Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Модератори: Georgimitrovich, zi_zi_top, Uncle Dido, Akima, slowtraveler, TATI, мехаННика

Оги
Мнения: 534
Регистриран: 09 юли 2012 14:32
Репутация: 42
Местоположение: Пазарджик

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот Оги » 07 юли 2016 17:25

Течността на Е11 е в различни казанчета. И това на съединителя не прилича на казанче. Съвсем в ъгъла до калника има една гумена тапа, под нея е течността на съединителя. Това е оправено вече, но може да поглеждаш нивото и ако е необходимо да доливаш.
Самия съединител може да пробваш дали е в кондиция като опреш предните колела в бордюр и опиташ да тръгнеш на 3- та. Ако мотора изгасне- това означава, че връзката мотор-скорости е о.к., т.е. приказките "съединителя е заминал" са празни.
Но ако не угасне мотора - може да се довериш на сервиза и да я закараш да го сменят докато не си увиснал на някой баир. За втория случай не е лошо да си приготвиш въже или телефон на репатрак.
Ако все пак при такава случка се справяш с движението с малки обороти и ниски скорости е най-добре да караш направо в сервиза за да си спестиш закъсване насред път.

Потребителски аватар
e 10
Мнения: 407
Регистриран: 10 мар 2015 10:44
Репутация: 69
Местоположение: Ловеч

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот e 10 » 07 юли 2016 18:23

Интересното в случая е, че при потегляне на наклон, както е описал колегата, колата гасне, ако не е с 2 500 оборота. Това само по себе си е един вид тест на съединителя, както е предложил колегата Оги. Това навежда на мисълта, че съединителят не е свършил. От друга страна, дори и при износване, аз лично не съм имал проблем с включването на скоростите, а при electric те не влизат при работещ двигател. Дали пък няма проблем с аксиалния лагер? Колата по километраж е на 142 000 км., но със сигурност има поне още толкова "на влог" и ако нищо досега не е сменяно, въпреки че е Е 11, трябва да се помисли за някаква цялостна подмяна.
Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г.

Потребителски аватар
nikdel
Мнения: 93
Регистриран: 11 юли 2011 20:16
Репутация: 6
Местоположение: Пловдив

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот nikdel » 08 юли 2016 06:56

При мен коляновия вал имаше аксиален луфт. При натискане на съединителя, всичко се местеше напред и скоростите се включваха, но при натиснат педал до ламарината.
Corolla Liftback 2000г. 4Е-FE GAZ

electric
Мнения: 21
Регистриран: 22 юли 2015 13:57
Репутация: 0

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот electric » 08 юли 2016 10:20

Течността е в различни казанчета, както казва колегата. Долях малко и сега е на максимума.
За тестването на съединителя - не съм опирал предните гуми в бордюр, пробвах просто да потегля и колата тръгва на всяка скорост, даже и на пета. Не е гаснела. Което ще рече, че съм за съединител, така ли unsure.gif

Потребителски аватар
slowtraveler
Мнения: 12553
Регистриран: 28 май 2006 21:44
Репутация: 327
Местоположение: Варна

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот slowtraveler » 08 юли 2016 11:30

Според мен отиди на сервиз... При условие, че не можеш да осъзнаеш причината на дадено действие, явно ще е трудно да се оправиш сам...
За тестването на съединителя - целта е да се разбере дали приплъзва... За целта се подпира колата в бордюр или друго трудно преодолимо препятствие, и се прави опит да се тръгне така, че хем да не запалиш съединителя, хем да го натовариш доста....
Но ако задържиш повечко на полусъединител, можеш да си запалиш съединителя...
Затова ако не знаеш какво и как се прави - добре е да отидеш при някой, който знае...

П.С. моля попълнете си профила / Местоживеене
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

drgw
Мнения: 35
Регистриран: 01 яну 2014 23:46
Репутация: 2
Местоположение: Шумен

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот drgw » 16 юли 2016 20:09

Здравейте!Шенкелите еднакви ли са на 1.3 и 1.6?
Е11 g6 4efe 98г.

celeron_7000
Мнения: 117
Регистриран: 17 фев 2014 17:59
Репутация: 16
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот celeron_7000 » 18 юли 2016 00:33

Някой знае ли размера и дълбочината на предните тонколони на Corolla E11, 1999, liftback? Трябва да се свали цялата кора на вратата, за да погледна, а искам направо да ги сменя. Оборудването е Terra и за задните колони НЯМА окабеляване и НЕ са елипси (кръгли са), както бях чел някъде.
Toyota Corolla E17 (2015), 1,6 1ZR-FAE Valvematic, LUNA, MT I Toyota Corolla E11 (1999), 1,3 4E-FE, TERRA, MT I Toyota Yaris XP90 (2009), 1,33 1NR-FE, TERRA, MT I Toyota Yaris XP90 (2006), 1,3 2SZ-FE, SOL, MT

strahomen1
Мнения: 20
Регистриран: 13 яну 2013 19:49
Репутация: 4
Местоположение: Габрово

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот strahomen1 » 12 авг 2016 18:59

electric написа:Източник Колеги, още едно питане имам и мисля, че вече е сериозно. При едно каране по баир, където често сменях предавките заради дупки, при опит да включа по-малка скорост педалът на съединителя пропадна и нито една скорост не влизаше. При загасен двигател скоростите можеше да се превключват. Все пак успях да обърна, палейки на скорост, но след това при спускането отново скоростите не влизаха. Така стигнах до сервиза, където според майсторите съединителя почти е заминал. Прегледаха горната помпа, но казаха, че е в добро състояние. След няколко напомпвания педалът по-възвърна твърдостта си, но мисля че не е като преди. Поне скоростите засега могат да се включват при запален двигател и в движение.
Другото, което забелязах от преди е че при потегляне на голям наклон трябва да изфорсирам до 2500 оборота или повече иначе колата или тръгва назад или гасне sad.gif
Искам да ви попитам наистина ли тези симптоми значат, че съединителят е приключил или се е натоварил много от изкачването :help:
Колата е Corolla Е11 1.3 4E-FE 1998 на 142 000 по километраж

Здрасти колега,
Карам такава машинка вече почти 3 години и мога да ти споделя опита за резервоара.
Пълня само до горе и горе долу нещата са следните:
От светнала лампа събира около 40 литра.
До първата чертичка зависимост от стила на каране се изминават между 90 и 130 км
Втора около 200-220
Средата около 350-450
Много зависи как се кара за разхода.
Ако се кара внимателно смело мога да заява,че е много икономична.Аз карам подчертано икономично и досега разход над 6.9 смесен цикъл не съм постигал.При извънградско с около 90 спокойно си гори около 5!
И последно мисля,че по показание резервоара му дават 45 литра.
Поздрави!

v_ladoo
Мнения: 5
Регистриран: 19 май 2013 23:31
Репутация: 0
Местоположение: София

Мнениеот v_ladoo » 16 авг 2016 09:13

Здравейте,
интересуваме да ли моторче за задна чистачка от хечбег става за комби?

 ! Съобщение от: Akima
Моля попълнете си населеното място в профила - по правилата.
Последна промяна от Akima на 27 сеп 2016 23:38, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Добре дошъл.Моля прочети правилата и ползвай търсачката.Правопис.Форматиране.

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5637
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот Akima » 27 сеп 2016 23:51

Различна са парт номерата на моторчетата на задните чистачки.
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".

Потребителски аватар
Joll1Roger
Мнения: 11
Регистриран: 27 юни 2009 12:28
Репутация: 0
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот Joll1Roger » 16 окт 2016 17:07

Здравейте, на 13.10 вечерта в задръстването Королката ми направи странен проблем sad.gif За първи път пуснах парно този сезон в дъжда и колата започна много странно да загрява:
1.На скорост 1-2-ра за секунди стрелката отлиташе от нормалното си положение (по-средата) почти до червеното, щом изключех от скорост по същия начин за секунди се връщаше по-средата.По "Цариградско шосе" с 60-80км/ч стрелката от средата падаше надолу (явно термостата си е заминал).
2.На другия ден долях около 0,5л. антифриз и проблема със прегряването изчезна открих един два теча които смятам да отстраня с подмяната на термостата....Но забелязах друг проблем докато доливах на работещ двигател забелязах, че пусна ли вентилатора в купето се включва и вентилатора на радиатора в коша.
Нормално ли е това и ако не каква може да е причината?
Освен термостата (за 4E-FE "EE111L-AGMDKW" 99г.) 16331А трябва ли нещо друго да поръчам от колегата Forever (примерно и 16325) прилича ми на някакъв тип гарнитура?
Благодаря

Iliyа Damyanov
Мнения: 296
Регистриран: 05 апр 2016 15:10
Репутация: 82
Местоположение: Мюнхен

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот Iliyа Damyanov » 16 окт 2016 18:33

А да ти тръгва и компресора заедно с вентилатора на коша?

Потребителски аватар
Joll1Roger
Мнения: 11
Регистриран: 27 юни 2009 12:28
Репутация: 0
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот Joll1Roger » 16 окт 2016 18:43

Iliyа Damyanov написа:Източник А да ти тръгва и компресора заедно с вентилатора на коша?

Върти вентилатора на радиатора за охлаждане на двигателя, този на радиатора на климатика не работи, а за компресора нямам идея поне копчето за климатика не свети.

MALADJANINA
Мнения: 9
Регистриран: 05 окт 2016 19:48
Репутация: 1
Местоположение: София

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот MALADJANINA » 16 окт 2016 19:22

Здравейте, от скоро и аз съм собственик на Тойота Корола Е11. Не знам дали в тази тема трябва да си задам въпроса. Ровя се из форума от няколко дена и никъде не намерих отговор. Като взех Королата ми направи впечатление, че на големият талон за кубатура е написано 1800 а за киловати 80. Не трябва ли да е 1600куб. Благодаря предварително!
Тойота Корола 2001 1.6 VVTI

Потребителски аватар
Akima
Мнения: 5637
Регистриран: 09 юни 2009 17:28
Репутация: 362
Местоположение: Варна

Полезни съвети за Corolla E11 /1997-2002/

Мнениеот Akima » 17 окт 2016 00:04

Зависи с кой мотор е колата...
80 KW = 107.282 HP
Колата комби ли е?
Тържеството на разума се състои в това да живееш в мир с тези,които нямат разум.
Изображение
Непрочетените книги умеят да си отмъщават.
Особено добре това се отдава на "Наказателен кодекс" и "Ръководство за употреба на верижен трион".


Върни се в “Общи технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта