Ако ползваш знанията си за ниво 7-клас значи наистина има какво да учиш - факторите, посочени в горните мнения си ги има, независимо дали си информиран за тях или не
И ако ставаше само с тези знания, бих се зачудил, защо в горните курсове на университета имахме цели предмети "Захранващи устройства" за които в края на годината държахме изпити Не че с познанията за 7-клас не можеш да вържеш лампа - напротив... Но понякога с по-ограничени знания не ти стават ясни конкретни ефекти (горното съвсем не е насочено към теб)...
Така тъст ми си бе направил пробна лампа за да си види дали протича ток през един ключ... Работа за 7-клас... Е да, ама като го видях и ми настръхна косата - ползваше лампа с нажежаема жичка 220В, като кабелите от контакта ги бе хвърлил на металната маса, и си пипаше спокойно наоколо с обяснението 'ами то нали тока ще мине през лампата - нищо няма да ми направи'...
BOz, може и да има датчици за заряден ток на самия акумулатор, но за съжаление нямам достатъчно литература за модела, а и компютрите в автомобила са така оплетени, че са трудни за reverse-engineering А и достъпа до тях става само с апаратура за хиляди левове (а понякога връзката/настройката е невъзможна без апаратурата да е свързана с мейн-сървъра на марката)... Абе шибана работа са съвременните автомобили
Друго си е да огъваш пластинките на реле-регулатора (някои колеги навярно не знаят, защо се казваше точно така) за да го регулираш по напрежение (щото и това сме правили, за да не се налага след това да чистим сярата по клемите)