Страница 1 от 1

Сваляне на катализатор авенсис d4d 116 к.с

Публикувано на: 19 Окт 2017 08:24
от dancho.vasilev
Здравейте колеги!
Струва ми се че колата ми е малко тромава и се съмнявам в катализатора. Колеги и приятели ме съветват да махна катализатора. Колата е авенсис т250 2.0 D4D 116 к.с. 300 000 km.
Интересуваме ако ги махна дали ще имам проблем с колата (светване на чек или авариен режим)?
Някой да е свалял и мнения!
Благодаря предварително и поздрави!

Сваляне на катализатор авенсис d4d 116 к.с

Публикувано на: 27 Окт 2017 06:42
от dancho.vasilev
Някой свалял ли е катализатори на такава тойота?
Благодаря и поздрави!

Сваляне на катализатор авенсис d4d 116 к.с

Публикувано на: 27 Окт 2017 14:08
от donibrasco
Здравейте, карал съм моята без катализатори (само че става въпрос за 2,2 150к.с. д4д), ето и защо в темата ми : http://toyotabg.eu/viewtopic.php?f=30&t=32337 .
Двигателя стана чувствително по-шумен(по-твърдо взе да работи), в частност турбината започна да вие постоянно , пушеци и миризми не е имало ,светкане на чека и други лампи-не е имало.Карах я така няколко месеца като ми струваше ,че става по-шумна, особено турбината...., закупих втора употреба цялата изпускателна система с катализаторите и отново двигателя утихна и заработи по-меко, както в началото при покупката на колата, турбината също утихна, но сякаш е една идея по-шумна от преди.Със и без катализатори разлика във вървенето и разхода не виждам. Моя съвет е със сигурност да не пипаш катализатора , който е след турбината(ако има такъв на този двигател) , за другия катализатор, който е отдолу , предполагам че няма да има проблема ако се махне.
Проблемът , че не върви колата може да се крие на още сто места и въобще да не е свързан с катализаторите.Бих те насочил първо към диагностика-показания на дюзи, прогонване въздушни, горивни пътища;почистване на егр, дебитомер;проверка на турбината и чак тогава да мислиш за рязане на катализатори.Успех! :thumbsup:

Сваляне на катализатор авенсис d4d 116 к.с

Публикувано на: 29 Окт 2017 20:27
от m_ad
Не съм свалял. Свалиха /свиха/ ми го. Става дума точно за катализатора. Намира се има-няма под подлакътника на предните седалки. Сложих резонаторно гърне. Разлика във вървежа няма. Малко е по-шумно, но чак след 3000 оборота. При рязко натискане има и припушване. На този модел няма нищо като дюзи, датчици или, каквото и друго да си помислиш по катализатора, което да доведе до поява на грешки. Ако наистина е задръстен, след премахването му и замяна с нов или резонаторно гърне, турбото ще ти работи осезаемо по-добре следствие нарастване скоростта на потока изходящи газове.