Страница 2 от 4

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 30 Ное 2016 20:35
от Zelazni
Аргументът е профилактика на спирачни апарати 0.9ч*60 лева. punk.gif

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 01 Дек 2016 09:27
от kirenski
Tъй,като съм го ял същия с тези апарати,дето тропат по павете worthy.gif ,докато автомобила е в гарация пари ЙОК на ТМ, tooth.gif ,лично аз съм го карал 5 пъти за да бъде оправено тропането и за 5-те пъти пари не са ми искали .
Затова автомобила е в гаранция,ако се наложи се прави проверка по VIN (в тяхната база ) ,и е възможно апаратите да бъдат сменени angel.gif
Труд,мруд,грес,мрес и различни други гадост които пишат в фактурата са за тяхната сметака,докато си гаранция angel.gif ,тук се изключва маслото и филтрите и труда към тях.
Става дума за Т-27 бензин

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 20 Дек 2016 16:48
от Airfan
Zelazni написа: Бях писал, че 4000 км нямах проблеми, но сега на 5000 почнаха да потракват. Ще искам гаранционен ремонт, на три месеца да ходя да давам пари за гаранционен автомобил няма да я бъде.
Оказа се, че не пиновете, а отворите на самия апарат поддават и оправия няма... Честито.

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 21 Дек 2016 10:18
от ItsTimeToChoose
Колеги,

Как точно разбирате, че тракането идва точно от спирачните апарати, а не нещо друго?

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 22 Дек 2016 07:40
от dechobg
Здравей!
Ами когато се кара по неравности.Най често по павирана улица.тракането е специфично.

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 22 Дек 2016 08:10
от nikdel
dechobg написа:Здравей!
Ами когато се кара по неравности.Най често по павирана улица.тракането е специфично.
И като натиснеш леко спирачка изчезва, защото супортите остават напрегнати в едно положение.

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 08 Юни 2017 21:27
от Zelazni
В крайна сметка, след два огледа в ТМ и Тиксим и от двете места ми казаха, че дрънченето на спирачните
апарати е заради износените дискове. Подмених ги с нови TRW-та + накладки и работата заспа. С оглед на това, че ми остава само месец от гаранцията и цената която ми обявиха, предпочетох да ги сменя в не-официален сервиз.

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 27 Май 2018 10:47
от CYNIC
Здравейте колеги!
И при мен го има тоя проблем с тракането на спирачните апарати. Смених водачи и дискове и накладки но тракането си остана. Като хванеш самия спирачен апарат с ръка и го размърдаш и има съвсем лек луфт но като караш по неравности си трака. Трака дори с натисната спирачка...
Сега съм в дилема дали да сменям и спирачните апарати или да карам така и да пускам радиото по-силно tooth.gif

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 28 Май 2018 15:51
от Airfan
CYNIC написа: 27 Май 2018 10:47 Здравейте колеги!
И при мен го има тоя проблем с тракането на спирачните апарати. Смених водачи и дискове и накладки но тракането си остана. Като хванеш самия спирачен апарат с ръка и го размърдаш и има съвсем лек луфт но като караш по неравности си трака. Трака дори с натисната спирачка...
Сега съм в дилема дали да сменям и спирачните апарати или да карам така и да пускам радиото по-силно tooth.gif
Ако не спира при натискане на спирачките, няма да е от апарата.

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 29 Май 2018 16:20
от Оги
CYNIC написа: 27 Май 2018 10:47 ...като караш по неравности си трака. Трака дори с натисната спирачка...
Виж колелата, окачването, рейката.

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 30 Май 2018 00:13
от kostadinnm
Airfan написа: 20 Дек 2016 16:48
Zelazni написа: Бях писал, че 4000 км нямах проблеми, но сега на 5000 почнаха да потракват. Ще искам гаранционен ремонт, на три месеца да ходя да давам пари за гаранционен автомобил няма да я бъде.
Оказа се, че не пиновете, а отворите на самия апарат поддават и оправия няма... Честито.
Интересно, и въпреки че и аз го ям вече 2-3 години с моята, се чудя дали е възможно да има някакво покритие в тия отвори, което да се е износило. Спомням си видео на ericthecarguy, дето обслужваше спирачките на някаква щатска хонда и там самите пинове имаха нещо като вибро-изолация.

Zelazni, на твое място не бих се радвал прибързано.

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 30 Май 2018 08:10
от mfandakov
Напълних отворите на апаратите с грес силиконова смесена с чист силикон,и чудо тези шибани апарати вече 3 месеца не тропат.
Чистият силикон явно уплътни по добре от греста но същевременно греста не му даде да се втвърди напълно.
Сега гледах че апарата се движи върху пиновете и мисля че не съм си вкарал автогол с този силикон да се претрепя някъде.

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 30 Май 2018 21:17
от CYNIC
Ходих при трима майстори с доста солиден опит. Единия даже си е специалист диагностик. И тримата казаха че всичко по окачването си е съвсем наред но и тримата това тракане ги озадачи много. Онзи ден си сменявах болтовете на джантите и докато бяха свалени джантите за баланс пак напънах с ръка апаратите и луфта го няма вече или е толкова минимален че така не го установих ( два дни след смяната на дисковете и накладките ). Но тракането по неравностите си е налице все още... дори докато спирам се и се чува отчетливо...

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 31 Май 2018 10:01
от ufer
Остава тракането да е от кормилната рейка...

Тракане от спирачните апарати - Avensis T25 2.0 D4D 116HP

Публикувано на: 31 Май 2018 10:18
от Оги
...или биалетки, тампони на напречния стабилизатор... често пропущан проблем в сервизите

п.с. за тоз тест окачването трябва да е в еднакво състояние от двете страни. Т.е. да виси на подемник или да стои на канал. Вдигането на крик само от едната страна изключва възможността луфта да бъде установен понеже системата е под напор, а възможните места, където може да трака са 6- по 2 на биалетка и общо 2 тампона- в ляво и в дясно по 1. За целта трябва да се влезе отдолу и разбутат здраво долните глави на биалетките във вертикална посока.