Страница 1 от 2

Първоначално обслужване на Авенсис 2.0 D4D 2001 г

Публикувано на: 06 Юни 2009 13:36
от marinefox
Здравейте колеги,
Купих си гореописания авенсис, въпросът ми е
какво трябва да сменя първоначално, на каква цена и
къде ще ми излезе цена съобразно качество най-изгодно.
Живея във Варна.
До сега разбрах, че трябва да сменя
- филтри - въздушен, горивен, маслен и на климатик;
- масла
- преден ляв тампон на двигателя
- ремък + ролки.

Ще съм ви благодарен ако споделите впечатления къде във варна си
поддържате автомобилите, тъй като аз за пръв път имам кола.

Поздрави

Публикувано на: 06 Юни 2009 22:01
от nikolov22
моята оферта е ремък-111лв ролки-104и122лв въздушен20-28лв маслен18лв горивен 22лв филтър купе от28до44лв масло koma 5в30 100лв или 5в50 150лв има и други разновидности за този мотор и труд 170 лв

Публикувано на: 07 Юни 2009 08:13
от marinefox
Здравейте, благодаря за отговора, ако може да ми напишете производителите на частите и къде се намира гаража.

Публикувано на: 07 Юни 2009 09:21
от nikolov22
ремък FLENNOR или AE аз съм с първия ролки-BREDA или NSK или SKF аз съм с бреда филтрите са NIPPARTS илиCLEAN или VIC аи накладки евентуално акебоно или кашияма или ае 0899961038-николай а гаража ползвам на един авер в аксаково

Публикувано на: 07 Юни 2009 09:29
от diver
nikolov22 написа:ремък FLENNOR или AE аз съм с първия
FLENNOR никога!!! :censored: :censored: :censored: :censored:

Публикувано на: 07 Юни 2009 09:36
от nikolov22
що

Публикувано на: 07 Юни 2009 09:39
от diver
nikolov22 написа:що
Щото ме съмнява в последствие да поемаш ремонта по мотора. Имам наблюдения върху серия скъсани фленори след по-малко от 10000км.

Публикувано на: 07 Юни 2009 11:49
от nikolov22
аз пък имам наблюдения върху много (маркови и оригинални)части повредени и те ли са менте щом сам го сложил на моята кола значи му имам доверие но може да се вземе и друга марка повечето части дават фира от неправилна експлоатация не толкова от некачествени материали

Публикувано на: 07 Юни 2009 14:45
от diver
nikolov22 написа:повечето части дават фира от неправилна експлоатация не толкова от некачествени материали
Колега, какво значи неправилна експлоатация на ангренажен ремък?! Държа да подчертая, че всичките 4 бяха сменени комплект с ролките. 1 Ренде, 2 ситроена и хонда сивик скъсаха фленор за под 10000км, като единствено по сивика нямаше никакви поражение по мотора. Верно, че се е напълнило с ментета, ма 4 купени от различни магазини надхвърля чистата случайност. Лично аз тези консумативи, отдавна ги купувам от вносителя.

Публикувано на: 08 Юни 2009 20:17
от nikolov22
нещо не е тамън но избора си остава в клиента аз лично съм за геитс но няма за всяка кола

Публикувано на: 08 Юни 2009 20:57
от diver
nikolov22 написа:нещо не е тамън но избора си остава в клиента аз лично съм за геитс но няма за всяка кола
Па гейтса е по-евтин, а таквиз проблеми при него не съм чувал...

Публикувано на: 16 Юни 2009 22:29
от Живко
Викам айде дави пиша ,че да ви кажа за мойта Тойота D4D-водна помпа,ролка на анг.ремък,хидравличен обтегач на анг.ремък и другите два ремъка и там ролка,ремъци,филтри(без този на климатика),масло Total-5W40 и работа-850лв.ЧЕСТИТО

Публикувано на: 17 Юни 2009 18:46
от nikolov22
честито laugh.gif

Публикувано на: 17 Юни 2009 22:05
от martod
diver написа: Колега, какво значи неправилна експлоатация на ангренажен ремък?!
Ами сигурно означава да си избереш не подходящ ремък - Фленор например... laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 18 Юни 2009 13:15
от bizkoff
Някой работи ли с SKF ? Знам,че са известна марка и са на пазара от много време, но не знам в последно време да не са развалили качеството. Трябва и Аз да правя голямо обслужване, а във фирмата дето работя имам голяма отстъпка на SKF. Да си взема ли или да търся друг производител?
Другия ми въпрос е дали се сменява и водната помпа с обслужването. Искам да направя всичко както трябва, а не съм много запознат с нещата.
Благорадя предварително.