25 написа: Здравейте отново.
Днес се свързаха с мен от сервиза. Оказа се, че не може да се направи диагностика на колата, тъй като е сменен софтуера при премахването на DPF и не могат да направят нищо. Вече си мисля, че ще се разделя с равката. Благодаря на всички за съпорта.
Това няма как да е истина щом колата работи и се движи. Може нещо ОБД буксата да не е наред. Ако ти е ОК буксата, диагностика не го бива. Дано правилно са установили, че е гарнитура. Успех.
Диагностика не го бива. Направих диагностика на друго място. Казах им, че софтуера е сменен, но ми казаха, че няма значение и ще разчетат грешките ако има такива. Имаше някаква стара грешка за "стоп машинка", но нищо друго. Всичко си работи в норма и не излиза причина при тях за това че държи 1100 об/мин при загрял двг.

Toyota Rav4 III 177 hp обороти и бял дим

Публикувано на: 28 Авг 2017 12:59
от todor87
Еми то колега, ако ставаше само с четене на грешки всеки щеше да се справи. Затова има живи данни, който си разбира от работата и може да прави диагностика знае какво да гледа и следователно да изкаже мнение. Обороти високи от гарнитура на глава няма как да има. По скоро проблема с тях е другаде.

Toyota Rav4 III 177 hp обороти и бял дим

Публикувано на: 28 Авг 2017 18:25
от izhelev
[quote="romul25"] Здравейте колеги. Диагнозата е правилна. Гарнитура на главата!! Сега ще чакам да се освободят и ще я пратят в някакъв сервиз в кв. Хладилника за шлайфане и тн.
Тия на Хладилника са от добрите шлайфбази. Кажи на майсторите да преценят и състоянието на водните съединения.

Toyota Rav4 III 177 hp обороти и бял дим

Публикувано на: 06 Сеп 2017 20:39
от romul25
Здравейте пак на всички. След всичките ми лутания по сервизи/счупи се и съединителя на новия компресор на климатика-не си играйте с бутона вкл. изкл. на АС при висока скорост/ и диагностики, се стигна до смяна на дюза в BOSH сервиз в София. Колата замърка. Оборотите се изравниха и нямам за сега бял дим!? Паднах от коня, както се казва. Сега ново 20. Излиза ми грешка преден сензор на ABS и повреда в блока за управление на ABS. Може ли второто да е в следствие на сензора и да си е ОК ECU то? Благодаря отново на всички. При мен явно се проявяват всички възможни проблеми на РАВ4.

Toyota Rav4 III 177 hp обороти и бял дим

Публикувано на: 06 Сеп 2017 20:54
от slowtraveler
Радвам се, че си послушал съвета за нормална диагностика... Да, неизгоряла нафта влиза в ауспуха и заради калпава дюза (неслучайно старите дизели почват да пушат 'като на война' като им позаминат дюзите)...

Виж акумулатора - възможно е да е поумрял докато са човъркали автомобила, а на теста на АБС си му трябва доста ток...
Също така е възможно да са 'пернали' някое кабелче докато са вадили дюзата - огледай за откачен куплунг...

П.С. по погрешка бях прочел сензор на парктроник - коригирам си мнението :)

Toyota Rav4 III 177 hp обороти и бял дим

Публикувано на: 09 Дек 2017 08:26
от romul25
Здравейте, колеги. Както по-горе уточнихме, след смяна на дюза колата заспа... за почти три месеца. Преди една седмица пак го направи и естествено отидох на диагностика за да смен следващата дюза. Този път обаче на диагностиката излезе, че другите 3 дюзи са си ОК. Момчето с диагностиката ми каза, че по скоро DPF се опитва да се регенерира, тъй като е премахнат софтуерно, но без поставянето на чип и ще ми го оправи тъй като дава грешка, която не се вижда. Въпреки, че не се вижда, след задаване на команда за изчистване на грешките при DPF, колата заработи нормално. Ще пиша ако има промяна след манипулацията.

Toyota Rav4 III 177 hp обороти и бял дим

Публикувано на: 26 Яну 2018 06:32
от valkov88
Следя темата. Моят рав е със същия мотор и от около месец отвреме навреме взе да припушва бяло-сиво за 10-15сек от ауспуха и като слезна от колата сякаш мирише на неизгорял дизел. След първото изпушване се консултирах с мой приятел със сервиз(по телефона,че беше на връх Коледа) и според симптомите той стигна до извода, че ДПФ се е регенерирал( нещо което за 60 000км не бях забелязъл нито веднъж, и го отдавах на това,че колата се движеше основно по магистрала в обороти 2200+) Последно време обаче взе да изпушва кажи-речи всеки ден(напоследък я карам малко, по няколко километра градско на ден, или когато ходя за риба) и вече започва да ми святка лампичка в главата че нещо не е наред. Та, следя темата с интерес и ще ми е интересно да чуя мнения преди да съм посетил сервиз. Благодаря предварително!

Toyota Rav4 III 177 hp обороти и бял дим

Публикувано на: 08 Май 2018 13:00
от romul25
Месец май 2018г. Белия пушек се появява постоянно. Свързах се с PSTUNING които, ми премахнаха DPF то и ремапнаха Равката. Първо ми казаха, че наистина джипа се опитва да се регенерира, въпреки, че въобще не трябваше да се случва това и да съм изолирал 5 тата дюза. Това е било необходимо защото, тя подавала гориво към липсващия DPF и затова бил дима. Вариантите са 2:
1- Дупките на 5тата дюза се запушват/заваряват/ или 2 - се прекъсва тръбичката/много внимателно, че е под налягане/ към DPF-то след въпросния болт. Избрах вариант 1. Резултат - НИКАКЪВ.
Пак се свързах с тях :whistle: имаш механичен проблем с колата ми казаха. Дюзите са ми ОК. ЕГР е чистен след смяна на една дюза. Турбото си е ОК. Антифриза е ОК. Маслото не мърда до смяна. Няма течове по колата. Диагностиката е ОК. Така...
Свързаха ме с един ел.техник, който също се занимава с Ремап и диагностики и той ми каза, че проблема е софтуерен и джипа си иска ЕМУЛАТОР!! - 320лв. без труд. Извод: Ако решите да махате DPF много внимателно следете оборотите след извънградско каране. Ако са над 800-900 то Вие сте си подарили парите на поредните търгаши. Повече няма да им звъня, а когато сложа Емулатор ще пиша. Ако все пак някой е решил проблема по друг начин, нека се чувства свободен да ми спести едни 400лв. и да ми пише как е оправил проблема.