Страница 2 от 2

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 21 Яну 2018 10:06
от Toyo_driver
Разбира се възможно е корозията да е причина за скъсването, но това за ходовата част го написах, за да е сигурен колегата, че сходимостта на колата е ок и няма деформирани детайли в следствие на евентуален удар по ходовата част.... а пък и за новозакупена кола на старо май няма да е излишно :whistle:

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 21 Яну 2018 10:19
от e 10
Rosenrot написа: Със сигурност е по-добре да е оригинална, но става въпрос за около 650-700 лева със смяната.
Има и по-бюджетен вариант - просто като пример: https://www.ebay.ie/sch/i.html?_from=R4 ... 0&_sacat=0. При българските търговци също би трябвало да има такива. Не са оригинални, но пък са нови. Бих проверил за оригинална при http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f=5&t=11597. Успех!

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 21 Яну 2018 12:39
от Rosenrot
Благодаря на всички за съветите.
Май на първо време ще пробвам при чичо Жан :) Получих положителни отзиви за него и от други хора.
Вариантът с поръчка по интернет ми изглежда доста рисков, така че май ще се въздържа.

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 21 Яну 2018 12:53
от мехаННика
Чичо ти Жан и атрактивната дама на приемната му (ако е още там), могат да ти помогнат при проблеми с каретата. За този проблем се съмнявам, питай все пак де.

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 21 Яну 2018 14:13
от kickata
мехаННика написа:Полуоската е скъсана вследствие на корозия образувала се под гумено металния детайл в средата.
Това май отговаря на въпроса колко “често” се чупят. Веднъж на всеки 15-16 години... :D

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 21 Яну 2018 14:34
от e 10
По тази логика моята трябва вече втори път да я сменям (че годините ще ги направи, но няма гумен демпфер)http://www.japan-parts.eu/toyota/eu/199 ... ve-shaft/2... Май точно това е обяснението (както е посочил и мехаННика) за проблема с лявата полуоска на този модел: http://www.corolla.ws/forum/showthread.php?t=22162

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 21 Яну 2018 15:04
от batececo
Може ли да се предотврати чупенето ако се маже с нещо това място с гумения демпфер?
Аурис Е15 има ли такъв гумен демпфер на полуоските?
Като бивш ренаджия се презастраховам, особено ме е страх от късане на маншона до скоростите и изтичане на маслото от там. Излизала ми е полуоска (заради което съсипах скоростите) и какво ли още не видях с реното (книга мога да напиша), но за първи път чувам да се чупи полуоска. Това е плътно желязо, дебело поне един цол :)

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 21 Яну 2018 16:24
от kickata
e 10 написа: По тази логика моята трябва вече втори път да я сменям (че годините ще ги направи, но няма гумен демпфер)
Въпросът беше дали често се чупят полуоските на корола е12! А ти като нямаш гумен демпфер, карай и си свиркай... :whistle:

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 21 Яну 2018 17:42
от e 10
batececo написа: ... но за първи път чувам да се чупи полуоска. Това е плътно желязо, дебело поне един цол :)
Чупил съм на втората джипка от подписа ми, която си е още по-дебела. Гаранции няма, но в конкретния случай се касае за конструктивна особеност, която увеличава вероятността от счупване, както са го описали и в руския форум. Не е задължително да се счупи, но не е и изключено unsure.gif !
kickata написа: Въпросът беше дали често се чупят полуоските на корола е12! А ти като нямаш гумен демпфер, карай и си свиркай... :whistle:
Така и правя, но все пак съм Тойотоджия tooth.gif и ми се ще да участвувам във форума, където наличието на модели след Е11 определено разсейва скуката drunk.gif !

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 21 Яну 2018 19:36
от max-2
Може да се намаже с нещо под гумения демпфер ако не е късно вече. Въпреки че е дебело желязо се чупи, защото е закаклено и от ръждата тръгва пукнатина, която постепенно се увеличава до степен, в която усукващата сила при потегляне е достатъчна, за да се скъса полуоската. Преди години имаше нисан примера, която късаше така полуоски.
П. С. И за мен вътрешния маншон е сменян. Не защото е измит, а скобите му са други.

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 21 Яну 2018 22:03
от Rosenrot
Говорих днес с въпросния Жан.
Каза директно да му я пращам и ще я оправи.

Някой правил ли е досега полуоска при него? Не е ли малко рисковано да се сложи рециклирана?

Toyota Corolla 1.6, 2006 г, счупена полуоска

Публикувано на: 31 Яну 2018 08:40
от NEUSPEED
Колегата мехаННика е прав. Преди години карах един Нисан Примера и аналогично му се скъсаха последователно (през няколко месеца) и двете полуоски. Късаха се точно на гумено металния детайл (мисля че това е тежест за баланс), предполагам защото там се задържа мърсотия и влага и с времето метала корозира и отслабва.