Страница 1 от 1

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 27 Окт 2017 10:49
от uty_82
Здравейте, от скоро имам тази RAV 4 и започна да прави следния проблем - издухва дефтунгата под дюзата на двигателя,без значение от карането дали примерно карам със 140км или 100км. периода на издухване( прави този проблем ) е между 2000 и 3000км.
Някой имал ли е такъв проблем ?

Благодаря предварително.

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 27 Окт 2017 12:06
от slowtraveler
Ударихте ли райбер на леглото?
Разкалихте ли дихтунга (медта има обратните свойства на стоманата - като стои в склада се 'закалява' и става твърда и крехка )?
Почистихте ли добре леглото на дюзата?

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 28 Окт 2017 09:21
от Kiki
slowtraveler написа: Разкалихте ли дихтунга (медта има обратните свойства на стоманата - като стои в склада се 'закалява' и става твърда и крехка )?
Точно така! :thumbsup: Медта омеква, кагато се нагрее поне на 200 С и след това се потопи във вода.
Това е особено необходимо, за да уплътни.

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 28 Окт 2017 09:33
от iovkito
Ако го прави на една и съща дюза , бих купил оригинален дихтунг , нов болт , почистване на леглото и стягане с 5-6 нютона над предписанието.

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 07 Ное 2017 12:01
от uty_82
Леглото се почиства,минава се с райбер но май не разкалиха новите.
До сега не го е правила на една и съща дюза,но забелязвам че се чува някакво тракане от двигателя,когато е топла и подам рязко газ.
Скоростта е някъде 100км/ч и до 120 - 130 км/ч се чува тракане,след това или изчезва или оборотите стават високи и затова не се чува.
Възможно ли е да се охлабва някоя дюза ?
И затова да трака и в последствие да издухва дефтунгата

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 07 Ное 2017 13:24
от donibrasco
А при по-ниска скорост и предавка има ли го въпросното претракване, при рязко подаване газ?

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 09 Ное 2017 12:26
от uty_82
Да има го.
Сега забелязах че,без значение предавката мине ли 2000 оборота трака до към 3000 след това ми се струва че изчезва.
В момента съм сложил добавка за почистване на дюзите.

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 09 Ное 2017 17:05
от donibrasco
Слава богу, не съм единственият! worthy.gif :)
Сега сериозно, от една година съм собствиник на 2.2 д4д 150к.с, въпросното претракване го имам от самото начало и до сега не мога да разбера на какво се дължи...имах ремонт смяна гарнитура на главата, при което бяха сменени дихтунките и уплатненията на дюзите с нови, тракането пак го има... Техстрийма показва под 1ца на 3 от дюзите и 1.2 на четвътрата, което е абсолютно в нормите. Двигателя пали нормално, разхода е в норма, вървенето е в норма.. Почвам да си мисля, че въпросното претракване може да се дължи на маховика, но пък класическите симптоми липсват, няма дрънчене, колата гасне веднага, няма буксуване на съединителя(като чели).
Това е същото като при теб претракване при рязко подаване на газ. На свободна при подаване газ, го няма. Карам си я така докато не ми писне и не сваля скорости, за да се убедя, дали не е от съединителя, но засега не възнамерявам.
Ще се радвам някой от колегите, които разбират, ако могат да се включат. Също мога да дам още данни от диагностика, ако нужно.
П. С. Мисля също и за някой тампон на двигателя или скорости?!(но пък няма никакви други вибрации). Пробвах и аз с добавки, но както казах дюзите са добре.
Благодаря на отзовалите се! :thumbsup:

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 10 Ное 2017 00:05
от todor87
donibrasco написа: Ще се радвам някой от колегите, които разбират, ако могат да се включат.
Ами проблем няма. Така си тракат при макс. натоварване от нови. Карайте си спокойно. Проблема е лошата шумоизолация, че го чуваш wink.gif

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 12 Ное 2017 21:39
от Iliyа Damyanov
slowtraveler написа: Ударихте ли райбер на леглото?
Разкалихте ли дихтунга (медта има обратните свойства на стоманата - като стои в склада се 'закалява' и става твърда и крехка )?
Почистихте ли добре леглото на дюзата?

Според мене точно при Д-КАТ 177 ... е противопоказно да се разкаляват дихтунгите защото и не закалените се вадят излкючително трудно и то със специален екстрактор. А как ще се изкара разкалена дихтунга която се е разширила нямам идея какво наказание ще е. Проблема с дихтунгите е отдавна известен и от Тойота са решили проблема с нов модел дихтунги които геомертрично изглеждат еднакви със старите но са бели. Имат някакво покритие и изглеждат като стоманени шайби. В новите оригинални (брандирани ТОЙОТА) ремонтни китове са точно такива.

Относно тракането при рязко подаване на газ в диапазона 2000 до 3000 оборота. Не се шашкаите. И аз след ремонтни дейности цял час бях със свит стомах какво съм объркал. Обеснението е просто . В този диапазон на развъртане двигателя дава около 400 нютона и усуква тампоните. В следствие на цялостното изместване лещата на колектора леко изпуска и се чува въпросното тракане. Аз бях с нова леща и след неизвестно време си улегна и тракането изчезна. Който е със стара леща може и да не му изчесне тракането но ако го дразни ще си я смени и докато си улегне пак ще му трака докато улегне.

И последно не си убивайте моторите с добавки. Особено с разните керамични супер , ултра .... говна които на най-натоварените места правят покритие и запълват хлабини и става голямото пързаляне. Знам че има горещи подръжници но ако някой ще спори нека първо обясни що за чудо е хонинга и какво се случва с него.

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 12 Ное 2017 22:24
от slowtraveler
Ами то изборът е между недобро уплътнение и заклинване :) При правилно затягане би трябвало да не се разшири много и разкалената - все пак е смятано за разкален дихтунг...

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 13 Ное 2017 00:12
от Iliyа Damyanov
Миналото хилядолетие и аз съм разкалявал за да ползвам стари дифтунги като съм ги обръщал и съм нямал проблеми ама старата техника позволяваше доволно големи допуски в много отношения. В конкретния случай луфтове направо няма а в моя случай направо си изгризах ноктите. Три дена вадене на две дефтунги и единия зъб на ектрактора се счупи. Малко остана да ходя на фреза. Вече си мечтая за електромобил защото в тая насока за сега поне се стараят относно качеството. Модерния класически автопром вече е пълна шитня от еднодневки както Бигчетата за бръснене. Вече няма да се учудя ако пуснат двигател с изпускателен колектор от терморактивна пластмаса с кондензационен топлообменик за отопление на купето или направо гилзован пласмасов блок.

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 13 Ное 2017 17:16
от Kiki
Iliyа Damyanov написа: Вече няма да се учудя ако пуснат двигател с изпускателен колектор от терморактивна пластмаса с кондензационен топлообменик за отопление на купето или направо гилзован пласмасов блок.
Защо пък не? Термореактивната пластмаса има много по-малко линейно разширение от алуминий, чугун и стомана. tongue.gif
Лошото е, че не може да се рециклира. А че не е по-устойчива на износване, това не е важно. tooth.gif

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 19 Дек 2017 10:35
от uty_82
Колеги разбрах защо ми издухва дефтунгите,
две от дюзите не са добре това се разбра когато ги поставиха на стенд.
Така каза майстора,имали натрупан нагар вътре в дюзите.
И във връзка с този проблем търся две дюзи може и да не работи електрониката отгоре,ще ги ползвам за части.За да ремонтират моите.
Някои ако има моля да пише

Издухан дихтунг на RAV 4 - D-CAD -177k

Публикувано на: 19 Дек 2017 11:04
от iovkito
На мен ми е интересно къде точно носите дюзите на стенд. Този на дензо струва около 200 бона . Да не е някой майстор , който само си мисли , че може да ги оправя . Става въпрос за много финни разпръсквачи и вместо да си давате парите , по-добре рециклирани или нови дюзи , защото в момента това не е ремонт , а по-скоро експеримент заплатен от собственика.