Страница 1 от 1

Проблем с дебитомер (IAT) ?

Публикувано на: 28 Дек 2017 10:07
от kiik
Диагностиката показва температура IAT от 50 градуса, която не спадна и след изваждане на дебитомера от въздуховода, при положение че навън температурата е не-повече от 7-8 градуса.
Нормално показание ли е това?

Оплакванията са, че колата губи мощност при високи обороти (над 2000) на извънградско и понякога направо забива - въпреки форсирането, намалява сякаш си вдигаш крака от педала на газта. След спиране и запалване отново, тръгва и набира нормално.....до някой следващ път с тоя проблем.

Проблем с дебитомер (IAT) ?

Публикувано на: 28 Дек 2017 21:21
от Vokil
Вероятно в ръководство за колата ще пише на кои пинове от буксата на дебитомера е изведен сензора и ще има таблица със съпротивленията при различни температури остава да ги измериш и сравниш.

Проблем с дебитомер (IAT) ?

Публикувано на: 31 Дек 2017 14:58
от kiik
Не разполагам с такова ръководство обаче. Може ли линк къде да погледна това?

А ако трябва да купувам нов дебитомер, как да избера измежду всички тези, по какво се различават, освен по цената (производителя)?
https://www.autopower.bg/дебитомер-toyo ... 60c65.html

Проблем с дебитомер (IAT) ?

Публикувано на: 29 Яну 2020 20:53
от Revenger
При проблем с дебитомера не е необходимо веднага да се купува нов, а по-добре е първо да се пробва почистването му.
Това трябва да се извърши единствено със специален спрей за почистване на дебитомери като "CRC Mass Air Flow Sensor Cleaner" или друг такъв.
Всякакви заигравки с други почистващи препарати (обезмаслители, спирт и т.н.) обикновено водят до още по-голямо влошаване работата на дебитомера, а често и го скапват съвсем.

Проблем с дебитомер (IAT) ?

Публикувано на: 30 Яну 2020 18:30
от ufer
За каква кола все пак става въпрос? Имам някои данни за Корола, Селика, Карина, Камри..., ако се наложи проверка и почистването не помогне... :D