Страница 28 от 46

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 14 Сеп 2017 18:20
от Cikoko
При мен корола версо 1.6 vvti гори яко масло оказа се че сехменти цилиндри и бутала са добре но на 4-ти целиндър са пръснати всички клапани може ли от там да гори така яко.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 18 Сеп 2017 09:23
от ufer
Какво значи пръснати? Да не би да се лутат из горивната камера като топчетата на тотото? smile.gif Те дори да са леко нагорели, замърсени, изкривени и т.н. вече ще гори масло, както си иска.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 25 Сеп 2017 14:35
от kikielectric
Здравей те по скоро отговора ми ще е въпросителен:Имам Ярис Версо 1,3 wwt-i 2000г. от скоро с газов инжекцион двигателя е 2NZ-FE И е с масло 5w/40(в книжката препоръчват 5w-30) Hilber дали е нормално за около 2000км да изгори около 0,7л масло като съм я гледал за течове сичко по двигателя е сухо няма оплескано с масло не пуши бърках в ауспуха както четох в една от темите за маслата саждите не са мазни,антифриза си е наред нее пресечен с масло дайте съвет с какво масло да пробвам и като марка ако е от значение предното масло с което я карах беше на елф и по малко го гореше.....

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 25 Сеп 2017 15:37
от WoLF
Може да е горило по-малко, защото проблема се влошава... Разхода ти е търпим според производителя, но ти го наблюдавай или направо отстранявай ако го смяташ за неприемлив dry.gif

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Сеп 2017 10:26
от Billyboy1978
Този проблем със горенето на масло има ли го при Авенсис 1997-2002г или само при VVT-i моторите 2000-2002 без значение на модела Тойота.Извинявам се ако не съм задал правилно въпроса,нов съм във форума но се пообърках малко от толкова много инфо наведнъж.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Сеп 2017 10:53
от DomIv
Нашата Тойота Авенсис от 2007 бензин 2.4 VVT-i гори масло, около литър на 2000 км. От сервиза ни казаха, че за смяна за гумичките, сегментите на буталата, гарнитура, маншон всичко това се сменяло ако се отварял двигателя за всеки случай. Според вас колко ще ни излезе този ремонт. Имаме я от около месец. Поне да я бяхме покарали около година. Иначе колата е перфектна много ни харесва удобна, много добре се движи при 180 км в час не се усеща промяна не друса нито пуши стабилна е на пътя.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Сеп 2017 11:21
от donibrasco
Много зависи от конкретния сервиз и ценоразписа, но грубо казано около 2000лв.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Сеп 2017 11:27
от DomIv
Леле много ми се вижда :( Дано не си прав.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Сеп 2017 11:37
от slowtraveler
Според мен е реалистична цена... Но ако основни и биелни лагери са ОК - получаваш почти нов двигател :)

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Сеп 2017 12:32
от DomIv
Оказа, се че имаме теч. Водихме я на втори сервиз, този първия майстор се опитал да ни метне :(

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 26 Сеп 2017 12:45
от batececo
Би ли споделил от къде е бил течът?

Бутала 1.8 VVTi

Публикувано на: 12 Окт 2017 21:20
от nedich
Добър вечер,колеги! Пиша във връзка с до болка познатата тема с маслото на 1.8 vvti мотора. Имам подозрения , че и мойта гори масло , разбрах , че проблема е в буталата , та мисълта ми е дали масово предлаганите бутала по сайтове и магазини са вече "оправени" . Мисълта ми е ,че имам едни заделени пари струва ли си закупуването на нови бутала , ако да какви. Мисълта ми е , че тук в моят град има кой да ми ги смени , а ремонта с дупченето на мойте не ми е по джоба в момента.

Бутала 1.8 VVTi

Публикувано на: 13 Окт 2017 01:57
от Akima
 ! Съобщение от: Akima
търсачка.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 13 Окт 2017 09:53
от slowtraveler
 ! Съобщение от: slowtraveler
Мненията преместени в правилната тема

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 09 Ное 2017 16:56
от RealDeLuxe
Здравейте!

След продължително четене на тази тема останах с впечатлението, че "масленият" проблем при бензиновите VVT-i мотори на Тойота се наблюдава при по-ранно произведените модели (до 2002/3 год.) и касае по-малките мотори (1.6 и 1.8). Искам да попитам някой от потребителите на форума, който притежава кола с по-големия мотор (2.0) натъквал ли се е на проблема, в следствие на този производствен дефект? Планирам да закупя бензинов Авенсис MK2 2.0 бензин и се интересувам до каква степен е възможно да е засегнат от този проблем и след кои години е добре да е произведен. В тази връзка се интересувам и дали мотора понася добре газифициране.

Поздрави и благодаря за отделеното време! Надявам се скоро да се включа във вашите редици. :)