Страница 29 от 46

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 09 Ное 2017 19:24
от slowtraveler
За маслото - няма заводски дефект... Дали ще гори масло - може и да гори поради износване...
За газификацията моля да използвате съответната тема. Тази тема е за проблема с горене на масло.... :thumbsup:

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 21 Ное 2017 18:55
от NextPD
kikaha написа: Здравейте колеги, като гледам последният си пост преди повече от месец е редно да кажа и да покажа какво стана с ремонта на моят двигател. Причини за бокса гори масло 1 литър за 800-900 километра, километража показва 165 000 и малко километра. Ще качвам снимки та да съм полезен на други със същият проблем, както и на онези които тепърва ще се сблъскват с него "не сме малко тези с 1zzFE. :whistle: . И така моторът: разхвърлян, после,Старите бутала изкарани имат 4 масло оттичащи отвора .После шлайфане и ризи
Галерия от ремонта на 1ZZ-FE - 41 снимки
Последваха сглобяване гарнитури, нова водна помпа, масло антифриз, МНОГО НЕРВИ за Майсторчето /Благодаря му за работата и старанието/аааа , и пари над 2К. На всички който искат да пробват пожелавам успех! Поздрави!
Колега, понеже и аз съм от Пловдив и се чудя от месец и нещо да се втурвам ли в тази "процедура" - кажи сега, след няколко месеца, какво се наблюдава в резултат от инвестицията ? Изчезна ли разхода на масло, най-вече ? Има ли ефект в работата на двигателя и колата като цяло - гледам, че е свалян не само мотора ? Можеш ли да ми препоръчаш този майстор - може и на ЛС, че да не правим реклама ? Или удоволствието накрая не си струва тези 3 хилки ...

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 22 Ное 2017 14:55
от alexius
RealDeLuxe написа: Здравейте!

След продължително четене на тази тема останах с впечатлението, че "масленият" проблем при бензиновите VVT-i мотори на Тойота се наблюдава при по-ранно произведените модели (до 2002/3 год.) и касае по-малките мотори (1.6 и 1.8). Искам да попитам някой от потребителите на форума, който притежава кола с по-големия мотор (2.0) натъквал ли се е на проблема, в следствие на този производствен дефект? Планирам да закупя бензинов Авенсис MK2 2.0 бензин и се интересувам до каква степен е възможно да е засегнат от този проблем и след кои години е добре да е произведен. В тази връзка се интересувам и дали мотора понася добре газифициране.

Поздрави и благодаря за отделеното време! Надявам се скоро да се включа във вашите редици. :)

При мене Рав4 2.0 няма абсолютно никакво горене на масло, но колата е на малко км - 115000

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 22 Ное 2017 16:11
от мехаННика
Приятелю kikaha, трябва да ти кажа че ако мотора е затворен така както си го снимал, то буталата са в обратна посока.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 22 Ное 2017 18:35
от WoLF
Абе, щом не гори масло вече tooth.gif

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 14 Дек 2017 22:19
от tushe_m8
Здравейте колеги. Надявам се мястото да е подходящо и за моята тема. Нов съм и не съм много наясно с колите, за което се извинявам предварително. Според вас на какво може да се дължи светването на лампата за масло при шофиране на по-високи обороти (над 3000 оборота), при сменен датчик за налягане на маслото, пълен картер с масло и почистена сонда?

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 14 Дек 2017 22:52
от slowtraveler
1. Ниско налягане / убит двигател
2. Кофти датчик
3. Кофти кабел от датчика

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 15 Дек 2017 20:41
от tushe_m8
Най-вероятно е първото, защото датчика го сменихме, а ако е кофти кабел може би лампата ще светва на различни периоди, а тя светва само след шофиране на високи обороти. slowtraveler, колега, виждам, че и ти си от Варна. Препоръчай ми някой сервиз да ми направят компютърна диагностика на автомобила и замерване налягането на маслото или най-добре е в Тойота?

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 16 Дек 2017 08:51
от nowyaris
Може и самия двигател да е добре-я маслена помпа,я кофти масло,я някоя магистралка се е задънила,я масления филтър не е читав - Щом има масло в картера и не го пипа надали е двигател.Аз бих почнал от там.Бензиновите са много трудни за убиване.Пълна промивка на маслените канали,ново много читаво масло и маслен филтър,чак после някой да види маслената помпа,отваряне си е , може и по двигателя да има нещо.ама чак да е умрял.Даже и да трябва да се смени нещо,най-много да са основни и биелни лагери,коляновия надали е заминал.И там каквото си е още-гарнитури,семеринги,почистване на картера и прочие.Нито е много скъпо,нито е много трудно-всеки читав сервиз го може.Бензиновите са лесни,дизелаците са по-кофти. :thumbsup:

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 16 Дек 2017 11:17
от dokkito
Аз не мога да повярвам , че налягането на маслото ще падне при повишаване на оборотите. Колкото и зле да е един мотор то той ще има проблем с налягането в ниски обороти.
Кофти маслен филтър може да прави проблем с малък дебит на масло и да се проявява проблема във високите. Филтъра може да се затлаче от нагар като е сложено ново и хубаво масло. Автомобила може да не е потдържан от предишния собственик и да е натрупал нагар.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 16 Дек 2017 14:52
от мехаННика
Запушени сливни отвори за маслото, бавно слиза в картера.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 16 Дек 2017 17:22
от Kiki
Маслото ново ли е, защото едно време имах един Сааб и на нето, като остарее маслото и се промени вискозитета му, започваше да свети лампата. Като я купих, маслото беше много черно , явно не сменяно много километри и лампата му светеше, въпреки, че си имаше масло. Като остарее маслото става гъсто и може би започва да слиза по-бавно в картера при по-високи обороти, все едно има някакво запушване, за което говори и мехаННика.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 16 Дек 2017 19:52
от dokkito
Старото масло и нагарът в двигателя вървят ръка за ръка. Това което е написал механика има много голяма логика за този проблем. Аз ако съм ще сваля капака на главата, и ако мотора има много нагар ше го промия няколко пъти с масло и препарат за примивка. Ще излезе скъпо, но дори и да не помогне няма да навреди

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 16 Дек 2017 21:04
от Iliyа Damyanov
dokkito написа: Старото масло и нагарът в двигателя вървят ръка за ръка. Това което е написал механика има много голяма логика за този проблем. Аз ако съм ще сваля капака на главата, и ако мотора има много нагар ше го промия няколко пъти с масло и препарат за примивка. Ще излезе скъпо, но дори и да не помогне няма да навреди
И като го промиеш ще го доубиеш.

Отново за VVTi и маслото

Публикувано на: 16 Дек 2017 21:29
от dokkito
Iliyа Damyanov написа:
dokkito написа: Старото масло и нагарът в двигателя вървят ръка за ръка. Това което е написал механика има много голяма логика за този проблем. Аз ако съм ще сваля капака на главата, и ако мотора има много нагар ше го промия няколко пъти с масло и препарат за примивка. Ще излезе скъпо, но дори и да не помогне няма да навреди
И като го промиеш ще го доубиеш.
Това е твое мнение.