Страница 2 от 2

Публикувано на: 22 Яну 2012 13:28
от Toyko
хора аз съм със 16 стомана, нокиан зимни, бученето е като самолет дигна ли повече от 50 км на Борис примерно ....някой разбра ли дали е главно от гуми, от джанти, от окачване или от какво ? дразнещо е , същата работа по твърд сняг или натрошен лед, съвсем леко и по грапав асфалт.

Публикувано на: 22 Яну 2012 14:24
от zi_zi_top
В никакъв случай не искам да ви дразня, но при Корола Е12 няма такова бучене, макар да е по-нисък клас. Нека собствениците на новата Корола Е15 да споделят има ли бучене.

Публикувано на: 22 Яну 2012 14:30
от muf
На моята Корола няма такова нещо.
По паваж естествено е по-шумна, но няма нещо което да определя като бучене

Публикувано на: 22 Яну 2012 14:40
от Toyko
ами то е нещо като леко трополене, което при висока скорост прераства в бучене, как да го опиша, освен да запиша звука и да го пусна ??? и това ще пробвам, ако се сетя.

до 20-30 км/ч е добре дори безшумно, после почва да става шумно към 40 и на 50-60 вече е доста шумно ! после става малко като самолет. явно честотата на звука е неприятна, но ми е много интересно да го сравня с летните гуми и тогава пак ще пиша. явно не е от джантите защото са най-малките 16 и са стомана.

някой знае ли дали окачването на колите в БГ е оригинално ил иправят подсилване? нещо подобно чух ? заради лошите пътища? от там по-твърдо?

Публикувано на: 22 Яну 2012 15:01
от diesel_power
Красимир Моллов написа:Само да уточня че това не е предполагаема причина,а спусната нота от Toyota и се касае за така наречените детски болести и е само за определен период на производство дано да са прави
Това беше пробем и при стария авенсис,така че не е детска
болеста.
Защо при ярис има натягащи пружини на спирачния апарат,за да
не трака,а при по-скъпия авенсис не?
Хайде сега някой сектант да обясни,че е така защото щом го е
измислил японец е по-добре !

Публикувано на: 22 Яну 2012 15:43
от slowtraveler
Авенсиса го е мислил англичанин, яриса - японец :whistle:
Бученето може да е заради гумите....

Публикувано на: 22 Яну 2012 16:40
от smsdeliverer
Toyko написа:ами то е нещо като леко трополене,...........
Колега вече година и половина я карам колата, според мен това трополене идва от спирачните апарати, от водачите им е нещо не са направени както трябва имат голям луфт, пробвай като се движиш по паваж убери луфта им като натиснеш леко спирачката трополенето изчезва !!!
Дразни ме и мен, но решение като гледам няма !!!

Публикувано на: 22 Яну 2012 16:52
от diesel_power
Въпросът е защо след като проблема е известен от преден модел не са сложили пружини на апарата или на накладките ?
Та нали рекламата на стария авенсис беше ,че е супер тих вътре .

Публикувано на: 22 Яну 2012 17:10
от smsdeliverer
Може би не са ги карали по нашите "добре" павирани улици :))

Публикувано на: 22 Яну 2012 20:19
от nowyaris
diesel_power написа:
Красимир Моллов написа:Само да уточня че това не е предполагаема причина,а спусната нота от Toyota и се касае за така наречените детски болести и е само за определен период на производство дано да са прави
Това беше пробем и при стария авенсис,така че не е детска
болеста.
Защо при ярис има натягащи пружини на спирачния апарат,за да
не трака,а при по-скъпия авенсис не?
Хайде сега някой сектант да обясни,че е така защото щом го е
измислил японец е по-добре !
Щото Яриса е кола !!! laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 23 Яну 2012 00:17
от Toyko
супер тих на баба ми хвърчилото....
нещо с уплътненията и стъклата не е в ред и има едно свистгене по дупките при висока скорост. вижте определено това не е луксозна кола, но за парите си е супер. ще пробвам да убера спирачката по паважа но мисля , че и гумата е доста виновна.
но наистина при определени нормални скорости и добър асфалт колата си заслужава. в крайна сметка при нас не знам какво трябва да караш за да си доволен с тия дупки :-( летяща чиния ?

Re: Проблем Авенсис 2009 ходова част

Публикувано на: 25 Авг 2012 10:41
от Красимир Моллов
Мина известно време и пак започна да трака на желязо и това с обирането на луфта няма нищо общо просто няма разлика когато натиснеш леко спирачката,а бученето стана повече и накрая реших да сменя колата сега съм с фейслифта 1,8 бензин и да ви кажа има разлика във возенето и бученето почти го няма а тракането мисля,че пак ще се появи защото когато пробвах тестовия 1,8 от време на време се появяваше,но нищо общо с мойта.
Мойто мнение е ,че дизела е по зле по отношение на возене и загряване през зимата.
П.П.Главната причина за смяната е,че зимата умирам от студ+тропане .