съединител Тойота рав 4 2003 дизеел

nik70
Мнения: 12
Регистриран на: 17 Дек 2016 17:07
Местоположение: Долна Оряховица

съединител Тойота рав 4 2003 дизеел

Мнение от nik70 » 16 Юли 2017 09:19

Здравейте!
Колата ми е РАВ 4 116к.с 2003 г.Отскоро съединителя ми отделя съвсем долу.Няма почти никакъв ход.Нямам проблем с превключването на скоростите.
Не буксува.Питането ми е дали е за смяна съединителя?

Аватар
martod
Мнения: 1501
Регистриран на: 15 Ное 2008 17:49
Местоположение: Пловдив, което си е пак в страната на абсурдите .

съединител Тойота рав 4 2003 дизеел

Мнение от martod » 16 Юли 2017 10:49

Щом не буксува и нямаш проблем с превключването съединителя ти е в перфектно здраве, просто си регулирай хода на педала от горната помпа .
СВЕТЪТ Е КРЪЧМА........ДА СЕДНЕМ НА ЕДНА МАСА....

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

съединител Тойота рав 4 2003 дизеел

Мнение от мехаННика » 16 Юли 2017 12:46

Извади си стелките да не са под педалите и огледай за теч на сп. течност около раб. цилиндър, по известен като долна помпа. Също и в купето над педала на съединителя. Засега не пипай регулировки.

nik70
Мнения: 12
Регистриран на: 17 Дек 2016 17:07
Местоположение: Долна Оряховица

съединител Тойота рав 4 2003 дизеел

Мнение от nik70 » 16 Юли 2017 16:16

Благодаря за мненията!

мехаННика
Мнения: 1688
Регистриран на: 28 Юли 2008 11:17
Местоположение: София
Получена  благодарност: 17 пъти

съединител Тойота рав 4 2003 дизеел

Мнение от мехаННика » 18 Юли 2017 20:40

Благодаря е много, и 20лв стигат.. Смисъла на форума е не "вие питате, ние отговаряме" , а малко по друг. Ако не споделиш какво си открил по съветите които получи, така че и други по късно да се възползват, не очаквай много следващия път.

nik70
Мнения: 12
Регистриран на: 17 Дек 2016 17:07
Местоположение: Долна Оряховица

съединител Тойота рав 4 2003 дизеел

Мнение от nik70 » 23 Авг 2017 21:43

Здравейте колеги!
Взех си забелжка от написаното от колегата мехаННика,но до снощи не открих нищо.Съединителя си работеше нормално докато не прокапа спирачна течност.При огледа установих че теча е от клапана, който се намира над работния цилиндър за съединителя.Не намерих нов по магазините,утре ще обиколя из моргите.Казаха ми че може и без него ,но щом японците са го сложили не е без значение.
Още веднъж се извинявам ,но нямаше какво да споделя!

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта