Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

ledze91
Мнения: 8
Регистриран на: 09 Ное 2016 17:14
Местоположение: София
Автомобил: Corolla e12 hatchback 2 door

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от ledze91 » 25 Яну 2017 14:45

Здравейте колеги. Мисля, че имам някакъв проблем с королката и тои е следния. На студовете където бяха този месец, на 2-3 пъти ми се случи и първа предавка да я вадя трудно ( сутрин на студена кола ). Трябва да натисна 2 3 пъти съединителя и чак тогава излизаше без усилие. Имам и друго съмнение, трета предавка много изнервящо влиза под 5000 оборота трябва бавно, без да се бърза, а над 5000 оборота влиза от раз, меко и плавно. Колата я имам от 3 месеца и веднага и смених маслото на кутията от ауто + титан маи беше gla5(това ми препоръчаха) . Съединителя според мен си е наред отделя малко над дъното му :D. Одометъра показа 185000, нов внос от Италия, но е на доста повече според мен
Toyota Corolla E12 Hatchback 3 Doors 1.6VVT 3ZZ-FE 2002-ро лето tooth.gif

Аватар
Toyota Fan Forever
Мнения: 152
Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
Местоположение: Sofia

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от Toyota Fan Forever » 25 Яну 2017 16:11

Прегледайте състоянието на течността на помпата на съединителя, ако е черна по-скоро главната помпа не е ефективна, поради вътрешно износване (най-вероятно на уплътнение), ако я ремонтирате или смените, то скоро и работната ще се обади, поради повишеното налягане, която тя може да не понесе, но ще направите и нея.
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от мехаННика » 25 Яну 2017 22:27

Каква чудодейна трансформация се получава в течността до и над 5х оборота? Защо лесно включва а трудно изключва първа?

ledze91
Мнения: 8
Регистриран на: 09 Ное 2016 17:14
Местоположение: София
Автомобил: Corolla e12 hatchback 2 door

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от ledze91 » 26 Яну 2017 08:17

Трудно изключва на - 20 градуса на студена кола и не палена цяла вечер... А съединителя си е мек не е твърд дори на загасена... И защо се усеща нотка ирония? Човек да не попита нещо в форума ви.
Toyota Corolla E12 Hatchback 3 Doors 1.6VVT 3ZZ-FE 2002-ро лето tooth.gif

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от urb » 26 Яну 2017 08:27

Защото иска да отидеш при него и да си платиш. Затова. Човека заработва.
П.С. Карай си колата и си свиркай.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от mfandakov » 26 Яну 2017 08:33

мехаННика написа: Каква чудодейна трансформация се получава в течността до и над 5х оборота? Защо лесно включва а трудно изключва първа?
Не че съм адвокат на ,,някого,, но този пост по отгоре е отправен към поста над него.Защото аз бих задал почти същият въпрос понеже е логичен. :thumbsup:,макар въпроса си е чисто реторичен. :D
worthy.gif

Аватар
urb
Мнения: 563
Регистриран на: 12 Май 2016 15:03
Местоположение: Стара Загора
Получена  благодарност: 2 пъти

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от urb » 26 Яну 2017 09:46

Идеята е тук да си помагаме, а не да се доказваме кой какъв специалист е и да се иронизираме.
Toyota Corolla E12 4ZZ-FE LPG

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от мехаННика » 26 Яну 2017 14:37

urb написа: Идеята е тук да си помагаме.
Ами помагай де, какво ти пречи? Вдигна репутацията с безсмислен пост, моята ирония поне подсказва че посоката не е правилна. А аз от какво и колко заработвам сякаш не е твоя работа.

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от Kiki » 26 Яну 2017 19:58

urb написа: Защото иска да отидеш при него и да си платиш. Затова. Човека заработва.
П.С. Карай си колата и си свиркай.
Дано не ти стане нещо на скоростната кутия, защото няма да намериш човек, който ще ти я оправи да е безпроблемна, освен този, когото се опитваш да иронизираш. :whistle:
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
Toyota Fan Forever
Мнения: 152
Регистриран на: 19 Яну 2017 10:16
Местоположение: Sofia

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от Toyota Fan Forever » 26 Яну 2017 21:33

За реториката, нама как безмълвен съм... нали се подразбира, че отговор не се изисква...

За чудните трансформации в течността ?! Става и студено (и тъпо).

Всяка замърсена течност е индикатор за износване на уплътнението на помпата или на цилиндъра или на "карантията" или там каквито жаргони са на сърце.
Когато кутията остане под натяг поради недоотделяне (особено при паркиране под наклон без ръчна (нарочно) , последното нещо което ще иска да се движи е някаква си вилка натискана от някаква си муфа, а тя пък натискана от собственото си зъбно колело, че и от водещото и от още неща...
Ако помпите отделят... по ми се струва някак си изключването да стане с лекота, то иначе няма и съединител да трябва?!

Що се отнася до ремонта на кутията, с ремонтен каталог, четене с разбиране и хъз (да си понабавиш някое SST) си нямате напредстава клоко много хора ще се справят!
Преместването на единица товар на единица разстояние е работа. Работата извършена за единица време е мощност. Всяка система обаче след Големия взрив се стреми към покой.

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от мехаННика » 26 Яну 2017 21:59

Тук съм съгласен, четене, SST и хъС. Не е китайско писмо. Теоретичната част не че е грешна, но не е за конкретния случай.

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Corolla e12 3zzfe 2002ра година. Трудно влиза 3та

Мнение от mfandakov » 26 Яну 2017 22:14

Аз има някакви догатки за този случай, но понеже моят опит с Toyota е много по малък от колкото опита ми с BMW,за това си мълча.
Кофти феродоф диск бих казал аз.Понеже лоста на скоростите на BMW e с лостова предавка,а тук са жила,за това си и трая понеже и това си е фактор. :thumbsup:
worthy.gif

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 30 госта