Проблем с палене

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Bronks
Мнения: 28
Регистриран: 23 дек 2017 17:11
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

Проблем с палене

Мнениеот Bronks » 28 яну 2018 10:37

Колеги имам проблем с рав 4 2006 136 коня
Дизел
Сутрин пали мн трудно чак от въория път не записва грешка всичко по двигателя е наред дюзите са в перфектно състояние акумулатора е нов филтъра за гориво е сменен свещите са замерини няма изгоряли някой да е имал такъв случай моля за помощ след като запали колата си работи нормални няма проблем с паленето

3mba7a
Мнения: 2
Регистриран: 17 май 2017 21:29
Репутация: 0
Местоположение: Дупница

Проблем с палене

Мнениеот 3mba7a » 28 яну 2018 15:37

Колега имам Рав 4 2007г. 136 к.с. и същият проблем.При мен се оказаха че три от свещите бяха изгорели.След смяна се оправи проблема.Щом всичко друго ти е наред,провери клапана на горивната помпа дали не е заминал или поне зацапан.Може да се разглоби и изчисти.

donibrasco
Мнения: 106
Регистриран: 24 юли 2016 12:51
Репутация: 13
Местоположение: пазарджик

Проблем с палене

Мнениеот donibrasco » 28 яну 2018 18:16

Щом пали от втория път, първия път подгряваш ли по-дълго? Примерно да чуеш като изключи релето?
Т25 Комби 2ADFTV non dpf

фантан
Мнения: 13
Регистриран: 01 мар 2016 10:19
Репутация: 0
Местоположение: Асеновград

Проблем с палене

Мнениеот фантан » 28 яну 2018 18:52

Колега стартера върти ли достатъчно енергично,поне с 250 оборота.Ако не да се провери стартера.

Bronks
Мнения: 28
Регистриран: 23 дек 2017 17:11
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

Проблем с палене

Мнениеот Bronks » 28 яну 2018 22:17

Стартера върти като откачен акумулатора е чисто нов а свещите съм ги замервал с пробна лампа една по една и работеха което не е критерии че са правилно работещи

Потребителски аватар
memorex
Мнения: 1109
Регистриран: 07 апр 2012 22:09
Репутация: 33
Местоположение: Варна

Проблем с палене

Мнениеот memorex » 28 яну 2018 22:39

Замери им съпротивлението една по една разкачени 0.6 Ом.Както и релето за тях.
Ефектът на Дънинг-Крюгер -Неквалифицирани индивиди страдат от илюзорно превъзходство, поради което погрешно оценяват способностите си много по-високо от средното т.е. метакогнитивната неспособност на неквалифицирания да разпознава грешките си

Iliyа Damyanov
Мнения: 332
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 89
Местоположение: Мюнхен

Проблем с палене

Мнениеот Iliyа Damyanov » 28 яну 2018 22:54

И моя стартер въртеше като откачен но като му направих профилактика започна да пали от раз. Има достатъчно теми във форума които потвърждават ,че стартера визуално и слухово е наред но след като се пипне паленето се оправя.

фантан
Мнения: 13
Регистриран: 01 мар 2016 10:19
Репутация: 0
Местоположение: Асеновград

Проблем с палене

Мнениеот фантан » 29 яну 2018 11:55

Колега ,направи още една проба .Сутрин преди да палене ,отвори капака и натисни няколко пъти бутона на горивния филтър.
Бутона трябва да е твърд ,ако не значи имаш въздух в горивопровода.Дори да е така след напомпване с бутона трябва да запали.

Bronks
Мнения: 28
Регистриран: 23 дек 2017 17:11
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

Проблем с палене

Мнениеот Bronks » 29 яну 2018 21:11

За бутона върху горивния филтър става въпрос утре сутрин ще направя проба

фантан
Мнения: 13
Регистриран: 01 мар 2016 10:19
Репутация: 0
Местоположение: Асеновград

Проблем с палене

Мнениеот фантан » 29 яну 2018 22:17

Колега,още нещо.Тъй като колите ни са стари трябва
натиска на бутона да е плавен не рязък. за да не се скъса бутона внимателно ,че после става сложно.Успех

Потребителски аватар
memorex
Мнения: 1109
Регистриран: 07 апр 2012 22:09
Репутация: 33
Местоположение: Варна

Проблем с палене

Мнениеот memorex » 29 яну 2018 22:34

Като се помпа с бутона въздуха от къде ще излезе колега?Май трябва и маркуч да отхлаби .Ше стане беля . Тоз бутон не е ли да вадиш водата през пробката отдолу?
Ефектът на Дънинг-Крюгер -Неквалифицирани индивиди страдат от илюзорно превъзходство, поради което погрешно оценяват способностите си много по-високо от средното т.е. метакогнитивната неспособност на неквалифицирания да разпознава грешките си

Bronks
Мнения: 28
Регистриран: 23 дек 2017 17:11
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

Проблем с палене

Мнениеот Bronks » 30 яну 2018 22:04

Колега май грам не си наясно как действа помпичката за подкачване на гориво ( колегата с последния коментар )

Потребителски аватар
memorex
Мнения: 1109
Регистриран: 07 апр 2012 22:09
Репутация: 33
Местоположение: Варна

Проблем с палене

Мнениеот memorex » 31 яну 2018 07:28

Ти не беше ли с проблема при паленето?Да не си смени сам филтъра?Айде сега иди на майстор дето разбира как се обезвъздушава ако въобще това е причината.Който не разбира чете ръководствато за употреба .Там пише как се точи водата от филтъра при необходимост (ако излисе сигнал) и дотук за неквалифицирани люде.За останалото при майстор.
Ефектът на Дънинг-Крюгер -Неквалифицирани индивиди страдат от илюзорно превъзходство, поради което погрешно оценяват способностите си много по-високо от средното т.е. метакогнитивната неспособност на неквалифицирания да разпознава грешките си

Bronks
Мнения: 28
Регистриран: 23 дек 2017 17:11
Репутация: 0
Местоположение: Plovdiv

Проблем с палене

Мнениеот Bronks » 31 яну 2018 10:01

Щом казваш майсторе така да бъде

фантан
Мнения: 13
Регистриран: 01 мар 2016 10:19
Репутация: 0
Местоположение: Асеновград

Проблем с палене

Мнениеот фантан » 31 яну 2018 10:07

Здравей,колега има ли някаква промяна в ситуацията.


Върни се в “Двигатели”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта