Страница 4 от 4

Сиво син пушек от Авенси 2007.Моля за помощ

Публикувано на: 19 Дек 2017 09:43
от Iliyа Damyanov
Georgi Tenev написа: Не е сменен нямаше го катализатора и поставих нов,това беше причината.Бил е свален в автокъщата или преди това и аз незная.
И аз мисля като колегата от горния пост. Не беше толкова отдавна времето когато нямаше еко норми и дизелите си бяха без филтри и катализатори. Та изправните дизели от него време нямаха никакви явно видими пушеци особено като са загрели. За момента не виждам логика как си решил проблема с нов катализатор.

Сиво син пушек от Авенси 2007.Моля за помощ

Публикувано на: 19 Дек 2017 10:54
от Komodor
Питам се ако катализатора е решението на проблема, как от официален сервиз не са го разбрали веднага.
Georgi Tenev написа: Последното становище от Toyota пловдив че dpf неможе да си направи правилна регенерация неможе да вдигне температура.

Сиво син пушек от Авенси 2007.Моля за помощ

Публикувано на: 19 Дек 2017 14:56
от Georgi Tenev
Има логика,колата заводски излиза с DPF филтър и катализатор,след закопуването на колата от моя страна се оказа че някой е свалил катализатора преди закопуването и от мен.Впоследствие колата при мен почва да пуши и изкарва неизгоряла нафта през ауспуха.След многократни проверки и диагностики(дюзи,турбо пътища,сменени дифтунки на дюзите,сменено масло за DPF,изказвания от рода че гори масло и т.н)нямаше решение на проблема.Човека който последно се занимава с колата и я оправи ми обясни че колата си има датчичи за нялагане и температура на DPF филтъра.Ако DPF неможе да вдигне температура дава сигнал или нещо подобно на тая прословута 5та дюза да впръсква гориво до достигане на желаната температура от 560 градуса и налягане за да се пусне регенерация на DPF.Като няма кой да задаржа отработените газове(в моя случай липса на катализатора)и неможе да се достигне желаната температура.Следователно моят DPF си е търсил регенерация но без успех и затова колата е хвърляла неизгорена нафта.Ако бъркам или не се изразявам точно моля да бъда извинен.Най-важното за мен е че колата сега няма проблеми и моят проблем е решен.

Сиво син пушек от Авенси 2007.Моля за помощ

Публикувано на: 19 Дек 2017 15:58
от dokkito
https://youtu.be/LYB81AT_4zk
Някой правил ли е това и има ли смисъл? Питам от любопитсво tooth.gif

Сиво син пушек от Авенси 2007.Моля за помощ

Публикувано на: 19 Дек 2017 18:30
от WoLF
Помага временно чистенето, защото стила на каране и другите фактори довели до запушването му остават същите...
Georgi Tenev написа: Ако бъркам или не се изразявам точно моля да бъда извинен.Най-важното за мен е че колата сега няма проблеми и моят проблем е решен.
Надявам се изхвърляното отзад да е наистина дизела от 5та дюза и проблема да е бил "тъпо" махане на гърнетата от страна на "вносителя"... За колко пари ти продадоха и монтираха DPF-a?

Сиво син пушек от Авенси 2007.Моля за помощ

Публикувано на: 19 Дек 2017 22:23
от Georgi Tenev
DPF си беше там,катализатор под купето след колектора го нямаше.Факт е че вече колата не пуши и съответно разхода падна поради не "постоянната" работа на 5тата дюза.

Сиво син пушек от Авенси 2007.Моля за помощ

Публикувано на: 19 Дек 2017 22:31
от WoLF
Тя работи на база разликите в налягането преди и след DPF и съответно подава гориво да го изчисти. Катализатора не трупа нищо, което може да се доизгаря и съответно не играе роля в работата на дюзата. Тук се получава някаква връзка по друга линия и иска наблюдение за по-дълъг период. Дано нещата се наредят по най-добрия начин :thumbsup:

Сиво син пушек от Авенси 2007.Моля за помощ

Публикувано на: 20 Дек 2017 09:17
от Georgi Tenev
Да точно без катализатор разликата в наляганията ще е по голяма и съответно бърка нормлната работа на колата,другото което при принудителната регенерация пусната в тоуота ми казаха,че неможе да вдигне необходимата температура,след поставянето на катализатора вече може да достигне тая температура за регенерация. :thumbsup: