Страница 2 от 3

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 26 Яну 2018 09:40
от nikdel
Не знам при опел как е, но при мен въгленовия филтър е преди двигателя и през него минават бензиновите пари от резервоара. Те се изгарят преминавайки през клапан, който отваря след загряване на колата. При запушен филтър налягането в резервоара само се покачва от връщащото се топло гориво и невъзможността да се изгорят бензиновите пари.
При спукан всмукателен маркуч, при изстиване на резервоара се създава вакуум, при който се засмуква въздух в тръбопровода и създава джоб. През зимата поради голямата разлика в температурите ефекта е по-изразен. Този въздух след това прави този проблем с гасненето.
Поне аз така си обяснявам нещата при мен.

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 26 Яну 2018 12:50
от dokkito
При мен е от загуба на налягане в горивната система, а не от неотчетен въздух или вакуум в резервоара.

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 26 Яну 2018 16:07
от dokkito
Днес намерих малко свободно време и извадих бензиновата помпа за да разбера от къде губи налягане системата.
Сигурен съм вече , че причина е помпата , а не клапана. Истината е , че се съмнявах във клапана.
Изхода на помпата и регулиращия клапан са свързани паралелно със входа на филтъра за финни частици. Тествах клапана на вакуум и налягане държи.
Помпата от изхода връща дори и с уста като надуя. Като я чукна и спира да връща. Разклащам я и отново връща. Помпата си прави нужното налягане , но след като спре и не може да го задържи.
Клапана работи, но горивото се връща през помпата в резервоара.
Ще кача и снимки .

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 26 Яну 2018 16:11
от dokkito
Само тази успях за сега. Като ги намаля другите ще кача и тях

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 27 Яну 2018 09:54
от dokkito
Ето още малко снимки

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 27 Яну 2018 09:57
от dokkito
cool.gif

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 27 Яну 2018 10:35
от spiridoncho
АКо не си сглобил, смени всички о-пръстени. Клапана е скъп и трябва да си сигурен, че не работи преди да го сменяш. Може и помпата да те бъзика, но клапана играе ролята и на възвратен, и не би трябвало да има значение дали помпата връща или не гориво. Но пък ако не я смениш няма как да разбереш ;).

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 27 Яну 2018 16:34
от dokkito
Клапана работи и е ок. Помпата надува към филтъра и клапана паралелно. Клапана задържа горивото, но помпата не. Там е и моя проблем.
По- рано бях обяснил как като духна от изхода на целия възел ми връща през помпата, а не през клапана. О пръстените са ок нищо им няма.
В грешка си колега , че няма как да върне през помпата. В помпата има възвратен клапан, който трябва да не допуска изтичането на горивото обратно.
Ето и снимка на разглобена помпа.

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 06 Мар 2018 17:38
от dokkito
Здравейте. Смених бензиновата помпа. Вече нямам проблем със дълго въртене докато запали. Оказа се помпата.

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 08 Мар 2018 22:05
от ангелчо
Здравейте колеги в тойота са взели инженерно решение бензиновата помпа да се включва при завъртането на стартер,въпросът е може ли това да се промени с малко манипулации и помпата да заработва още при подаване на контакт,от компа ли се управлява помпата или има управляващ модул който взима сигнал от заработването на стартера,моля който е запознат да сподели какво може да се направи по темата и въпроса. :thumbsup:В случая става въпрос за корола версо 1,6 ввт-и 2002г

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 08 Мар 2018 22:44
от dokkito
Не се занимавай с глупости. Щом са решили така Японците със сигурност има защо. Не само на Тойота е така направена системата.

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 09 Мар 2018 18:44
от ангелчо
Колега напук на Японците бензиновата помпа ще заработи при подаване на контакт ,марката вече е в други ръце и при друг народ :D

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 09 Мар 2018 21:37
от dokkito
То е ясно , че ще заработи, но щом вече имаш проблем то помпата е пътник.

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 28 Юли 2018 06:08
от dokkito
Здравейте. Сагата при мен продължава.
Прегледах бензинова помпа, смених я. Прегледах клапана за налягане. Прегледах всички връзки до инжекторите.
При шофиране около час и загрее добре двигателя ми спада налягането в горивната система. Отдадох го на инжектор/и. Смених ги но имам някакво предчувствие , че ситуацията е същата.
Възможно ли е да имам проблем с рейката на инжекторите? Замислям се мембраната на рейката дали не е забила в една позиция. Като загрее яко рейката при дълъг пробег и изгасяне на мотора налягането е ок, но при горещо гориво. След като изтине рейката тая менбана трябва да компенсира свиването на горивото и да остане в норми налягането.

Бензинова помпа за 3zz-fe

Публикувано на: 05 Дек 2022 13:53
от electric
dokkito написа: 25 Яну 2018 07:02
Третия опит бе със принудително развъртане на бензиновата помпа. Тогава запали от раз и без притрисане.
Здравейте, как се прави тази проверка?