Страница 27 от 46

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 06 Юли 2017 09:35
от WoLF
Числото е точно вискозитет(гъстота) и колко е по-високо, толкова е по-гъсто веществото... 15w е първо или полусинтетика или по-зле и второ много кофти масло за температури под 0 tooth.gif Не слагайте над 10w и двигателя Ви ще е благодарен(освен ако не живеете на Хавай) :thumbsup:
Специално Филип,предполагам, има много големи фабрични луфтове и от там яде масло лека-полека и може за експеримента да качи на 10w-40, че да разглобяваш всяко лято кола не е густо...

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 06 Юли 2017 14:44
от philipp
Моя грешка, изтрих глупостта, която написах.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 27 Юли 2017 17:37
от Cikoko
Здравейте и аз попаднах на проблемния двигател корола версо 2004 1.6 vvti какво да правя бута си масло яко

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 27 Юли 2017 18:26
от slowtraveler
Ами отваряте двигателя, дефектовате и заменяте износените части (вероятно бутала, сегменти, водачи и гумички на клапани.......
И проверете вентилацията на картерните газове...

А най-добре - отидете в сервиз... Към този съвет ме подтиква въпросът Ви, от който съдя, че едва ли имате познанията и инструментариума за да извършите ремонта сами...

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 27 Юли 2017 19:38
от Cikoko
А някаква орентировачна цена за всичко.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 27 Юли 2017 20:17
от Kiki
Няколко хилядарки, примерно 2-3

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 27 Юли 2017 21:00
от urb
То за още една хиледарка ще се вземе една корола от тия години. Мисля не-повече от хиляда и петстотин лева трябва да е ремонта. Поне в Стара Загора са такива цените.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 27 Юли 2017 21:05
от veso_hds
Kiki написа: Няколко хилядарки, примерно 2-3
И много е важно на кого ще ги дадете тия няколко хилядарки.Щото в България е пълно с "майстори".Намерете човек ,на който имате доверие.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 27 Юли 2017 21:52
от slowtraveler
Колегата повече иронизираше... Защото няма как да се отговори на въпрос колко ще струва ремонт преди да е направена дори елементарна диагностика... :whistle:

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 31 Юли 2017 10:36
от Enwor
Привет,
да задам и аз едно питане по темата. Понеже засякох, че и моята похапва масълце (към литър на около 2000км), реших да я пратя на доктор да я погледне. В резултат ми смениха свещите и ми казаха, че била имала висока компресия (12-12-12-13 при очаквани 6-8). Сега питането ми е, нормални ли са тези цифри или нещо се опитват да ме пързалят? Не съм фен да ми отварят ненужно двигателя, но ако се налага ще го пращам.
Колата е на километри (209к показва и съм склонен да ги вярвам) и общо взето е с повечето заводски чаркове...

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 31 Юли 2017 10:50
от мехаННика
Това е нормална компресия за VVT-I. При 10 си за ремонт. Той пак си е за ремонт се, но друг тип.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 31 Юли 2017 11:18
от Enwor
Ясно, значи няма да е при тях, че ще ме "обуят" излишно като гледам. Благодаря!

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 01 Авг 2017 15:03
от ufer
При тази добра компресия аз не бих пипал нищо. И разходът не е чак толкова много. Карал съм до 1 л/1000 км, което вече е показателен знак за действие, но това не се отразяваше много на работата на двигателя. След смяна на сегменти, без шлайф на цилиндрите, разходът падна на 250 мл/1000. Бих пробвал на твое място с някое друго масълце. При малко късмет може да падне разходът.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 10 Сеп 2017 22:12
от mgrigorov
Здравейте. Това похапване на масло за кои двигатели се отнася ? Мисля да взимам РАВ 4 XA 20 и да му слагам газ. Като харчи масло трябва ли да е изцапан ауспуха ? И да кажете с какво масло е най-добре да се кара този двигател ?

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 11 Сеп 2017 09:04
от slowtraveler
Колега, ако си прочел темата си се убедил, че не става въпрос за похапване на масло, а инцидентен проблем, който на всичкото отгоре не се проявява при всички...
Все едно си счупил лагер - не го ли ремонтираш - няма да изкараш много - разходът на масло рязко и внезапно може да скочи на 2л/1000км, и също така внезапно да престане да гори масло (е, това - по рядко след като веднъж е почнала :) )...
А отремонтираш ли го - нататък нямаш НИКАКВИ проблеми с консумация на масло... Двигателите бяха 1ZZ-FE, 3ZZ-FE...