Celica T23 пружини

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

celica_sofia
Мнения: 5
Регистриран: 05 юли 2016 15:57
Репутация: 1
Местоположение: София

Celica T23 пружини

Мнениеот celica_sofia » 22 фев 2017 00:13

Колеги помогнете,
Искам задницата ми да клекне, да мога горе-долу да се изравни колата. И въпроса ми е какви пружини ще предложите (за стокови амортисьори става дума) и проблем ли ще е ако ги сменя. Не искам да ги режа поради причина, че вече си патих. Искам все пак да има някъв комфорт и да е проходима за софийските пътища. Предполагам не повече от 30-40 мм

Благодаря

мехаННика
Мнения: 1449
Регистриран: 28 юли 2008 11:17
Репутация: 129
Местоположение: София

Celica T23 пружини

Мнениеот мехаННика » 22 фев 2017 07:51

А палачинки искаш ли? Селика и комфорт?? Ниска задница пък и проходимост??? Need for Speed в реалния живот? С четири торби цимент по 25 кг в багажника ще може да се постигне желания ефект срещу 25лв. Без рискове, без труд и винаги може да се върнеш към оригиналната конструкция.

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12567
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 329
Местоположение: Варна

Celica T23 пружини

Мнениеот slowtraveler » 22 фев 2017 08:31

Колега, според мен директно забрави за тази идея, а седни и прочети кое как става, защото явно не осъзнаваш абсурдността на идеята, изискванията си.....
Намаляване на просвет и проходимост - абсурд. Знаеш ли какво е смъкване на окачване с 40мм за такъв автомобил?!!! Ами виж колко ти е просвета в момента, и сметни колко ще бъде ако го намалиш с 40мм.. Това сигурно е намаляване с над 30%..
Ако намалиш само задницата, ще се промени рязко и аеродинамиката в негативна посока..
Комфорт и намаляване на ходовете? - Абсурд... Та нали окачването ще трябва да работи доста по-твърдо, за да обере същият импулс за по-малко разстояние...
Намаляване на ходовете/височината на окачване и стокови амортисьори - Абсурд. Та нали за да обере за по-малкото разстояние същото окачване трябва да е по-твърдо. За да не достига до тампон при всяка дупка трябва освен пружината, но и амортисьора да е по-твърд... Което ще влоши комфорта още...

Така, че премисли още веднъж нещата...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

celica_sofia
Мнения: 5
Регистриран: 05 юли 2016 15:57
Репутация: 1
Местоположение: София

Celica T23 пружини

Мнениеот celica_sofia » 22 фев 2017 20:39

Добре вижгте не се карайте тука съм питам, защото тхрся съвет ясно ми е, че ще се наруши аеродинамиката, но четох по форуми и тн други собственици как свалят задницата просто за да се изравни нищо повече. Опитвам се да събирам информация кое какво защо и ако може без заяждане

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12567
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 329
Местоположение: Варна

Celica T23 пружини

Мнениеот slowtraveler » 22 фев 2017 20:46

Колега, съвсем не се караме ..
Това, че някой е взел неразумно решение, не е оправдание и повод другите да го последват...
Предполагам успя да обмислиш доводите ми по-горе???
За мен е глупаво заради лично усещане за красота (явно несъвпадащо с японското :) ) да жертваш техническа функционалност и комфорт...
Ако готвеше автомобил за писта, съвета би ми бил друг... Но в края на краищата доколкото разбирам целта ти е ежедневен автомобил, движещ се по нормални пътища...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

celica_sofia
Мнения: 5
Регистриран: 05 юли 2016 15:57
Репутация: 1
Местоположение: София

Celica T23 пружини

Мнениеот celica_sofia » 22 фев 2017 21:15

Да за ежедневка е мисля да я качвам на регулируемо окачване, но да събера финанси първо. Иначе благодаря просто отпред стана мн ниска, а отзад е бая висока


Върни се в “Окачване”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта