Auris E15 VVTi и D4D - Спирачната система - дискове и накладки - скърцане и други проблеми

Публикувай отговор
Аватар
boikovz
Мнения: 105
Регистриран на: 20 Юли 2007 17:55
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от boikovz » 02 Фев 2008 07:08

Някой има ли идея къде ги сглобяват Аурис-ите? Аз съм с Корола, те са на една и съща база, с еднакви мотори, окачвания... но нямам оплаквания от спирачките.
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i, MMT, Sol, 2007

nnikbg
Мнения: 41
Регистриран на: 20 Дек 2007 13:00
Местоположение: варна

Мнение от nnikbg » 05 Фев 2008 14:30

Относно ръждата. Колата няма и месец
Прикачени файлове
DSC539.JPG
DSC539.JPG (465.05 KiB) Преглеждано 4496 пъти
DSC537.JPG
DSC537.JPG (56.45 KiB) Преглеждано 4496 пъти

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 05 Фев 2008 15:44

4estno da ti kaja 4e pri taia sol deto ia rysiat po pytihtata niama kak dane ryjdiasa othte pove4e 4e lamarinata za gyrnetata ne se obrabotva kakto lamarinata na kupeto

Аватар
dap
Мнения: 357
Регистриран на: 14 Дек 2006 09:55

Мнение от dap » 05 Фев 2008 21:01

boikovz написа:Някой има ли идея къде ги сглобяват Аурис-ите? Аз съм с Корола, те са на една и съща база, с еднакви мотори, окачвания... но нямам оплаквания от спирачките.

Мисля Турция

Scott
Мнения: 2710
Регистриран на: 25 Ное 2004 18:44
Местоположение: Bristol, UK
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Scott » 06 Фев 2008 01:02

nnikbg написа:Относно ръждата. Колата няма и месец
Много рехаво покритието отдолу. След някой друг месец може и гредите да ръждясат.

Аватар
boikovz
Мнения: 105
Регистриран на: 20 Юли 2007 17:55
Местоположение: България
Обратна връзка:

Мнение от boikovz » 06 Фев 2008 06:01

При първа възможност ще проверя как е моята отдолу и ще пиша.
Toyota Corolla 1.6 Dual VVT-i, MMT, Sol, 2007

Аватар
jim_beam
Мнения: 2479
Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
Местоположение: Австрия
Автомобил: Honda HR-V RU
Благодарил/а: 9 пъти
Получена  благодарност: 5 пъти
Обратна връзка:

Мнение от jim_beam » 06 Фев 2008 14:18

aве хора,като сте избрали японска марка,сигурно сте чували лафа за идеалната кола:японски мотор,немска каросерия... от дългогодишни наблюдения сигурно ви е известно,че точно това им е слабото място и на тойотите.ще кажете да ама стария рав4,старите карина и корола не ръждясват толкова бързо.верно,но днешните са много точно калкулирани за да слезе цената и поради това покритията са зле.
е,да ви кажа аз какво предприех като взех моята:
1.с t° устойчива боя(спрей) напръсках целия аспух
2. и най-важно: има едно понятие в немския hohlraumschutz,означава защита на кухите места по каросерията.това са трегери,прагове,врати и т.н. има най-различни защитни вещества-на восъчна,маслена база и др.значи гледаш да пише hohlraumschutz на него.предполагам,че подобни продукти в бг не се правят,понеже както виждам хората не си гледат колите както трябва dry.gif .значи има 2 начина,по-лесния е със спрей и дълго маркуче отпред(дават ти го безплатно към спрея в австрия).трябват към 4-5 големи спрея.другия начин е при автобояджия,със специален пистолет и сонда(маркуче),тогава се взимат тези 1л. евро-кутии с веществото с резба,където директно се завива пистолета.
като се навреш под колата се виждат по дължината на праговете тапи,махаш и впръскваш докато не потече и затваряш пак.трегерите също,вратите,преден и заден капак,най-добре да се свалят всички кори отдолу.
3.пода на колата напръсквам с това черното(има го и транспарент) (unterbodenschutz).също подкалниците и ръбовете на кaлниците.
4.със спрей на восъчна основа(wax) напръсквам ръбовете на вратите,преден и заден капак и заварките по окачването им.
да,направих си стреса но сега мисля да си карам без грижи поне 5-6 години.верно също,че тук климата е много шибан и солят здраво,но не мисля че ако някой в бг си направи тая грижа за колата ще е грешно.ако мосли да си я кара по-дълго де,иначе 3 год. докато и свърши гаранцията все ще изкара,но после ще се скапе.

sorry че стана нещо като навикване от моя страна,но помислете малко по тоя въпрос все пак човек не си купува всяка година кола!


ps:отплеснах се нещо от темата biggrin.gif ,по въпроса за спирачките:не знам дали ауриса има барабани отзад за ръчната,при рава е така.влизат боклуци и почват да шлайфат.решението е просто-както си караш дърпаш плавно ръчната,няколко пъти.така ги обира и шум вече няма,а и барабаните се почистват идеално.аз го правя поне 1-2 пъти в месеца и нямам оплаквания. :thumbsup:
Honda HR-V DTEC 2021
Made In Japan

Изображение

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 06 Фев 2008 14:43

Ami moia Avensis e ve 4e na 9 godini i niama nikakva ryjda po kupeto tyk tame ima ryjda po auspuhnite trybi i gyrneta ama tova sa drebni to4ici ima syhto i po oka4vaneto malko no tam nee problen zahtoto 4astite sa ot masivno feliazo . Ina4e zavoda proizvoditel i dava 12 godini protiv ryjda i 3 za lakovoto pokritie .

Аватар
pepa_k
Мнения: 216
Регистриран на: 11 Дек 2007 12:10
Местоположение: Plovdiv

Мнение от pepa_k » 06 Фев 2008 14:51

Това пише за гаранцията:

"Гаранция срещу перфорация от корозия: 12 години"

Та този проблем с Ауриса не се ли включва в гаранцията.

От сервиза какво казаха за тази ръжда да не би че е НОРМАЛНО!! mad.gif

П.С. Колкото и да е кофти времето и солта по улиците и т.н. все пак колата е на един месец. Със сигурност не е нормално. Може би таки си я е взел. Бахти гадния номер на чисто нова кола mad.gif
Toyota Corolla 1.6 VVT-i MMT

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 06 Фев 2008 15:46

Това е корозия по гърнето. Така или иначе гърнето ще изгние ОТВЪТРЕ до 5-6 години (от конденз) ако се кара градско и ще е за смяна - къде е проблема ? Това е консуматив бе хора.
Колата не личи да има ръжда.

Аватар
kristian
Мнения: 931
Регистриран на: 27 Авг 2006 17:09
Местоположение: Варна

Мнение от kristian » 06 Фев 2008 21:27

jamie написа:Това е корозия по гърнето. Така или иначе гърнето ще изгние ОТВЪТРЕ до 5-6 години (от конденз) ако се кара градско и ще е за смяна - къде е проблема ? Това е консуматив бе хора.
Колата не личи да има ръжда.
Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.
Това си е жива излагация за Тойота.
Българската ми газова бутилка дето се мъдри м/у задния мост и резервната гума няма ръжда............А тия снимки са си гадни.Аз лично бих се афектирал много-о-о-о!!!!!!!!!!!! :censored: :censored: :censored:
http://www.vbox7.com/play:124bedab
TOYOTA PICNIC 3S-FE
"TOYOTA" 807

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 06 Фев 2008 23:59

jim_beam написа: е,да ви кажа аз какво предприех като взех моята:
1.с t° устойчива боя(спрей) напръсках целия аспух
2. и най-важно: има едно понятие в немския hohlraumschutz,означава защита на кухите места по каросерията.това са трегери,прагове,врати и т.н. има най-различни защитни вещества-на восъчна,маслена база и др....предполагам,че подобни продукти в бг не се правят,понеже ........
като се навреш под колата се виждат по дължината на праговете тапи,махаш и впръскваш докато не потече и затваряш пак.трегерите също,вратите,преден и заден капак,най-добре да се свалят всички кори отдолу.
3.пода на колата напръсквам с това черното(има го и транспарент) (unterbodenschutz).също подкалниците и ръбовете на кaлниците.
4.със спрей на восъчна основа(wax) напръсквам ръбовете на вратите,преден и заден капак и заварките по окачването им.
да,направих си стреса но сега мисля да си карам без грижи поне 5-6 години.....ако мосли да си я кара по-дълго де,иначе 3 год. докато и свърши гаранцията все ще изкара,но после ще се скапе.
Jim_beam,ти нов джип ли караш или 20 годишна кола biggrin.gif
Тия упражнения не бих ги правил,все пак имаш 12 години гаранция за корозия! biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 07 Фев 2008 00:06

kristian написа: Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.
Това си е жива излагация за Тойота.
Кое е абсурд?! Къде е ръждата.Действително по гърнето има точки ръжда извън заварката,което никак не е похвално,но нищо повече,и аз,и всеки в Тойота ще ти кажат,а и в книжката пише,че измиване и на пода е препоръчително през зимния сезон.Ръждата по гърнето не е нищо сериозно,действително е повече от нормалното,но нищо страшно или абсурдно.Появата на ръжда по скобите е нормално .Скобите за захващане не се обработват специално,те дори да ръждясват не създават никакви проблеми.Която и кола да погледнеш,първо ръждясват държачите на гърнето. smile.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 07 Фев 2008 10:26

kristian написа:
jamie написа:Това е корозия по гърнето. Така или иначе гърнето ще изгние ОТВЪТРЕ до 5-6 години (от конденз) ако се кара градско и ще е за смяна - къде е проблема ? Това е консуматив бе хора.
Колата не личи да има ръжда.
Jamie, ти си човек дето се човъркаш по колите и занеш че такава ръжда на нова кола си е абсурд.Моята е 11г каруца и няма точица ръжда абсолютно никъде.И едва ли е само моята.
Това си е жива излагация за Тойота.
Българската ми газова бутилка дето се мъдри м/у задния мост и резервната гума няма ръжда............А тия снимки са си гадни.Аз лично бих се афектирал много-о-о-о!!!!!!!!!!!! :censored: :censored: :censored:
Aбе не че не съм имал случай и на "ново" гърне на вид - ама като нагазиш в осолена киша - няма спасение бачо. Гърнето се прави от алуминизирана ламарина и ръждясва по заварките. Но няма нищо страшно - и без това над 2 години живот в градско каране е добре дошъл (затова и го наричам консуматив) - изгнива отвътре от конденз. Отвън се вижда ръждата но тя не е проблемна - много преди да пробие гърнето ще е брак (според мен оригиналните карат едно 5-6 години поне).

Изключения са неръждаемите стомани - има и гърнета от такива.

Аватар
Petar
Мнения: 2029
Регистриран на: 16 Юни 2007 21:20
Местоположение: Велико Търново

Мнение от Petar » 07 Фев 2008 11:46

A kak moga da poznaia 4e gyrneto mie zaninalo ot vytre kato moeto e ve4e na 9 godini i na vynhen vid nihto mu niama samo po korpusa ima drebni to4ici ryjda i otzade ne bu4i nito puk se 4uva nehto da traka vytre .

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 50 госта