Страница 1 от 3

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 02 Фев 2018 16:34
от plamen7337
Здравейте имам Авенсиса 2,2 150к.с 2AD-FTV от 1г.,но от както съм го купил ускорението му е доста слабо.Карал съм на познати такива и техните вървят в пъти повече от моята.Закачана е на няколко диагностики ,грешки няма,стойности на датчиците са добре.Правих ремонт на главата съответно геометрия,егр,колектори,филтри всичко е чисто.Колата пали без проблеми дори и при минусови температури,не пуши въобще,работи равномерно.Единствено дюзите са със стойности:
1 дюза -0,3
2 дюза 2,4
3 дюза 0,6
4 дюза -1,7
Всички майстори като няма грешки и казват,сигурно е от дюзи.Какво е вашето мнение,толкова ли са зле дюзите за да не върви колата.
Да кажа че съм изгорил добавки за чистене на дюзи за 200лв.Слагам сим Бардал 6в1,БДЦ,Лики Моли,Про тек,Хадо и няма никаква разлика във вървенето или подобряване на стойностите на дюзите.

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 02 Фев 2018 17:17
от memorex
Налагането на горивото в рейката как е?

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 02 Фев 2018 17:21
от plamen7337
Постоянно се мени м/у 27500 и 32000

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 02 Фев 2018 18:22
от memorex
Това е на празен ход нали?Нормално ли е според теб? Диагностиците какво казват?А какво е при натоварен двигател?

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 02 Фев 2018 18:24
от plamen7337
Казват,че се менело защото дюзите не били в ред

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 02 Фев 2018 18:36
от memorex
Това че се мени може и от дюзите да е и от др.неща.Ти обаче имаш проблем както пишеш с муден автомобил .Аз на това обърнах внимание.Поинтересуваюй се какво е нормалното налягане на горивото в рейката и от какво зависи.Дюзите оригинални ли са?

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 02 Фев 2018 18:44
от plamen7337
Да оригиналните са.Не разбирам толкова от автомобили.Ако ми кажете какви трябва да са стойностите и от какво зависи или най добре ми препоръчайте човек който се занимава с Тойоти да я погледне

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 03 Фев 2018 11:47
от steich
Проблемната дюза е 2-ра, но проблема може да е дюза + работа на турбо примерно.

Наскоро един Авенсис при колеги, проверка и смяна на дюзи, премахване на EGR, DPF + remap ... колата живнала малко но пак мудна ... накрая сменили турбото и колата литнала ... тъй че може да е сходно.

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 03 Фев 2018 12:19
от plamen7337
Като правиха диагностика казаха,че турбото било добре.Налягането което се мени от какво друго зависи,от scv клапана на помпата ли.Сменях го с друг втора употреба и пак даваше същите стойности,но сега чета за някаква инициализация.Задължително ли се прави след смяна на клапана.

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 03 Фев 2018 12:40
от plamen7337
Има ли някой който разбира с Techstream да я закачи и да каже какво и е,ще си платя разбира се.За София става дума,защото не е закачана с Techstream до сега.

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 03 Фев 2018 13:16
от steich
Там е работата че на въпросния Авенсис по-горе също на диагностика всичко с турбото изглеждало ОК.

Обадис е през седмицата да я закачим, ако мога с нещо да помогна.

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 03 Фев 2018 13:29
от memorex
plamen7337 написа:Като правиха диагностика казаха,че турбото било добре.Налягането което се мени от какво друго зависи,от scv клапана на помпата ли.Сменях го с друг втора употреба и пак даваше същите стойности,но сега чета за някаква инициализация.Задължително ли се прави след смяна на клапана.
Колега ва рейката има и разтоварващ клапан.Но както писахте , първо диагностика.

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 05 Фев 2018 17:33
от plamen7337
Днес направих една взривоопасна смес от 2бр.Бардал 6в1 и една капачка Бардал БДЦ и запалих колата да работи само с добавката.Работи около 1 час докъто свърши добавката.На първата снимка са дюзите преди добавката,на втората снимка са по време на работа само с добавката,а на третата снимка са след като свърши добавката-тоест с нафта.Стойностите на дюзите се пооправиха доста и колата осезаемо върви повече/щом се вкл.Тракшъна дори и на втора предавка.Но налягането на рейката продължава да се мени м/у 27000-32000.Майсторите твърдяха че се мени толкова много от дюзите,да но по време на работа с добавката стойностите на дюзите клоняха към 0,а налягането се менеше по същия начин както когато стойностите са по високи/примерно 1,9 някоя дюза/.Явно не е от дюзите.От какво зависи това менене?На снимките дюза 1 започва от втория ред.
IMG_20180205_140529.jpg
IMG_20180205_140529.jpg (191.71 KiB) Преглеждано 3084 пъти
IMG_20180205_154450.jpg
IMG_20180205_154450.jpg (331.92 KiB) Преглеждано 3084 пъти
IMG_20180205_160024.jpg
IMG_20180205_160024.jpg (253.1 KiB) Преглеждано 3084 пъти

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 05 Фев 2018 19:25
от steich
Не се ли правеше калибриране на помпата ( вместо калибровка на дизите ) при Toyota ... все пак корекцията надгражда калибровката ?

Мнооого муден Авенсис Т25

Публикувано на: 05 Фев 2018 20:02
от plamen7337
Как да я направя тази калибровка, или имаш предвид инициализацията която е описано в друга тема