Дебелина на автомобилното лако-бояджийското покритие
Публикувано на: 03 Окт 2017 21:30
Разделена от друга тема...
На Маздата общата дебелина на грунд+боя+лак бе 120микрона...
На Джипа пак го измерих - явно някой негър боядисва на ръка, защото за разлика от маздата има голямо 'разхвърляне' на дебелините - от 90 до 180 микрона... Първоначално си помислих, че е имало поправки, но всички детайли бяха с еднотипно 'разхвърляне' без следа от ремонт (измерено с уред)...
Малко хора знаят на каква дистанция хвърчи боя, пръсната с пистолет... Случвало ми се е да бъда на над 200-300м от мястото на боядисване и пак да ми 'боядисат' колата....
Референция за общата дебелина на лако-бояджийските покрития на някои познати марки (стойностите са микрони/микрометри):
На Маздата общата дебелина на грунд+боя+лак бе 120микрона...
На Джипа пак го измерих - явно някой негър боядисва на ръка, защото за разлика от маздата има голямо 'разхвърляне' на дебелините - от 90 до 180 микрона... Първоначално си помислих, че е имало поправки, но всички детайли бяха с еднотипно 'разхвърляне' без следа от ремонт (измерено с уред)...
Малко хора знаят на каква дистанция хвърчи боя, пръсната с пистолет... Случвало ми се е да бъда на над 200-300м от мястото на боядисване и пак да ми 'боядисат' колата....
Референция за общата дебелина на лако-бояджийските покрития на някои познати марки (стойностите са микрони/микрометри):