Страница 2 от 2
Yaris XP10 1.0 - проблем с 1 и 2 скорост
Публикувано на: 02 Дек 2017 19:14
от tora
Технологичен проблем не касае потребителя, а само производителя, вероятно си мислите за конструктивен, което е малко вероятно за серийно производство на производител като тойота.
Yaris XP10 1.0 - проблем с 1 и 2 скорост
Публикувано на: 02 Дек 2017 19:48
от slowtraveler
► Виж съдържание
Офтопик
Как смяташ, дали проблемът със сегментите на 1ZZ-FE и 3ZZ-FE е технологичен, при условие, че проблемът се получаваше предимно със сегменти на определен производител?
Или е конструктивен проблемът, защото за решаване на проблема се произведоха конструктивно различни бутала?
При техниката винаги е възможно да се получат гафове, затова за мен добър производител е този, който реагира адекватно на постъпилата информация за дадена повреда (независимо дали е автомобилен, или някакъв друг производител) ...
Да не мислите, че совалката я правят леваци? Но факта е, че две совалки паднаха заради технически проблеми и недомислици...
Yaris XP10 1.0 - проблем с 1 и 2 скорост
Публикувано на: 05 Дек 2017 08:48
от Оги
Нов съединител принципно отделя трудно и ниско, трябва да свикнете да натискате педала в ламарината и да сменяте скоростите без усилие. Ако маслото е точния вискозитет 75-90, в кутията е много вероятно да няма друг проблем. Освен това стелката трябва да е фиксирана да не може да се пъха под педалите самоволно.
Характерно е за Ярис.
Предвид горните условия ако има проблем- проверете за въздух в привода на съединителя.