Страница 2 от 2

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 05 Мар 2018 23:57
от memorex
Капачка ли няма?
Да не е пробит радиатора или някой маркуч или съединение да тече?

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 05 Мар 2018 23:59
от slowtraveler
Е разширителния съд не е под налягане - единия от описаните вече варианти на конструкция на охладителната система (капачката/клапана е на радиатора) :)

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 17 Апр 2018 23:50
от mmvan
Нормално ли е перката на вентилатора да се включва при 25 градуса на вън. Преди в по топло време дори не се включваше. Започна да се включва след смяна на водна помпа. Колата е Corolla Verso 2.2D'cat. Извинявам се че задава въпроса си тук, но съм нов и не намерих по подходяща тема.
 ! Съобщение от: slowtraveler
А ползвахте ли търсачката: http://toyotabg.eu/search.php?keywords ... 0%BA%D0%B0
Ако сте пуснали климатика - перката ще се върти заради него

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 18 Апр 2018 22:26
от TATI
Мойта перка се е включвала и при 10 - 15 градуса. Особено когато съм в задръстване по центъра.
А относно климатика, колегите са ти казали.

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 07 Юни 2018 13:01
от martyt
Здравейте, и аз вчера гледх една Rav4 която след като запалих, маркуча се понаду, нямаше течност в разширителя и след като отворих капачката на радиатора започна да излиза течност, но при затворена капачка не връща към разширителя.До колко е възможно да се е повредил клапана в капачката и подлежи ли на ремонт.Колата не се кара в последно време.
Благодаря!

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 07 Юни 2018 14:02
от slowtraveler
До момента обяснението Ви може да отговаря и на изправен автомобил, който дълго време не е поглеждан за наличие на антифриз в разширителното казанче...
Клапанът на капачката не подлежи на ремонт - сменя се капачката, но от друга страна - той затова е клапан, защото трябва да отваря на определено налягане... Т.е. изправна капачка/клапан биха се държали по същият начин, както Вие обяснявате...
Трябва да се добави антифриз в разширителното казанче до необходимото ниво, да е абсолютно пълен радиатора, и да се покара автомобила (да загрее напълно) за да може да се направи оценка на поведението...

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 07 Юни 2018 14:55
от martyt
благодаря за бързият отговор.Пропуснах да кажа, че го покарах и дори се включи перката за малко след като спрях, стрелката беше в норма, но антифриз не върна в казанчето.

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 07 Юни 2018 15:16
от slowtraveler
Какъв съвет очаквате? Все едно да кажете 'резервоарът бе празен - какво да правя'... Ами може просто да сте го изгорили, а може и да е пукнат той или някой тръбопровод...
Същото е и в момента...
Не го ли напълните - нищо не може да се разбере...
Т.е. - нужно е да съберете допълнителна информация...

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 30 Окт 2019 17:13
от Mitsubishi
Здрасти, пичове! Имам едно питане във връзка с антифриза и неговото доливане. 😁
Значи миналата зима си взех едно мицубиши колт 2006 г. Сега обаче забелязах, че антифризът е почти на минимума в разширителното казанче. И тук идва въпросът - как да си долея. Директно от неговото гърло, тоест на казанчето или и от капачката в ляво която е с един оранжев етикет?

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 30 Окт 2019 17:53
от slowtraveler
Разширителният съд (би трябвало 'оранжевата капачка да е на самият радиатор, който пък би трябвало да е пълен догоре и да се е самообезвъздушил през разширителния съд)..

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 30 Окт 2019 20:54
от Mitsubishi
Ок, мерси 🙂

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 31 Окт 2019 06:39
от Mitsubishi
А само информативно, когато се сменя целият антифриз, някъде отдолу на радиатора се отвива, източва, после се завива и се пълни отгоре през оранжевата капачка догоре, след което се слага в разширителния между мин и макс и това е цялата работа, така ли? И то си го обезвъздушава само и единствено трябва да следя нивото в разш. съд, така ли е?

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 31 Окт 2019 08:10
от slowtraveler
Всеки модел си има инструкция за смяна на антифриз.
Принципно е така както го обясняваш, но на доста модели има и няколко допълнителни пробки за обезвъздушаване или източване, защото конструктивно не могат да се самообезвъздушат или пък да се източи достатъчно количество от стария антифриз.....

Няма антифриз в разширителния съд а радиатора е пълен

Публикувано на: 31 Окт 2019 09:00
от Mitsubishi
Благодаря, отново точен и ясен! Хубав ден!