Страница 2 от 3

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 10 Фев 2017 22:39
от Toyota Fan Forever
Ще подведете някого и то за скъпи компоненти - при новите модели след 2005-2007 година цифроманията е пълна - не е като при E11!
My Toyota mileage.GIF
My Toyota mileage.GIF (51.82 KiB) Преглеждано 6987 пъти
VIN -овете на ЛС :thumbsup:

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 10 Фев 2017 22:56
от Akima
Toyota Fan Forever написа: Защо преместихте темата на doktor_paunov
Лично аз съм я преместил в правилния раздел - като част от задълженията ми като модератор. mad.gif

Работата ми не е свързана с коли и нямам завършено инженерно образование.

Моля да намалите офтопика и да ползвате бутона за редакция.

Виждате, че сме ви приели с отворени обятия, но не носите на конструктивна критика... :whistle: sad.gif

Наздраве и весел петък - аз лично не смятам да споря по форумите, а да изляза и да разпусна. :cheers:

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 12 Фев 2017 08:36
от novell_hp
Колега Акима, моля да не приемате пропуска ми да предоставя ВИН като "правене на глупаци".
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
Колега МехаННиКа, подчертавам отново, че не проблемът не е в това, че не ми се дават пари, а че се опасявам да не ги дам без да има нужда. Има разлика.

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 12 Фев 2017 10:10
от мехаННика
Нищо не си разбрал. Ако колата ти е на 120-140 х.км. с доста извънградско тогава проверявай и ако е в норми смени само съединител. Обаче ако е на 250-280 х.км. и смяташ да я ползваш още доста по добре смени и маховик. Защото дори да е в норма в момента, вероятно не му остава много и ще платиш същия труд, но маховик отделно е относително по скъп отколкото всичко в комплект. Сега схвана ли логиката? Това което си дал не е VIN.

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 12 Фев 2017 16:07
от novell_hp
Добре, а можем ли да проверим цената на съединител + демпфер?
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 12 Фев 2017 23:10
от мехаННика
Ако въпроса е към мен, в момента не мога. Има доста търговци тук- да се залавят.

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 13 Фев 2017 09:59
от martod
novell_hp написа: Добре, а можем ли да проверим цената на съединител + демпфер?
Можем .
1700 лв. пълен комплект на ЛЮК по магазините, реалната цена я има още във второто съобщение на темата .

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 13 Фев 2017 17:24
от novell_hp
Получих оферта за съединител + маховик /комплект/ от 1100 лева, на марка ЛУК. Тя добра ли е и подходяща ли е за Тойотата?

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 13 Фев 2017 21:31
от veso_hds
novell_hp написа: Получих оферта за съединител + маховик /комплект/ от 1100 лева, на марка ЛУК. Тя добра ли е и подходяща ли е за Тойотата?
Идеална е и марката и цената.Ако не е тайна,откъде е офертата(може и на лични).

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 13 Фев 2017 22:46
от novell_hp
От колегата martod, който е писал в темата. 1150 е реалната цена, а не 1100, грешката е моя, но поне съм близо.

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 28 Фев 2017 03:13
от kostadinnm
Колега novell_hp, докъде стигнахте със съединителя?! Питам, защото и аз минах по подобен път и се оказа че съм подранил със смяната (километража да е бил към 130000). Реално, основното ми оплакване с твърдия педал се върна две седмици след смяната(пълен комплект с маховика на "люк"). А, за първа и задна предавки съм писал в темата за отзиви от корола е12.
Към другите - каква е вероятността спирачната течност да е причина за тежкия педал при мен?!

Твърд съединител и малък ход

Публикувано на: 28 Апр 2017 23:44
от stohi d4d
От скоро карам тойота корола е12 d4d 2003г. Въпроса е твърд съединител който отделя доста ниско с малък ход от което някои път от четвърта на трета скорост превключва трудно.Предполагам че е с демпфер дали е тръгнал или може да е нещо друго моля помагате .

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 29 Апр 2017 23:52
от krasengn
martod написа: Маховика ти е демпферен, но хубавата новина е, че след разглобяване и проверка за луфтове, и ъгъла на накланяне, може да се разминеш само със съединител.
В такъв случай хубава марка може да се каже, че е Айсин, защото с отстъпки, ала бала, цената му е около 300 лв.
Ако се окаже, че и маховика е заминал, най хубавата марка в тази сфера си е ЛЮК, даже повечето японки заводски си излизат с тази марка съединители и маховици, тогава обаче работата става сериозна, smile.gif към 1100- 1200 лв.
Здравейте, трябва да ми се смени съединителя. Колата от подписа: SB1KC20E20E011290 Можете ли да ми кажете цените на частите (прит. диск, фер. диск, болт, вилка, лагер, пластина) и ремонта? Втори ремонт който може да направим с първия е смяна предни дискоее и накладки. Пак искам цени за части и труд. Благодаря предварително!

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 29 Юли 2021 18:07
от boiski
Здравейте, някой знае ли дали скоростната кутия на Корола Версо с мотор 1CD-FTV (116к.с.) може да се смъкне без сваляне на магарето? Всякаква информация по темата ще ми е полезна, ако някой вече го е правил собственоръчно. Тъкмо рециклирах дюзи и преди да съм сглобил всички карантии обратно ми се ще да погледна как са съединителя и маховика. При гасене на двигателя на неутрална се чува едно триене, все едно феродов диск трие в метал. Отделно, понякога като включа на 2ра от ниски обороти и подам газ се чува същото пристръгване или приплъзване за кратко, докато не "зацепи" или не се вдигнат оборотите. На другите скорости не съм забелязал да приплъзва или оборотите да играят. Колата е на поне 260 хил. км, съединител уж бил сменяван скоро, ама маховика силно ме съмнява.

По сервизно процедурата е следната. Свалят се: стартера, после долната помпа на съединителя, кабелите за маса + задна скорост + монтажа на минаващ сноп кабели, жилата идващи от скоростния лост, двете полуоски, (междинен вал кормилна рейка, рейка, магаре), ляв + преден + заден тампони на двигателя.

Corolla E12 2.0 1CD-FTV D4D n/a HP 2006 - Смяна на съединител и демпферен маховик ?

Публикувано на: 13 Авг 2021 11:14
от boiski
Отговарям си сам. Кутията не излезе без да смъкна магарето. Направих си самоделна стойка, която завинтих към кутията, а от другата страна я закачих за крик-крокодил. Сваляне-транспортиране-качване всичко става с крика. :cheers:
Resizer_16288420355230.jpg
Resizer_16288420355230.jpg (780.73 KiB) Преглеждано 4802 пъти
Наложи се преди това да измайсторя и една скоба за вадене на лявата полуоска:
Resizer_16288425963550.jpg
Resizer_16288425963550.jpg (848.7 KiB) Преглеждано 4802 пъти
Съединителя вътре се оказа нов, но с плътен маховик. Свалих го и си сложих двумасов комплект на Люк (плътния кит е в секцията за продажби, ако някой се интересува). Открих едно нагризано от мишки маншонче, което вече заръчах от Косер.
Resizer_16288423485180.jpg
Resizer_16288423485180.jpg (951.67 KiB) Преглеждано 4802 пъти
Покрай свалянето на магарето се хванах та ударих една боя на всичко.
Resizer_16288424482450.jpg
Resizer_16288424482450.jpg (972.15 KiB) Преглеждано 4802 пъти