Питане - Гуми - BSW?

Модератори: zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика, Georgimitrovich

Потребителски аватар
mitko007
Мнения: 83
Регистриран: 08 сеп 2009 14:35
Репутация: 0
Местоположение: Austria

Питане - Гуми - BSW?

Мнениеот mitko007 » 24 апр 2017 11:25

Здравейте колеги,

имам едно бързо въпросче и съм сигурен, че тук някой ще ми разясни ситуацията:

значи поръчах си лови летни гуми за Авенсиса - дименсиите са както трябва (215/55/17). В последствие обаче видях, че пише BSW. Доколкото успях да намеря инфо, това означава Black Side Wall. Някой има ли идея дали това не е проблем? Не става ясно какъв е смисъла на това обозначение при положение че 99% от гумите са с черна страница.

Благодаря предварително.

Лек ден.
Toyota Avensis T27 2.0 D-4D 2014

Потребителски аватар
max-2
Мнения: 1070
Регистриран: 08 дек 2005 19:15
Репутация: 15
Местоположение: Пловдив

Питане - Гуми - BSW?

Мнениеот max-2 » 24 апр 2017 11:43

Не мисля че е проблем, дори е по-добре. Слагам цитат от гугъл:
"Гума черна стена е външната повърхност, която предпазва корпуса от атмосферни влияния. Той е формулиран за устойчивост на атмосферни влияния, озон стареене, абразия, разкъсване и напукване, и за добър живот умора чрез използване на смеси от естествен каучук и цис -butadiene каучук. Защита срещу озон стареене е от особен интерес, тъй като взаимодействие с тези олефиново ненаситени еластомери резултати в полимер разлагане чрез верига разделяне. Използването на N -алкил, N '-арил- пара фенилендиаминови antiozonants се оказа най-ефективни. Въпреки това, тяхната употреба води и до промяна в цвета на повърхността, и по този начин те могат да бъдат използвани само в ограничени количества, когато външния вид на гумите също е важен фактор. Разглеждат се на литературата, описващ тази промяна в цвета проблем повърхност и подходи за формулиране на черна стена съединение за премахване на тази повърхност обезцветяване при излагане на озон. Методите включват използването на не-оцветяване antiozonants и употреби на еластомери с наситен гръбнаци като например етилен-пропилен-диен терполимери, халобутилова гума и бромиран-isobutylene- ко-ал метилстирол."
Carina E 4AFE LB, Citroen C5 X7 3.0 HDI
Bass_Mann написа: Японските коли имат максимален въртящ момент на високи обороти. За разлика от отрочетата на VAG ,които като им дадеш газ и оставаш без управление щото предницата ти е във въздуха.


Върни се в “Окачване”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост