Отново за VVTi и маслото (заводски дефект)

Заключено
ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 01 Юни 2006 23:08

mdam, a be mainata im na sigmentite, ako samo tva e problema, kupuvash si edni "total seal" i si karash.

Stiga samia dvigatel da ne se iznosva.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

fr3nzy
Мнения: 96
Регистриран на: 05 Дек 2005 12:54

Мнение от fr3nzy » 02 Юни 2006 00:11

max-2 написа:Един маистор от сервиз на Тойота каза: " Как няма да горят масло VVT-айките и да имат проблеми, като запо4наха да им слагат сегменти на Колбеншмит, ти знаеш ли какво е японски сегмент?" Аз отговорих лакони4но, 4е не съм минал толкова километри, 4е да давам мнение за японските сегменти, но предполагам, 4е е прав 4овека :study:
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли. Сегментите колбеншмит за само една част от преебавките. Главния механик в един от сервизите на Toyota си купи Avensis, но не от България а си го внесе от Германия. Вече за по-големемите и скъпи модели - LandCruiser-ите примерно се чака по 2-3 месеца защото са внос от Japan ... при тях вече такива болежки няма освен някой проблеми по електрониката на централния диференциал, но като цяло вървят безотказно.

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 02 Юни 2006 04:21

JDM baby
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 02 Юни 2006 09:27

fr3nzy написа:
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли.
wacko.gif
не мисля че качеството на колите дет се продават в България се различава по нещо от тези дет се продават например в Германия, колите идват от едни и същи заводи и минават едни и същи инспекции, не мисля че продукцията за България е по специална.
->

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 02 Юни 2006 09:28

ugabuga написа:JDM baby
JDM не са ли моделите произвадени за Японския пазар?
->

jamie
Мнения: 2495
Регистриран на: 11 Сеп 2004 10:02
Местоположение: U S A

Мнение от jamie » 02 Юни 2006 10:19

ALTEZZA написа:
fr3nzy написа:
Горчивата истина е, че за нашия пазар набутват боклуци и дефектирали коли.
wacko.gif
не мисля че качеството на колите дет се продават в България се различава по нещо от тези дет се продават например в Германия, колите идват от едни и същи заводи и минават едни и същи инспекции, не мисля че продукцията за България е по специална.
Не е съвсем така, турските Короли не са точно онези Тойоти които очакваме wacko.gif

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 02 Юни 2006 11:04

При положение, че в България цените на новите автомобили се задържат по-ниски от тези в другите страни, това трябва да се избива отнякъде. Явно при нас с предимство доставят т.нар. "понеделнишки" коли, уж са като другите, ама са правени с приповдигнато след уикенда настроение и това рано, или късно си проличава.

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Епа....

Мнение от Reptile » 02 Юни 2006 11:14

Епа от понеделнишките сЪ к'ви да сЪ?!
Всъщност Королите за които става въпрос са ТУРСКО производство. Не знам да ли има такива Короли и японско производство......, но при нас идват ТУРСКИТЕ.
Почти всички Короли от тази "серия" са правили ремонти между 60 и 90 000км. Проблма е в СЕГМЕНТИТЕ или по точно в БУТАЛАТА, маслените сегменти "потъват" в канлите и там си "запичат", защо НЕ разбрах, то нали е "военна тайна". Имам познати с коли минали такъв ремонт и НЯМАТ проблеми вече 30-40 000км, но до кога НЕ Е ЯСНО.

El Camino

Мнение от El Camino » 02 Юни 2006 11:14

Трудно ми е да си помисля, че в Тойота може да има политика на понеделнишки коли официално. Цените в Европа са много разтегливо понятие, а цените в Америка са безсрамно доста под българските.
В Германия от доста време се говори за автомобилен туризъм. Немците отиват до Дания и си взимат немска кола, която на 20 000 евро има 5000 далавера, т.е. е 5000 по евтино от колкото в Германия. От една страна заради ДДСто, но от друга заради нормално високите цени в Германия. Дискусията в този случай беше дали като си купят колите от Дания могат да ползват безпроблемно немската сервизна мрежа на Фолксваген в случая. Отговора е - да, никакъв проблем, освен от страна на сервизджиите, които ги третирали по - зле.
Скоро ще влезем и ние някъде (щем не щем) и като се разклати монопола може би цените ще паднат и у нас... rolleyes.gif

Аватар
Xeku
Мнения: 1396
Регистриран на: 27 Сеп 2004 15:33
Местоположение: София
Получена  благодарност: 1 път

Мнение от Xeku » 02 Юни 2006 11:22

El Camino написа:Трудно ми е да си помисля, че в Тойота може да има политика на понеделнишки коли официално.
Естествено, че официално такава политика няма, убеден съм, че за японските сглобки я няма и неофициално, представям си дали изобщо ще е възможно да обясниш термина "понеделнишка кола" на един японец... :whistle: На Балканите нещата винаги са били малко по-различни, за съжаление. Лошото е, че където и да ни приемат и каквото и да се промени, тези черти тип "ден на майстора" и т.н. няма лесно да се изкоренят. mad.gif

El Camino

Мнение от El Camino » 02 Юни 2006 11:36

Aa за турската/английската/немската сглобка не ща да коментирам biggrin.gif, такава кола нито аз, нито ти ще си вземеш май.
Една друга тема е, че в нова Тойота материалите и сглобката им (пък били те и японски както в Авенсис Версо) са демотивиращо евтини. Като седна в плюша и кожата на старата баба Карина се чувствам като на друга планета.. нещо мислено, правено с желание.

Reptile
Мнения: 113
Регистриран на: 25 Яну 2006 11:39

Мнение от Reptile » 02 Юни 2006 11:57

El Camino написа:Aa за турската/английската/немската сглобка не ща да коментирам biggrin.gif, такава кола нито аз, нито ти ще си вземеш май.
Една друга тема е, че в нова Тойота материалите и сглобката им (пък били те и японски както в Авенсис Версо) са демотивиращо евтини. Като седна в плюша и кожата на старата баба Карина се чувствам като на друга планета.. нещо мислено, правено с желание.
Уважително - ПОДКРЕПЯМ!
Отговори в темата, която пуснах, знам че МОЖЕШ:)

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4897
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 149 пъти
Получена  благодарност: 139 пъти

Мнение от slowtraveler » 02 Юни 2006 16:51

Днес срещнах един колега със същия авенсис като моя - 2002г 1.6 VVT-i. Току що си беше взел Крайслер. На въпроса ми какво стана с Тойотата ми каза, че му трябвала по-луксозна кола . Изключително бил доволен от тойотата (вече на 150х.км). и не искал да я продава и с много голямо съжаление я е оставил на сина си.
На въпрос за технически проблеми отговори : Супер кола без забележки и ремонти, само на 35-40х.км сменил сегменти mad.gif
Но след смяната вече 110х.км не е имал проблем....
дано са решили проблема, щото днес пак долях един литър wacko.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

ALTEZZA
Мнения: 3672
Регистриран на: 10 Сеп 2004 20:19
Местоположение: Chicago

Мнение от ALTEZZA » 02 Юни 2006 19:49

jamie написа: Не е съвсем така, турските Короли не са точно онези Тойоти които очакваме wacko.gif
за това спор няма, но не ми казвай че в България карат колите от Турция, пак в Германия от Япония. колите идват от едно и също място, т.е. качеството на колите в Германия и България си е едно и също(до колкото говорим за Европейския пазар).
->

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4897
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 149 пъти
Получена  благодарност: 139 пъти

Мнение от slowtraveler » 07 Юни 2006 18:09

Абе не знам къде какви коли карат, ама вчера карах нова Корола Версо (на 200км общ пробег, Турска сглобка) към сервиза.
Недосглобена помпичка за водата за стъклото.
Използвах случая да огледам колата и от долу....
Не знам какъв им е персонала в завода, ама повечето детайли бяха мацнати (не боядисани, а точно мацнати ивици с баданарката) с различни цветове. Аз останах с впечатлението че на мучото в Турция са му казали - туй с жълтото петно го слагаш на това място, а туй зеленото - на друго...
И това при условие, че колата е най-високото ниво за 1.8 - SOL - с парктроници, bluetooth, start/stop бутон и т.н.
А подкалниците бяха мукава?!?!?!
Бих се учудил японската сглобка да е на такова ниво и с такива материали.....
И друго - вози неприятно твърдо. Дори по-твърдо от старата ми Астра G.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Заключено

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: pazo и 67 госта