E тука вече нали има фенове с АЕ86-ци с 4А-ГЕ, не е ли коментирано това с преместването на двигателя от напречен на надлъжен?!? Пънки не е ли с 4А-ГТЕ сега или с другия слабия вариант?!? Пак съм неподготвен простетеjamie написа:Не са карбуратори а отделни тротъл боди-та (e*e ли го как е на български) - накратко ИТБ :-))) От 1988 нататък 4АГЕ-тата са само в коли с предно предаване и се монтират напречно - затова и понякога има проблеми с монтажа им в АЕ86.
С предно или задно са тойотите?
Пънки е сложил именно напречен мотор - надлъжно.Anonymous написа:E тука вече нали има фенове с АЕ86-ци с 4А-ГЕ, не е ли коментирано това с преместването на двигателя от напречен на надлъжен?!? Пънки не е ли с 4А-ГТЕ сега или с другия слабия вариант?!? Пак съм неподготвен простетеjamie написа:Не са карбуратори а отделни тротъл боди-та (e*e ли го как е на български) - накратко ИТБ :-))) От 1988 нататък 4АГЕ-тата са само в коли с предно предаване и се монтират напречно - затова и понякога има проблеми с монтажа им в АЕ86.
eto dve snimki na dvata dvigatelia(po ot blizo). ta tez sa 4 Trottle 20 Valve dvigateli, za koito nisto ne znam, tai kato sa se predlagali samo v Japan. siguren sam che ako Lorda se poiavi tuk ste moje da daden povechko info, tai kato toi se e sblaskval s takav.
- Прикачени файлове
-
- drifting4.jpg (122.59 KiB) Преглеждано 4750 пъти
->
tova e 4A-GE dvigatel generaciya 20V, 3 vsmukvatelni i 2 ispuskatelni klapane, v proizvodstvo ot 1991g. na nego delkoto mu se montira na ot zadnata chast na dvigatelyat direktno na kraya na razpredelitelniyat val. tozi dvigatel e slagaan fabrichno samona koli sn predno predavane, zatova i taka e razpolozeno delkoto, ta pri AE86 e nalagat ponyakoga golemimofifikacii za da vlezne vutre.Anonymous написа: А какъв е тоя двигател с 20 клапана, 4А-GE или някакъв друг, щото ако е 4А-ГЕ трябва да се побира в двигателното или нещо бъркам?!?
e ste se zasiagame sega biggrin.gif . ne che razbiram iaponski, no iavno AE86-ticata bi Altezzata na mokar teren. se pak ne zabraviai che v Japan Altezza idva samo s 2.0L dvitateli
inache kat sme zagovorili za drifting i pilene na gumi, eto edno kratko filmche ot moita kola napaveno predi 2 meseca
http://www.c230.lorddigital.com/IS300/MOV04362.MPG
->
tazi altezza e 3S-GE dvigatel 5-a generaciya i 215kc. a AE86-cata e sus 20V 4AGE, TRD versiya i 195kc, kato slozish i razlikata v tegloto, i e yasno, zashto ae86 bie altezata. Poukata e che, sus vsichkite si predimstva, AE86 NE TAKA LESNO bi napulno standartnata Altezza. Tozi film sum go gledal celiyat, predi godini sedeshe v club4ag.com.ALTEZZA написа:AE86-ticata bi Altezzata na mokar teren. se pak ne zabraviai che v Japan Altezza idva samo s 2.0L dvitateli
inache kat sme zagovorili za drifting i pilene na gumi, eto edno kratko filmche ot moita kola napaveno predi 2 meseca
http://www.c230.lorddigital.com/IS300/MOV04362.MPG
a otnosno tvoeto filmche, e super! az sega tuka mislya i planiram, shtot shte tryabva da kachime vsichkite tezi filmcheta, i knigi i dokumenti na novata stranica, za sa available za download. shte tryabvat i snimki na NASHITE koli, video clipcheta i t.n., taka che pochvaite da snimate!
oh ne pomnya, no e 100 na 100 po-maluk ot tozi na 2JZ, vse pak sa 1000kub cm po-malki 3S-kite.ALTEZZA написа:dokarvat 215hp ot 3S-GE , che to moita e sas 2JZ-GE i pak e tolkoz. a imash li predstava kolko e torque-a na 3S dvigatelia?
raztursi se po neta, ima ya informaciyata, tursish BEAMS 3S-GE VVt-i, za altezza.
pozdravi,
punky
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 177 госта