Страница 1 от 1

Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло

Публикувано на: 08 Ное 2017 17:25
от bobosv
Здравейте колеги

Бащата ме почерпи с една королка на която вече й навъртях 6к км. , но в даден момент започна да харчи повече от нормалното масло (1,2л. На 3000 км.)

Сутрин на студено за 2-3 секунди изпушва един облак синьо, понякога сиво/синьо

Ходих да я чистят с една химия като бай-пасват горивопровода и тогава яката излезна чернилка и глупости и колата взе да върви (колкото вървят 90 коня)

Обаче тъкмо маха кората на двигателя и те НА е тия снимки ги направих и се поразчетох.

Тече си здравата от О-пръстени ли са, пулове ли са, гумички ли са - да ги наречем уплътненията където са горивопроводите при инжекторите (не разбирам особено), но накрая питах майстора на баща ми и той каза, че не може да намери инструмент, с който да ги извади - та въпросът ми е - има ли някой този инструмент, защото здравата ми трябва, колицата е много запазена и я глезя като все едно не е такава марка :D но като цяло си харесвам автомобилите и ценя много лукса който ни дават :)

Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло

Публикувано на: 08 Ное 2017 21:00
от мехаННика
Плоска отвертка ли няма? Майстор миньор ли е този човек? Смяната на тези семеринги няма да реши проблема с изпушването сутрин.

Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло

Публикувано на: 08 Ное 2017 23:12
от bobosv
Брех, сериозно ли права отвертка ?

Ясно, няма да реши пролема, но дали ще смъкне разхода на маслото ?

Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло

Публикувано на: 09 Ное 2017 08:41
от мехаННика
Само тази част която разливаш по улиците, това което пуши синьо отзад- не.

Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло

Публикувано на: 09 Ное 2017 21:02
от kostadinnm
bobosv написа: да ги наречем уплътненията където са горивопроводите при инжекторите
bobosv написа: Ясно, няма да реши пролема, но дали ще смъкне разхода на маслото ?

Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло

Публикувано на: 13 Ное 2017 09:41
от bobosv
kostadinnm написа:
bobosv написа: да ги наречем уплътненията където са горивопроводите при инжекторите
bobosv написа: Ясно, няма да реши пролема, но дали ще смъкне разхода на маслото ?
Да, въпреки че споменавам горивопорвод, течността излята от тези места на снимките има масло и малко гориво, но основно е масло, имам нужда от съвет дали работата е трудоемка и г/д колко е скъпа :)

Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло

Публикувано на: 13 Ное 2017 15:57
от Iliyа Damyanov
Пиши на лични до мехаННика. От него ще получиш всичко което ти е необходимо за доброто здраве на автомобила. :thumbsup:

Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло

Публикувано на: 13 Ное 2017 16:05
от kostadinnm
Оп изпревариха ме - на механика можеш да се довериш без да се замисляш.

Все пак - моята трактовка:
Значи и аз разбирам колкото теб и ми е трудно да си представя масло от уплътненията над нафтовите разпръсквачи. Тя нафтата си е черна и мазна, но може да пръска масло от друго място - виж дали по капака над двиг. отдолу няма напръскано.
И понеже в първото мнение питаш за инструмент, ето един много полезен накрайник за въздух(същия ефект сигурно ще има и с обикновен импакт, като му сменяш посоките на въртене, но с това можеш да усетиш и прецениш силата с ръка - и в двата случая трябва упоритост): Hubitools Vibroshock
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=ezZoOTI3bqQ[/bbvideo]

Тук един зевзек го показва как се ползва най-точно, но принципа за дюзи трябва да е същия:
[bbvideo=560,315]https://www.youtube.com/watch?v=2qbIWzMRnYo[/bbvideo]

Toyota Corolla E12 2.0 D4D 90 hp - теч на масло

Публикувано на: 14 Ное 2017 09:13
от bobosv
Супер, много благодаря !