Вибрации на скоростния лост на пета скорост на рав 4

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

nik70
Мнения: 12
Регистриран: 17 дек 2016 17:07
Репутация: 0
Местоположение: Долна Оряховица

Вибрации на скоростния лост на пета скорост на рав 4

Мнениеот nik70 » 13 май 2017 21:07

Ами само зъбното колело незнам.Колелото,муфата и лагера струват 320 лв.

nik70
Мнения: 12
Регистриран: 17 дек 2016 17:07
Репутация: 0
Местоположение: Долна Оряховица

Вибрации на скоростния лост на пета скорост на рав 4

Мнениеот nik70 » 13 май 2017 21:08

Купих ги от колега от форума.

Потребителски аватар
veso_hds
Мнения: 647
Регистриран: 13 май 2012 12:06
Репутация: 25
Местоположение: Бургас

Вибрации на скоростния лост на пета скорост на рав 4

Мнениеот veso_hds » 13 май 2017 22:34

Кики,толкова е цената горе-долу.Аз пък не разбирам защо не са сменили всичкото масло,а само са доляли.Говорим за равки втора генерация.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.

Потребителски аватар
Kiki
Мнения: 4831
Регистриран: 05 фев 2008 21:24
Репутация: 87
Местоположение: София

Вибрации на скоростния лост на пета скорост на рав 4

Мнениеот Kiki » 14 май 2017 07:29

veso_hds написа:Говорим за равки втора генерация.

IСигурно затова!
Случяйно ми попаднаха цени за втора и шеста скорост на РАВ трета генерация и цените бяха стряскащи.
Само зъбното колело на втора, беше 500 лв. sleep.gif
Професионално пастиране и полиране на автомобили и фарове. 0887 244 385
http://www.youtube.com/watch?v=OkVJapWV ... FMiV1kQ%3D

nik70
Мнения: 12
Регистриран: 17 дек 2016 17:07
Репутация: 0
Местоположение: Долна Оряховица

Вибрации на скоростния лост на пета скорост на рав 4

Мнениеот nik70 » 14 май 2017 08:52

Доляхме ,защото маслото е сменено преди 4000 км ,а това което се събра във ваната не исках да го наливаме отново

ufer
Мнения: 223
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 12
Местоположение: Бургас

Вибрации на скоростния лост на пета скорост на рав 4

Мнениеот ufer » 30 авг 2017 10:38

Най-после намерих кадърно момче и сменихме 5-та скорост на МР-а. Износени бяха зъбите на 5-та (dog teeth), както и тези на подвижната муфа (sleeve). Алуминиевата вилка също имаше леко износване. Зегерката, която сложихме беше с дебелина 2,4 мм (старата 2,2 мм). Всъщност подменихме абсолютно всички елементи, свързани с нея - вторичното зъбно колело с нова гайка, синхронизатор, лагер, дистанционер, статична муфа (hub), пружинки, "кученца". Виждате колко много дреболии има и всяка от тях играе повече или по-малко важна роля. Засега новата скорост се държи добре и не изключва.

ufer
Мнения: 223
Регистриран: 12 ное 2010 10:35
Репутация: 12
Местоположение: Бургас

Вибрации на скоростния лост на пета скорост на рав 4

Мнениеот ufer » 13 сеп 2017 09:59

Вече не се налага да си държа ръката върху лоста. Едно от зъбните колела взех от Тойота форевър, а останалите части чрез мои хора от Испания. Цената излезе около 1000 лв. за оригинални части, разбира се. И все пак беше по-евтино с около 30-40 % в сравнение с БГ сервизите на Тойота.


Върни се в “Трансмисия”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост