Страница 24 от 129

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 24 Авг 2017 08:46
от dgbonev
Здравей mfandakov, значи относно червената лампа никога не е светвала,даже и при първата смяна на съединителя.В Тойота Сливен няма компетентен,който да ми каже какво става по скоро тръгвам по трудния път да си разбера проблема с твоя помощ(благодаря предварително),технически грамотен съм и автомобилите и ремонтите по тях са ми хоби :D .Днес трябва да е сглобена колата и почвам с кабела да видя за какво става дума...ще проверя и кои номер е блока за управление и ще пиша пак!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 25 Авг 2017 09:51
от dgbonev
Привет колега mfandakov след като бе зглобена колата с новия съединител и всичко направено по предписанията в по предните коментари за смазка на вилката ..и регулиране на актуатора,бе направена инициализация и съм ти снимал DATA LIST преди нея,след нея и след 1км шофиране и 3км шофиране.Колата се държи добре,когато се кара кротко сменя скорости на около 2000-2500 оборота и е всичко плавно...,но когато искам да ускоря рязко сваля от Е4 примерно на Е2 ускорява и когато трябва да смени като върна газта леко колата не всеки път минава на Е3 ,ами минава директно на Е4 или Е5. Изображение.Ще покарам няколко дни и пак ще пусна едни снимка за да коментираме...Благодаря предварително!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 25 Авг 2017 13:01
от todor87
Това, че не минава през 3-та е нормално. Сменя според скороста, която си развил. Хубаво е да на направиш и калибровка на скоростите.
http://toyota-corolla.ru/rm04f1ru/repai ... w009x.html

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 25 Авг 2017 16:13
от mfandakov
Колегата todor87 е прав,това прескачане на скоростите е много по различно от първият ти пост където казваш
dgbonev написа: Отначало беше всичко прекрасно...но след 5000км започна да сменя скоростите без никаква логика на светофар при потергляно по бързо от 1-ва скорост включва 4-та скорост или 5-та скорост.
Това са два различни неща,параметрите на Data Lista след ини. са супер.Преди ини. са кофти,но това се дължи на не много плътно поставеният актуатор,или самият актуатор не е бил в "сервизен" режим.
Това прескачане при този случай си е напълно в реда на нещата,за това този режим се води Е ,а не S просто блока разбира че вече си на скорост,и след данните от сондите разбира че и двигателя е в "кондиция" и прехвърля директно като прескача 3.Това е с цел оптимална работа на мотора.
Мисля че разбираш за какво говорим,и както колегата по горе е казал ВИНАГИ завършвай с калибриране на скоростите след ини.на блока или на скоростите.
Карай си колата и не се "филмирай",сега ако на старта тръгваш 1 и скача на 4 или 5 без да си набрал тогава е друга работа.

П.С Не е лошо да направиш един запис на ММТ системата с живи данни да видим какви са параметрите на моторчетата.
Защото тези са правени в режими 26 /14 /в покой./

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 25 Авг 2017 17:06
от dgbonev
Благодаря много за отзивите...ще направя калибровка и ще ви пиша дали има положителен ефект smile.gif .Хубав уикенд за сега колеги!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Авг 2017 11:09
от dgbonev
Колега mfandakov, проблема се задалбочава...в неделя ми светна червеното зъбното колело и колата угасна(беше на N на работещ двигател на аварийни и при включване на Е stretcher.gif) закачих я с Techstream-a и имаше две грешки по късно ще постна DATA LIST и скриин шот на грешките.P0909 и P0918 бяха грешките.След изчистването им не пожела да запали отново...беше останала на свободна и затова я бутнахме на сянка и започнах да търся с диагностиката проблема, но уви не можах да разбера нищо а междувременно в опитите си разбрах,че някакси колата е включила на скорост(искахме да я закачаме да я дърпаме до гаража).Взех да си изграя със лоста и ми позволи да запаля.И така я прибрах не се наложи да я дърпаме,но бе много неприятно бях с жената и децата.Моля за съвети...благодаря предварително.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Авг 2017 13:32
от todor87
Изглежда проблема е в датчика, който казва на ТСМ на коя скорост е в момента. Огледай добре буксите. Можеш да изключиш ръчно от скорост като бръкнеш по край акумулатора ще набараш лостовете. Огледай ще се справиш.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Авг 2017 15:20
от dgbonev
Колега todor87, няма как да изключа ръчно колата,върху робота има 2 букси за датчиците и 2 букси за моторчетата за превключване!

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Авг 2017 16:01
от mfandakov
Не бързай ,там се изключва с отверката.
Имам малко ангажименти,довечера ще ти кажем какво става.През телефона е трудно.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Авг 2017 16:19
от todor87
То може ама няма как да ти го обясня сега. Мисълта ми беше да провериш/почистиш и 4 те букси, да огледаш за скъсани кабели и евентуално да пробваш да изтриеш грешките тогава.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Авг 2017 20:22
от mfandakov
Втората грешка не е ли P0919.
Тези грешки са за актуатора който сменя скоростите.Там има два датчика и две моторчета едното е за хода другото включва и изключва скорости.
Може да се генерират от.
Слаб акумулатор.
Разместена букса на датчика за хода на скоростите.
Проблемен датчик на хода.
Механичен проблем в самите скорости вътре.
Счупен зъб на един полумесец.

Според мен първо огледай всички букси,откачи ги погледни вътре пинчетата.
Зареди си добре акумулатора ,закачи му и едно зарядно да стои включено,и ако си свикнал с Techstream там след като влезнеш в ММТ модула има
Active test gear position control,Прещракай всички скорости от 1/5 и задна многократно и виж дали ще запише грешка.Като предварително си изтрил грешките.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Авг 2017 21:58
от todor87
За изключването от скорост те заблудих колега( нещо обърках колите). Както е писал колегата mfandakov става с отверка. Щом като се заиграеш с лоста и включва изключва би трябвало моторчетата да са здрави. Ти инициализация на всичко ли направи? В смисъл и трите ли?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Авг 2017 22:23
от dgbonev
Здравейте колети todor87, mfandakov, значи отскоро се занимавам с Techstream и правих инициализация само на съединителя след смяната му с нов по предписание от Тойота Сливен.Друго нищо не съм правил моля кажете ми поредноста на командите в програмата за да направя и тази калибровка защото четох от линка който бяхте ми постнали но нещо не ми стана ясно...благодаря предварително за инфото!
ПС: Ето и грешките които ми изписа колата и Data list по време на проблема!https://photos.google.com/album/AF1QipN ... gzwx6YNef0

https://photos.google.com/album/AF1QipN ... 4ov0UWYlNG

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Авг 2017 22:27
от dgbonev
Между другото днес пак ми направи проблема светна червеното зъбно колело и колата угасна ... почаках 15-20 мин поиграх си с лоста чух изщракване в скоростната кутия и колата запали... worthy.gif !!! Вече се чудя да се смея ли да плача ли...като угасне :) .

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея

Публикувано на: 28 Авг 2017 22:28
от mfandakov
Ако си след 7 серия на програмата когато правиш инициализации,независимо какво искаш да инициализираш винаги прави и на блока.
Дай тук снимките,че нещо там съм си забравил паролите. :D