Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Заключено
Гост

Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Мнение от Гост » 09 Яну 2006 09:34

Преди време установих, че Avensis-a 1.8 VVTi гори масло. От TOYOTA казаха, че е за смяна на сегменти, но нямали процедурата за 1.8, а имали само за 1.6 и ако я използват нея при смяната им щяло да си остане същото положение. Нещо някой да знае за тази процедура или да даде някакъв акъл. Благодаря!

Аватар
Japanese_fever
Мнения: 9475
Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
Местоположение: Touge, Japan
Автомобил: 2014 Toyota Zelas
Получена  благодарност: 1 път

Re: Отново за VVTi и маслото

Мнение от Japanese_fever » 15 Яну 2006 06:20

Nqkoj be6e kazal, 4e e ot gumi4kite na klapanite i kato gi smenil namalila razhoda na maslo.
Nqkoj drug, 6te ti kaje za procedurata po smqna na sigmentite!
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed

България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 15 Яну 2006 11:10

na tozi dvigatel(1ZZ-FE) mai triabva da se smeniat i sigmentite na butalata.
->

ivossss
Мнения: 62
Регистриран на: 22 Юли 2005 00:34
Местоположение: Sofia City

Мнение от ivossss » 15 Яну 2006 17:46

..
Последно промяна от ivossss на 16 Окт 2013 00:44, променено общо 1 път.

TATl
Мнения: 17
Регистриран на: 15 Авг 2005 12:07
Обратна връзка:

Мнение от TATl » 15 Яну 2006 19:00

http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... owforum=51

Tia VVT-i mai seriozno si goriat. Kolegite ot UK masovo se oplakvat i te ot gorene.

Eto edin citat ot tehnia forum:
There are 2 potential causes of the oil consumption. The first relates to Cracks in cylinder head, which was countermeasured in Feb 2001. As for the Block, all I can tell you on this is that countermeasure #1 was introduced in April 2002 which altered piston ring treatment, #2 involved drilling of oil channels, which was introduced in Jan 2003.

So if your car was built between start of VVT-I production in 2000/2001 & May 2002, you will potentially have the oil consumption issue. Anything built post May 2002 or possibly post Jan 03 should not exhibit this concern.

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 16 Яну 2006 00:35

TATl написа:http://toyotaownersclub.com/forums/inde ... owforum=51

Tia VVT-i mai seriozno si goriat. Kolegite ot UK masovo se oplakvat i te ot gorene.

Eto edin citat ot tehnia forum:
There are 2 potential causes of the oil consumption. The first relates to Cracks in cylinder head, which was countermeasured in Feb 2001. As for the Block, all I can tell you on this is that countermeasure #1 was introduced in April 2002 which altered piston ring treatment, #2 involved drilling of oil channels, which was introduced in Jan 2003.

So if your car was built between start of VVT-I production in 2000/2001 & May 2002, you will potentially have the oil consumption issue. Anything built post May 2002 or possibly post Jan 03 should not exhibit this concern.
da taka e,problema zasiaga dvigatelite ot parvite 2 god.na proizvodstvo-2001-2002god.. sad.gif naistina v angliiskia klub ima dosta oplakvania specialno za 1.8 vvt-i.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 16 Яну 2006 15:28

ba si kakvi sa tia dvigateli na 60k da smeniash sigmenti ba si?
Tva da ne e jigula? wow mnogo sam razocharovan
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

Аватар
max-2
Мнения: 1777
Регистриран на: 08 Дек 2005 19:15
Местоположение: Пловдив
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Мнение от max-2 » 16 Яну 2006 17:12

Преди Тойотата имах Жигула на 280000км (семейна кола, от нова-77г.), без да е отварян двигателя и в добро състояние-1-1.5л масло за7-10000км., така 4е по-горното е срам и позор за Тойота!

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 17 Яну 2006 00:36

max-2 написа:Преди Тойотата имах Жигула на 280000км (семейна кола, от нова-77г.), без да е отварян двигателя и в добро състояние-1-1.5л масло за7-10000км., така 4е по-горното е срам и позор за Тойота!
specialno za toia problem garanciata zakoli s tezi dvigateli be6e udaljena ot 3 na 5 god i 150000km. :thumbsup:
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

bambo
Мнения: 182
Регистриран на: 09 Авг 2005 18:51
Местоположение: Пазарджик
Обратна връзка:

Мнение от bambo » 20 Яну 2006 11:03

Горенето го има, за съжаление е доста често явление за тоз модел двигатели. Получава се не от гумичките на клапаните (въпреки че при отстраняване на проблема се сменят и те), а се получава от "задържане" на сегментите в каналите на буталото. Т.е. размера на сегмента и на канала на буталото не са паснати както трябва, и затова сегмента се "свива" и остава в канала. Кофти картинка, но ремонта минава гаранционно в повечето случаи, и след смяната, проблема е 100% отсртанен и то не само за още 80000км, ами изцяло :whistle:

Пешо

Мнение от Пешо » 23 Яну 2006 16:19

А как може да се познае дали една кола харчи масло или дали има проблем с сегментите , без да се отваря двигателя .

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 23 Яну 2006 16:38

Пешо написа:А как може да се познае дали една кола харчи масло или дали има проблем с сегментите , без да се отваря двигателя .
pesho,kato ti izchezva masloto i vijdash che namaliava kato go zasichash na prachkata,znachi go harchi,pri polojenie che niama techove,logichno e. laugh.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Аватар
amazonka
Мнения: 86
Регистриран на: 22 Яну 2006 23:39
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от amazonka » 27 Яну 2006 15:00

!!!!!!!!ЗЛАТНО ПРАВИЛО!!!!!!!!!!
Бръкнете с показалец в "дупето" на колата (ауспуха)
Пръста ви ще стане черен (много или малко) размажете чернилката с палеца си и се опитайте по този начин да я изтриете от пръстите си (размазвайки с показалец и палец) ,ако чернилката почти изчезне всичко е наред, ако обаче не може да я махнете, значи двигателя гори масло!
В най-лошия случай ауспуха си е направо мазен и много тъмно черен!!!

nickyg
Мнения: 1
Регистриран на: 28 Яну 2006 15:36

Мнение от nickyg » 28 Яну 2006 15:45

Towa s udyljenata garanciq sigurno li e? Az imam syshtiq problem, no sym izwyn garanciq. Ot TOYOTA mi iskat 1500 lw za remont mad.gif

Аватар
LEXUS
Мнения: 3718
Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 6 пъти

Мнение от LEXUS » 28 Яну 2006 16:25

nickyg написа:Towa s udyljenata garanciq sigurno li e? Az imam syshtiq problem, no sym izwyn garanciq. Ot TOYOTA mi iskat 1500 lw za remont mad.gif
Da,sigurno e!!!!problema e vsledstvie ot tehnologichen defect,za koito otgovornost nosi TOYOTA.tochno za tezi VVT-I motori /2001-2002GOD./GARANCIATA E UDALJENA NA 150000KM. ILI 5 GODINI.Taka che tarsi si pravata!!!Razbira se tryabva da im predstavish servizna knijka s nadlejno popalneni periodi za smiana na maslo.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 56 госта