Страница 25 от 46

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 19 Дек 2016 16:32
от Tanis
Благодаря, да, най-вероятно разглобили се няма да мина само с бутала и сегменти поради голямото очаквано износване, но все пак ще чакам диагностиката, която сме планирали за януари.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Фев 2017 11:07
от add_bg
Скоро си купих Corolla Verso 2005, 1.8к. 129к.с на 250 000 км., поставих АГУ , и видях че маистора ми е сложил MOTUL 8100 10w40 ,човека от които я купих също я е карал с 10w40 ,далитова е маслото за този двигател , или да го сменям с по тънко?

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Фев 2017 11:53
от skydiver
add_bg написа: Скоро си купих Corolla Verso 2005, 1.8к. 129к.с на 250 000 км., поставих АГУ , и видях че маистора ми е сложил MOTUL 8100 10w40 ,човека от които я купих също я е карал с 10w40 ,далитова е маслото за този двигател , или да го сменям с по тънко?
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?f ... &start=360
Например също:
https://www.motul.com/bg/en/lubricants
Наблюдава ли се разход на масло?

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Фев 2017 12:45
от add_bg
дават и 3-те вида ,
5w30 / 5w40 / 10w40

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Фев 2017 13:51
от steich
Аз я карам с Motul 5W40 LPG, дават го че маслото е по-устойчиво на високите температури при работа на газ.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Фев 2017 14:15
от slowtraveler
Моля тази тема да остане за 'проблемните' двигатели...
За 'най-подходящите' масла си има други теми...
Всяко масло, което отговаря на заводските спецификации е подходящо.. Марки, модели, вариации - всеки си има глава на раменете и също - лични пристрастия...

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 28 Фев 2017 17:39
от H.R.
Здравейте,
Изчетох голяма част от темата и ако може да попитам, дали може да се счита (с достатъчна условност), че при VVT-i произведени след 2007 година гореспоменатите проблеми с маслото вече действително са решени .

По - специално: 1.8-litre VVT-i - 1ZZ-FE - 95 kW (127 hp)

Благодаря предварително !

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 28 Фев 2017 17:48
от slowtraveler
Според мен може да се счита, защото доколкото си спомням при мен по време на ремонта през 2006г вече слагаха новия модел бутала...

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 08 Мар 2017 12:47
от marrian781
Накой да знае добър майстор от гр.Ст.Загора и околностите за японски автомобили?Имам Тойота авенсис 1.8 129к и ми гори масло около 1л.на 2000к. Приемам и съвети.Благодаря предварително.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 13 Мар 2017 16:38
от russnegar
Моята Тойота Аурис 1.6 vvt-i е от Англия на 160000км и тя си гори масло,след 5000км от смяната на масло и почва да гори,На 7000км от смяната и долях близо 1л

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 16 Мар 2017 21:05
от russnegar
Понеже че ще слагам гас на моя Аурис ще имам напредвид за маслото 5w40 че издържа на по големи температури благодаря за полезната информация :)
:thumbsup:

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 16 Мар 2017 21:24
от dimkaraganchev
russnegar написа: Моята Тойота Аурис 1.6 vvt-i е от Англия на 160000км и тя си гори масло,след 5000км от смяната на масло и почва да гори,На 7000км от смяната и долях близо 1л
Ако си сигурен в това, причината може да е в маслото.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 22 Апр 2017 09:54
от Tanis
Здравейте,

Преди няколко месеца писах за моя проблем с маслото и диагностиката, която ще последва. Направи се такава и бяха сменени маслени сегменти, които са били спекли, гумички и главата на двигателя беше откарана за шлайфане. Буталата са здрави и бяха оставени в някакъв разтвор, но като се сглоби всичко, в последствие се видя, че между тях и цилиндрите има луфт в горния край близо милиметър по думите на майсторите, който видях и аз.
Въпроса ми е, ако има някой запознат да сподели ще създава ли това проблем и ще се отрази ли отново на горенето на масло?
Има идея да се кара целия блок на двигателя, заедно с нови бутала за шлайфане и уплътняване, но цената е много висока. А нови бутала без тази процедура е рисковано да се взимат.
Колата беше тествана и си върви, като вече не се забелязва да пуши заради маслото, както беше преди.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 22 Апр 2017 13:29
от slowtraveler
Да, ще имаш проблем.. 1мм е недопустимо голям луфт..
Обикновено се измерват цилиндрите и буталата... И ако се види, че разликата е голяма - се проверява точният размер и форма на цилиндъра...
Ако износването не под допустим ремонтен размер - цилиндрите се хонинговат и калибрират до необходимия ремонтен размер, като се купуват съответните бутала ремонтен размер...
За износване над допустимия ремонтен размер може да се направят бутала, но там вече нещата са малко 'колхозни' (правил съм в Разград навремето - сега не знам дали правят)...
Ако не - смяна на двигател/блок...

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 22 Апр 2017 16:49
от VeniR91
аз също имам проблем с маслото и се колебая дали да разглобявам двигател или да го оставя така и да доливам, колата е тойота селика 2000-2001 година 143 конски сили губи около 1 литър на 1000 километра,заради заводския дефект, на двигателите не сам сигурен дали това ще се оправи с разспробиване на буталата или има износване, аз обичам карам с 5000 оборота маслото е Cyclone 10w40 полусинтетика, мисля следващия път да сложа Liqui Moly 10w40 полусинтетика